Přejít na obsah

RJ motora, chyba vo vagu 18062, P1654


arnold424

Doporučené příspěvky

ahojte

neviem sa zbaviť tejto závady v RJ motora, hneď po vymazaní sa objaví opäť:
18062 - Vypiste prosim pamet zavad sdruzenych pristroju
P1654 - 35-10  - - Sporadicky

zavada-vag.jpg.99f0660105577f6fa4053c16decb7863.jpg

pamäť závad RJ prístrojovej dosky je prázdna
pamäte závad všetkých ostatných RJ sú prádzne (okrem RJ motora)
aké sú ďalšie združené prístroje pre RJ motora?

chyba sa začala objavovať, keď som prestavil cez vag v prístrojovej doske servisný interval QG1 na QG0
(aby mi vypisovalo na displeji servis pri 15000 km a nie pri 30000 km)

v servise mi poradili, že to tiež môže robiť mikrospínač zámku kapoty
tak som odpojil mikrospínač a obvod spojil drôtikom, chyba sa stále ukazuje

alebo že to môže robiť snímač hladiny oleja v olejovej vani - vymenil som za úplne nový a chyba pretrváva

poraďte prosím
 

Odkaz ke komentáři

motor je 1.9 TDi 66 kw (ALH)

mal som tam QG1, zmenil som na QG0
zmenou sa údajne znefunkční čidlo hladiny oleja (preto som ho menil)

ak to zmením naspäť na QG1, zase sa mi poserie čidlo?

a ďalšia vec, viem si v QG1 nastaviť výmenu oleja z 30000 km na 15000 km pomocou vagu v kanáloch 40 RJ prístrojovky?

bez toho, aby bola pamäť závad RJ motora prádzna nie je možné vykonať základné nastavenie na motore (cez vag) a preto to potrebujem

Odkaz ke komentáři

podľa VIS by sa to malo robiť po vážnejšom servisnom zásahu ktorý môže ovplyvniť chod motora (napr. výmena rozvodov)

motor musí byť zohriaty (min 80 °C) a všetky spotrebiče vypnuté, RJ motora si potom uloží nejaké krajné polohy alebo tak nejak
(ak to chápem dobre, tak RJ motora sleduje a ukladá si hodnoty v políčkach, ktoré sú v kanáli 001 - je tam veľa malých políčok)

Odkaz ke komentáři

Pěkná kokotina a kdo věři visu-No potěš.Každý pořádný servisát ti řekne,že je tam bludů jak prase.

Základní nastavení se dělá u některých komponent-ty,které jsou ovládány elektricky.při výměně rozvodů-jelikož se jedná o mechanickou věc ti základní nastavení úplně k hov..nu.To sed dělá podle grafu a to natočením kola vstřik.čerpadla-tedy mechanicky.

Prvně by jsi měl o motorech něco vědět a pak se v tom hrabat!!!!Neber to jako nějakou urážku,ale tak to prostě je.

Odkaz ke komentáři

VIS je užitočný nástroj - databáza znalostí. aj ty si zrejme začínal s VISom až potom si začal písať výkričníky (neber to ako urážku ale tak to proste je)
stiahni si dielenskú príručku a tam to máš tiež krásne napísané a v tej už bludy zrejme len tak nebudú

výmena rozvodov je mechanická vec, ale čerpadlo je mechanicko-elektronické
pretože pomocou vagu vieš napr. meniť vstrekovanú dávku paliva a voľnobežné otáčky

otázka špeciálne pre teba cosby:
dá sa pri rotačnom čerpadle pre 1.9 TDi 66/81 kw elektronicky doladiť predvstrek alebo je to iba mechanická záležitosť ako píšeš?

---------------

K téme:

problém odstránený

pomohla zmena kódovania servisného intervalu v RJ prístrojovke (č. 17) z 0 (QG0) na 2 (QG2)
(kódovanie: mení sa 4. číslica v 5-miestnom čísle  _ _ _ X _ , hodnota 0 = QG0, 1 = QG1, 2 = QG2)

na zahraničnom webe som našiel info:
ak mal niekto pôvodne servisný interval QG1 a chce prejsť na pevný interval 15000 km, nech si dá výhradne QG2.
lebo ak predtým mal QG1 tak auto musí byť vybavené čidlom hladiny oleja ktoré je zároveň aj čidlo teploty oleja.
zmenou intervalu na QG0 potom RJ motora nevie čo má s tým čidlom robiť a berie to ako elektronickú chybu:

18062 - Vypiste prosim pamet zavad sdruzenych pristroju
P1654 - 35-10  - - Sporadicky

dakto tvrdil že zmenou QG1 na QG0 sa znefunkční celé čidlo a nebude fungovať ani upozornenie na málo oleja (testovať to nebudem)

čiže žiadne olejové čidlo netreba meniť za nové ani mikrospínač zámku kapoty nie je zlý
jediný problém je nesprávne nakódovaný servisný interval v RJ prístrojovej dosky a konec

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

RJ motora na 1.9 TDI ALH a ASV umožňuje doladiť dynamický predvstrek cez VAG

slúži na to kanál 04. finta je v tom, že dolaďovať sa dá len jedným smerom (zvyšovať hodnotu predvstreku).
môžeš si to skúsiť, napoj sa VAGom na RJ motora, zadaj login 12233, kanál 04 a daj tam najvyššiu prípustnú hodnotua hneď budeš
počuť ako sa zmení zvuk motora a v bloku hodnôt v skupine 001 sa hodnota v 2. políčku (dynamický predvstrek) dosť zvýši

ak si zobrazíš TDI graf tak to pozor tam sa korekcia predvstreku cez kanál 04 schválne nebude zobrazovať
a to preto lebo pri TDI grafe chceš vidieť absolútnu hodnotu predvstreku, v bloku hodnôt 001 v 2. políčku vidíš relatívnu
hodnotu predvstreku. ak máš v kanáli 04 hodnotu defaultnú (32768) tak potom relatívna aj absolútna hodnota predvstreku sú zhodné

čiže dynamický predvstrek sa dá doladiť aj na rotačkách 1.9 TDI ALH a ASV

Odkaz ke komentáři
  • o 3 roky později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...