Přejít na obsah

CHIPTUNING


Doporučené příspěvky

Ahoj, máte někdo osobní zkušenost s chipováním tohoto motoru? Na netu jsem našel, že asi nejlepší volba je Cimbu nebo Sportmotor - co se kvality týče, cenově jsou dražší. Jde mi hlavně o to, aby auto pak nekouřilo a aby nebyla vyšší spotřeba. Vždycky nechápu, když přede mnou jede skoro nový auto, pak začně předjíždět, dá plnej a za ním kouře jak z fabriky - to fakt není nic pro mě.

Má někdo zkušenost s Cimbu - kouří to pak víc nebo je to v pohodě?

 

Díky za reakce

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...
  • o 2 měsíce později...

U sportmotoru jsme byli se 3 autama 66kw, 81kw a 77kw ta poslední ožila nejvíc. U 66 a 77 začala klouzat spojka po cca 160tkm na chipu cca 60tkm. Kouř téměř žádný, celkem spokojenost... ALE když jsme po nich chtěli vyřadit na 77kw EGR tak si s tím neuměli poradit (asi jen nalejvárna :lol:) . Pak jsem našel kontakt na TDIfuna a ten to sfouknul během chvilky. Celkově ten přístup je uplně jinej :smich: , u funa si budeš jistej, že ti tam nenalil nějakou "blbost" jako to dělá spousta jinejch lidí - firem. Pokud to máš k němu daleko, určitě zvol druhou možnost dieselpower.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...
  • o 3 měsíce později...

Ahoj, tak CIMBU bych z vlastní zkušenosti fakt nedoporučoval, viz EDIT v mém příspěvku. Každopádně, pokud by měl někdo nějaký dobrý tip, budu jedině rád, sám mám v úmyslu to řešit. Kamarád doporučoval dieselpower, ale zatím o nich moc nevím...

 

Já dieselpower mám už dva roky O1 4X4 2001 ATD a max spokojenost spotřeba o 1L dole 102KW 360NM perfekt zátah.Mohu jen a jen doporučit.

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...
Guest skvorfi

Já jsem čipoval 3 TDička s motory 66 kW, 74 kW a 103 kW.

Verze 66 kW a 103 kW byly od CIMBU, 74 kW DieselPower.

 

Všechny čipy jsou OK a maximální spokojenost. Jako první byla na řadě O1 66 kW u CIMBU. Chtěl za to nehorázný peníze (cca 12 000 kč). Auto mělo najeto 180 000 km, tak jsem se trochu bál. V tuto chvíli má 270 000 km. Vše bez jediného problému, auto krásně jede a nekouří.

 

Další byl motor 103 kW, opět Cimbu. Cena byla skoro 20 000 kč. Opět se mi protočily panenky. Ale auto stále hezky jede, na čip najeto 60 000 km. Za tu dobu ale odešly vstřiky, turbo, spojka. Spojka byla načatá už před tim, vstřiky a turbo prý neodešly vlivem čipu, ale prej je to u této motorizace normální (prej problémový motor - není to vyjádření pana Jandy (CIMBU), ale nezávislého servisu).

 

S třetím autem, 74 kW jsem chtěl jet k TDIFunovi. Bohužel je to k němu strašně daleko, tak jsem navštívil firmu DieselPower. Je tam trochu jiný přístup. Čip trval přes 4 hodiny. Ale... Auto nandali na válcovou brzdu, nalili čip a pak odlaďovali přímo pro mé auto. Chtěl jsem být celou dobu u toho, ale z bezpečnostních důvodů to prý možné u brzdy nebylo. Seděl jsem tedy v jejich kanceláři a koukal celou dobu na velkou TV, měli tam napíchlé kamery. Jakmile skončili, dostal jsem graf naměřených hodnot z brzdy. Pak mi ještě upravovali citlivost plynu a asi o měsíc později nechal vyndat EGR a zaslepit ho jejich KITem.

Auto krásně jede, nekouří a zatím vše bez problémů. DieselPower jsem volil hlavně z důvodu ceny a mám je blízko. CIMBU za to chtěl nějakých 13 000 kč, tady jsem to měl kolem 7 000 kč (už si nepamatuju přesně). S dalšími auty již budu jezdit k DieselPower a to z důvodu mnohem lepší ceny, tak i nabídky služeb). A hlavně, mám to k nim 40 min.

V tuto chvíli tam mám 105 kW a chystám se na 111 kW (výměna turba za nějaké jejich a další modifikace SW). Zjišťuji, zda je to ještě bezpečná úprava. Vzhledem k tomu, co jsem s nimi probíral, kladou důraz převážně na bezpečné úpravy. Samozřejmostí je dodržovat určitá pravidla (nevytáčet studený motor, nepodtáčet teplý motor, pravidelné výměny oleje a všech filtrů (měním si sám cca po 12 000 km) a hlavně, žádné LongLife oleje a prodloužené servisní intervaly. To je ale prý dobré dodržovat nejen u čipovaných aut.

 

Když jsem prověřoval, kdo má dobré čipy (před čipem 74 kW jsem seděl asi 14 dní u internetu a pročítal všelijaké diskuse a recenze - nechtěl jsem za každou cenu něco levného, ale zas nic předraženého, hlavně něco kvalitního), v diskusích jsem narazil na pozitivní recenze především na čipy společností DieselPower, Cimbu a hodně vychvalovaný TDIFun (škoda, že je ode mě tak moc daleko).

Odkaz ke komentáři
  • o 4 roky později...

Úprava této 74kW verze je sice fajn (je to snad nejvíce SW přiškrcená varianta TDI), výkon lze bez problémů (bezpečně) zvýšit na cca 137 koní a 330Nm (oproti původním 240Nm). Jen je třeba ten výkon využívat s rozumem, problémem je totiž převodovka - na rozdíl od jiného PD s výkonem 96kW, který má už z výroby převodovku 02M (MQ350, šestikvalt), je ta v 74kW verzi dimenzovaná pouze na 250Nm (kód 02J).

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...