Matthew Odesláno Květen 24, 2018 Sdílet Odesláno Květen 24, 2018 Zdravím, mám Octaviu 2.0 TSi RS - rok 2013 - mam najazdené 70 000 km, nedávno mi pri jazde naskočila porucha systému kontroly výfukových plynov. Ukazovateľ teploty chladiacej kvapaliny spadol úplne dole doľava ako keby sa nezohrievala, taktiež sa pomaly začal ochladzovať olej aj keď som pokračoval v jazde. Na rádiu v stave vozidla naskočilo "Závada: Štart - stop" ak som gombíkom vypol Štart - stop system, závada sa stratila, ale teplota chladiacej kvapaliny bola stále dole. Po diagnostike v autorizovanom servise Škoda Auto sa zistilo, že je pokazený snímač teploty chladiacej kvapaliny, dokonca že sú tam 2 snímače, tak ich servis vymenil, urobila sa diagnostika a všetko bolo v poriadku. No po najazdení cca 50 km od servisu sa teplota chladiacej kvapaliny hýbe od cca 60 do 90 stupňov, nezávisle od toho či autom idem po diaľnici alebo po meste. Proste to kolíše, pred poruchou sa teplota zohriala na cca 90 stupňov a vôbec nekolísala. Servis tvrdí, že by to mohol byť ešte kompresor, ale chcú za to dosť peňazí a auto už nieje v záruke takže to financujem sám, nerád by som niečo zaplatil a problém ostane. Nestretol sa niekto s týmto problémom? Ďakujem 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Marian 1 8 tsi dsg Odesláno Září 13, 2018 Sdílet Odesláno Září 13, 2018 Treba vymenit termoregulacnu jednotku. Volaju to aj šupatkovy modul. Spravalo sa mi to podobne. Najprv sa motor zohrial a potom teplota klesla az na 50 a olej to iste. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
David.Balin Odesláno Říjen 1, 2022 Sdílet Odesláno Říjen 1, 2022 Zdravím mám úplně stejný problém chci se zeptat co bylo špatně děkuji za jakoukoliv pomoc odpověď radu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.