Přejít na obsah

cukani 2.0 tsi 147kw


Doporučené příspěvky

Nevím jestli tim na ty otacky jezdis normalne (=porad), ale pokud jo, tak kolega ma pravdu. Pod dva tisice to tomu motoru (zadnymu, mozna tak osmivalci) nedela dobre - poznas to tak, ze pri pozadavku na akceleraci to zacne dunet, vibrovat celym autem a nezrychluje. Pretezujes si rozvody, loziska klikove hridele a zadelavas na vymenu setrvacniku. (btw: spojka + setrvak na tenhle motor = 20k jen za dily). Jestli tak jezdis kvuli spotrebe, tak na tu ma mnohem vetsi vliv defenzivni a plynula jizda (zadny brzda plyn), nez podtaceni motoru (u me klidne 2-3L jen stylem akcelerace, a to fakt nemluvim o toceni do omezovace).

Odkaz ke komentáři
  • o 2 roky později...
  • o rok později...
V 8. 7. 2020 at 18:16, Sup Sup napsal:

Zdarec mám ten samej problém 2.0 TSI 147 kw už sem vyměnil svíčky filtr a pcv ventil. Jak si vyřešil závadu prosím, mám chuť to prodat. 🤪

Měl jsem stejný problém, hned po nastartování až do zahřátí cukání.  Když se motor zahřál tak už  nic a ani během jízdy žádné další cukání a ani rachot.. až mi jednoho dne zůstal viset dole spojkový pedal.. po návštěvě servisu se ukazalo na opotřebení dvouhmoty a nutnost výměny celé spojky.. oprava 23 tis a po opravě je problém pryč a auto šlape jak hodinky 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...