Oktavka1977 Odesláno Červen 13, 2018 Sdílet Odesláno Červen 13, 2018 Zdravím, mam problém s turbem na mé o2 1.9tdi 77kw BJB mi odešlo turbo a kupoval jsem jiné použivané které jsem nechal v servise vyměnit ale po výměně auto před zabráním turba auto pocuká a pak až zabere a zabere až třeba na 2.5 otáčkach a nemá skoro tah držim až na podlahu a sotva se to rozjíždi a kolem 2.5 kde už skoro řadím tak to turbo teprv zabere. V servise mi řekli že jw to prý skrz tlak turba skrz to že je to chipnuté a pry se tam musi nastavit jiné hodnoty u někoho kdo chipuje auta který tam nahraje nějakou napu. má s tímto nekdo zkuštenosti nebo veděl by jak to spravit? Díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
PetrRS Odesláno Červen 13, 2018 Sdílet Odesláno Červen 13, 2018 tady se neřeší problémy, seš trošku v jiný kategorii 0 Citovat Odkaz ke komentáři
košin Odesláno Červen 13, 2018 Sdílet Odesláno Červen 13, 2018 blbost s tím chipem, bude špatné turbo..trvej na tom aby udělali log a ukázali ti požadované a reálné hodnoty taky jsem si nechal dělat turbo, dal se repas a do 2,5 tisíc netlačilo vůbec až pak se nafouklo, výsledek byla špatná regulace v turbu, výměna za jiný kus a hotovo jede to jak předtím 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Oktavka1977 Odesláno Červen 13, 2018 Autor Sdílet Odesláno Červen 13, 2018 Diky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ofeig Odesláno Červenec 9, 2018 Sdílet Odesláno Červenec 9, 2018 U BJB se mi turbo rozletělo kolem 160 tis km a až třetí repas turba byl ten, kdy turbo táhlo jak má. Taky jsem slyšel, že to je jasně tím chipem - přitom tam mám daný jen ten nejslabší. Navíc po roce mi pak turbo začalo pískat, ale podle diag mám všechny hodnoty v normě. Teď na něm mám najeto cca 90 tisíc a krom "pískání" zatím běží, jak hodinky ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mejla Odesláno Říjen 29, 2018 Sdílet Odesláno Říjen 29, 2018 Zdravím Taky mám BJB a turbo po repasi Garret 751851 od Janoušek motor sport ,teď na něj mám ujeto 800.km, mě tedy nic necuká jede plynule nepadá do nouze ale turbo začne tlačit asi ve 2300.ot. U Janouška po tel.radě mě řekl že je tam červík " a někam sním otočit .. Už si nepamatuji kam otočit ..Můj dotaz je zda to udělám na motoru bez sundání turba a jak to udělat .. Do 2200.ot. jede auto lenivě jak veš,po 2300.ot. se začne probírat a ve 2500 to začíná zabírat no ve 3000.ot. by to auto vraždilo ..Ale taky s tahem skončilo , to staré turbo KKK (původní) tahalo od 1700 ot +- Muselo pryč ,potíže s emisemi a žralo olej , vůle hřídelky starého turba byla 3.mm. v pohybu horizontálním . Prosím Vaše zkušenosti rady . Děkuju. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marian.marcin Odesláno Listopad 4, 2018 Sdílet Odesláno Listopad 4, 2018 Nach ti to pán Janoušek nastavi veď poskytuje určitu záruku predpokladám čo by si Ty mal šprtať do nastavovania regulacie turba. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.