Přejít na obsah

Neprošel jsem emisemi


Doporučené příspěvky

Zdravím.

Dnes jsem neprošel emisema s motorem 1,9 TDI 77.Kw PD r.v. 2006  mot. BJB najeto 230 tis.km.

Povolená kouřivost je v TP. 0,8  naměřeno 1,33 .. Technik mě řekl že přikládá vinu na špatný termostat motor se nedokáže zahřát i když sem stím jel 31km v otáčkách 2800-3500

Jinak naftu co jsem auto pořídil dávám Vervu + vif do každého tankování zimní letní  20 měsíců .

Prosím o radu co udělat pro snížení hodnot emisí ..

Termostat bude měněn následijící den . Ve Vistacaru mě nalijou na čištění vstřiků něco jejich original škoda do nádrže .. Pojedu na diagnostiku .

Děkuju za případné rady ..

Odkaz ke komentáři

na čištění vstřiku do nádrže nic nelij, odpoj hadičky od palivového filtru a kup si přímo čistič vstřiků, hadičky dáš do plechovky a necháš motor jet na čistič cca 15 minut.. další věc je vyčistit EGR a sání, tam bude určitě po 230tkm spousta usazenin, takže oškrábat a vyčistit..potom tomu dej pořádně na prdel s důkladně zahřátým motorem, klidně to potoč do 4 tisíc, neboj se toho, je třeba aby se trochu vypálil kat a profoukl vyfuk

a samozdřejmě ten termostat vyměň

Odkaz ke komentáři

Tak na EGR už mě nezbývá čas ..Dnes ráno jsem byl na diagnostice a auto bylo chipnuté .. Na kolik nevím ale do paliva přidáno 30% a do turba 15% .. Nic moc mě to neříká ..Termostat výměna ve čtvrtek 22.3. a hned po zahřátí emise ..Ale EGR dám určitě vyčistit a to pročištění vstřiků bohužel již běží .. Ve Vistacaru jsem byl už v 06:30  dříve než jsem si přečetl komentář ..Moc díky a poprosil bych o odkaz čistič vstřiků mimo paliv.nádrž ..

Děkuju moc ..

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Přidám vlastní zkušenost....práve protože jsem neměl čas, zajel jsem zkušebně na emise....motor BXE, chip, najeto 140k, bez DPF, na premiovou naftu či aditivovanou. Kouřivost 1,25(nehledě na to, že si poté technik s tím pohrál a průměr byl 0,45). S ohledem na turbo kaputt jsem přistoupil k výměně turba za repas Garret(Janoušek motorsport) a výměnu EGR - oboje původní. SOučasně jsem najezdil nádrž na adivitum Protec. Dnes bez dopomoci průměr 0,65. Asi tak.....

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím.  Mám takový menší problém. Mám Octavii 2 2.0tdi 103kw bmm PD s dpf a poslední dny si všímám lehkých vibrací za jízdy do kopce na 6.převodový stupěň cca v 80-100km/h. Není to nic hrozného, ale docela mě zajímá kde může být příčina. Auto je nepatrně hlučnější s vibracemi pod pedály. Moje první myšlenka byla jestli to třeba není převodovka, protože má najeto bez mála 290tkm. Předem děkuji za odpověď.
    • twl by me jeblo a zaroven zajimalo kolik by zachranilo PPF nastesti se to nedozvime
    • BUBUTECH, vedel by si dat vyrobit 2ks tych gumenych veci ? Mam vsetky suciastky ale tie stople co tu mas model sa uz nikde nedaju kupit a nemam nikoho co by mi to vytlacil na 3d tlaciarni. Dik za odpoved.
×
×
  • Vytvořit...