Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


Alex.333

Vyplatí se sehnat zachovalou Octavii ?

7 příspěvků k tomuto tématu Poslední odpověď

Doporučené příspěvky

Ahoj kolegové.

Přes půl roku jsem vlastníkem jedničkové Octy v dehtu a musím říct, že auto jako takové se mi moc líbí a byl bych s ním nadmíru spokojený, kdyby nebylo tak opotřebované. Na tachometru 240, skutečnost možná 440 tkm ? Nevím, ale tipuji, že minimálně stovka navíc to bude.

Kvůli mé spokojenosti s autem uvažuji, že bych koupil jinou, ale vyloženě voňavku. Něco zachovalého po důchodci - znáte to :-). Sem tam se nějaký inzerát s málo jetým a předraženým kusem najde. Důvod proč bych chtěl zůstat u 1U je rotačka, kterou už jinde neseženu.

A teď můj dotaz - vyplatí se to, nebo se na to raději vykašlat a jít do novějšího, protože je to prostě staré auto atd. ???

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud ti nevadí relativní "nekomfort" předražené jedničkové Octavie, tak proč ne? Auto je spolehlivé a celkem rozumně servisovatelné. A každý novější diesel bude servisně mnohem nákladnější. PD už bych úplně radši vyloučil a dobré CR motory jsou tak 2010+.

Pokud si tedy nenáročný uživatel, tak se kolem 100t kč ( je to za 1.9TDi rotačku vážně hodně ) dá sehnat určitě sem tam krásnej kousek s nájezdy kolem 150t km, ideálně někde kolem 2003,2004 a dělaly se i Tourky ještě s rotačkama 66kw než do nich začali cpát 74kw PD, ale těm už bych se vyhnul.

Obecně platí: čím vyšší Euro=tím složitější úplně vše. Osobně si myslím že Eura 3-4 byly pro motory ještě emisně únosné a ne tak složité ( i když už se jedná i o PD motory ).

 

Hodně štěstí při výběru.

 

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Co máš na svém autě tak moc opotřebované? Jestli by se nevyplatilo třeba zainvestovat do něj. 

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Co mám opotřebované? Všechno :-).

Jde o celkově ojetý vůz, která sice slouží, ale spousta věcí je na výměnu, pokud bych chtěl funkčnost zánovního vozu - například vibrují poloosy, hučí ložiska v kolech, nefunguje klima (byť naplněná) odešlo vyhřívání sedačky (asi přerušený drát v sedáku), mikrospínač funguje jenom v jedněch dveřích, občas nefunguje centrál, prasklé obě zadní péra, vibrující (křivé) zadní bubny atd.

Jsou to vesměs mouchy se kterými se dá žít, ale byl jsem zvyklý vždy na zánovní auta. Loni jsem svou Kiu Ceed rozstřelil o divočáka a protože teď potřebuji peníze jinde, skočil jsem do prvního spolehlivého levného diesela, který se namanul.

Nečekal jsem od toho nic, ale přeci jen auta jsou moje záliba a Octa se mi kupodivu tak zalíbila, že si dokážu její vlastnictví představit na delší dobu. Jenže v tom případě to musí být plně funkční vůz.

A teď je právě otázka zda to má smysl - tedy málo jeté a opotřebované auto nebude mít výše popsané mouchy, ale furt to bude stará šunka, která má "staré" jízdní vlastnosti i bezpečnost.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

otázkou je, kolik těch skutečných leštěnek na trhu je. A taky 150 tis. nájezd ještě nezaručuje, že s autem nebudeš mít problémy. Máme doma od novoty felicii - najeto 80 tis. - a závad má mraky, protože je 20 let stará, zdaleka ne vše se opotřebuje najetými kilometry.

Osobně bych určitě šel do novějšího auta - až ho budeš mít, zjistíš, že se s ním jezdí lépe

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Lepší OI neseženeš.Je to mýtus. Zainvestuj do této a uděláš nejlépe a budeš spokojený.Jen rychlým odhadem,do 10tis za díly se vejdeš.

Pro zajímavost si nenapsal,za kolik jsi ji koupil.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Jako že O1 se 150t km není lepší než "herka" s 440t km? Ale notaaaak.

 

Druhá věc je ta, že auto je starý a jsou věci, které prostě podléhají stáří, tzn. že každou chvíli budeš řešit nějaký prkotiny, ale prostě u auta se 150t km nebudeš řešit vylítaný podvozek, vůle v řízení, spojku v háji, čerpadlo před smrtí...atd. Nemluvě nejspíš o korozi karoserie a podvozku.

 

Za mě to smysl má, ale nejlépe za předpokladu, že si koupíš O1 za cca 100t kč z posledních roků výroby a rotačkou ( do cca 2006 ) a necháš si ji až do její "smrti" třeba 10 let. Pokud chceš za 1-2 roky zase nějakou další změnu, tak si nech co máš...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

×

Důležitá informace

Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Pravidla, používáním cookies na vašem zařízení pro správnou funkčnost této stránky (nastavit cookies si můžete zde, pokud tak neučiníte, bereme v potaz, že s jejich použitím souhlasíte, a politikou ochrany osobních údajů - Ochrana osobních údajů.