Přejít na obsah

2 x Turbo KO


Doporučené příspěvky

Dobrý den,

mám dotaz. Při jízdě auto ztratilo výkon, motor dostal extrémní otáčky a nešel chcípnout. Nakonec se to podařilo přes rychlost. Z auta vycházel bílí kouř. Oktu jsem dovezl k mechanikovi, který už má s výměnou turba zkušenosti. Vrtulka turba byla totálně sešrotovaná. Po výměně turba motor na volnoběh běžel bez problémů. Po ujetí 100 metrů motor dostal vysoké otáčky a opět nešel chcípnout. Druhé turbo KO. Prosím o pomoc, jsem bezradný....Okta má najeto poctivejch 300 tis. km, každých 10 tis. km měněn olej...

Odkaz ke komentáři
Dobrý den,
mám dotaz. Při jízdě auto ztratilo výkon, motor dostal extrémní otáčky a nešel chcípnout. Nakonec se to podařilo přes rychlost. Z auta vycházel bílí kouř. Oktu jsem dovezl k mechanikovi, který už má s výměnou turba zkušenosti. Vrtulka turba byla totálně sešrotovaná. Po výměně turba motor na volnoběh běžel bez problémů. Po ujetí 100 metrů motor dostal vysoké otáčky a opět nešel chcípnout. Druhé turbo KO. Prosím o pomoc, jsem bezradný....Okta má najeto poctivejch 300 tis. km, každých 10 tis. km měněn olej...
Čerpadlo. Kamarád měl to samé a bylo to čerpadlo tak to vyměnil ale stejně ten motor dostal takový kouř že sním najel tak 2tis.kilometru a motor padnu :/ jinak se tomu říká runaway efekt TDI. A můžeš kouknout po netu. Jinak je to pomalu ko. Buď rád že jsi to chcipnul jiný takový štěstí neměli

Odesláno z mého DUK-L09 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři

Tak tak. Měl sem to samé. Turbo bylo KO, lopatky vylámané. Dým jak sviňa za autem a šlo to až do omezovače. Měl sem to štěstí, že šlo vypnout. Vyměnil sem turbo, vypláchnul sání a vše co šlo, kde by mohl být olej,který utíkal skrz vadné turbu. Bohužel sem zapomenul na intercooler. Auto po vyměně turba šlo ještě několikrát do otáček a hulilo,ale olej se vypálil z válců a už je klid. Záleží kolik ti turbo bralo oleje.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Přesně to znám, rodiče si koupili nového žigulíka, 2106 (1600) byl tehdy ten nejlepší. Postavili i kvůli němu novou dvougaráž a pod trámy na strop se natloukl heraklit (nebo jak se to jmenovalo) a udělala se hezmá stropní omítka. Asi po dvou letech co to bylo postaveno šel taťka jeden den do garáže (s autem se jezdilo tak 1x do měsíc, měli jsme ještě jiné) a strop o ploše  tak 3m2 spadl na auto. Nějací parchanti zvrchu vyžrali celý ten polistyrén, zůstala tam jen ta vrstvička rábicu a jednou to už nevydrželo ... . Takže náš klenot utrpěl pár šrámů. 
    • No ty kravo, tak to je teda stesti jako prase! 🙂
    • Příběh "Jak mi globální oteplování zachránilo auto". Protože bylo teplo, tak už jsem samozřejmě jezdil a měl jsem auto 3 týdny na dvoře... když nehlásí nějaky mordor nebo krupobití, tak to mám radši po ruce, když ta garáž není u bytu ... No, a jak ted hlasili a pripadny snezeni, tak jsem auto predminulou sobotu umyl a měl v plánu ho schovat ... přijedu ke garáži, otevřu a tam tohle překvápko ze stropu ... jakože, nevím, kdo při mě stál, ale fakt štěstí :-) Tak jsem zase odjel na dvorek, sníh nesníh ... lepší než mít na autě tohle... některý kousky byly silný tak 2 palce ... No a budu mít teda jinou garáž...
×
×
  • Vytvořit...