Přejít na obsah

Demontáž podtlakové hadice k posilovači brzd


Doporučené příspěvky

Potřebuju se teoreticky připravit k výměně podtlakové hadice z vak. pumpy k posilovači brzd. Může někdo popsat vč. grifů? Asi je ten konec hadice do posilovače jen zacvaknutý. Zaslechl jsem, že u stará hadice skoro na 100% ten konec utrhnu když ho budu chtět vyndat a že pak je pěkný opruz vydolovat ten utržený kus aby se mohla nasadit nová hadice. Může něco utržené zapadnout do posilovače a budu v pr.? Má k tomu někdo zkušenost jak se toho nejlépe zhostit?

Díky předem za náměty.

Odkaz ke komentáři

Díky za názory. Prohlédl jsem si ji v krámě a je to jasné, jsou tam taková zpětná žebírka. Doslechl jsem se, že u staré hadice se téměř jistě ten konec při demontáži ulomí a pak je opruz ten zbytek vydolovat (prý nejlépe uzoučkým nožíkem/skalpelem).

Včera jsem zjistil, že je hadice ok a problém byl jinde. Naštěstí jsem odolal v pátek pokušení novou hadici za 800,- koupit.

Tím je toto vlákno vyřešeno.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...