Diamant Odesláno Červenec 1, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 1, 2010 Ja by som len doplnil rozdiel medzi Climatic-om a Climatronic-om. Climatic sám reguluje iba teplotu vyfukovaného vzduchu. Robí to na základe toho, akú teplotu vodič požaduje a aká teplota je v interiéri. Takže ak je nastavená teplota na 22°C a v interiéri je 15°C, tak Climatic hreje. Keď má ale interiér 30°C, tak Climatic chladí (samozrejme ak je AC zapnuté). Ale rýchlosť ventilátora a smer vzduchu musí vodič nastavovať sám. Climatronic rovnako ako Climatic sám reguluje teplotu vyfukovaného vzduchu, má však výrazne viac snímačov teploty vo vzduchových rozvodoch a reaguje už aj na slnečný svit, nakoľko má jeden snímač aj na vrchu prístrojovej dosky. Ale naviac si sám reguluje rýchlosť ventilátora a taktiež aj sám nastavuje, kam vzduch fúka. Takže ak je rozdiel požadovanej teploty a skutočnej teploty interiéru veľký, tak fúka ventilátor podstatne viac, ako keď je už teplota interiéru dosiahnutá. A zjednodušene povedané, ak treba interiér vykurovať, tak Climatronic fúka vzduch na nohy a čelné + bočné sklá, naopak keď je potrebné interiér ochladzovať, Climatronic fúka vzduch skôr na tvár a na sklá. A toto platí ako pre Climatronic v OI, OII alebo FII. Sú tam len rozdiely v logike elektroniky prípadne aj počte snímačov a u OII aj počte zón a tým pádom aj klapiek a snímačov. V prípade Climatronic-u u OII je naviac aj automatické ovládanie klapky nasávania vonkajšieho vzduchu, takže vo vyšších rýchlostiach sa klapka priviera, aby nápor vzduchu nespôsobil neželaný nárast prúdenia vzduchu. kully - a ty máš Climatronic? Lebo ja som zatiaľ lepšiu klimu v žiadnom aute nemal, než práve v OII. V podstate fúka sama kam treba, fúka ako treba, nerobí prievan a tak jediné, čo robím ručne je ovládanie vnútorného okruhu (napr. kvoli dymu alebo dvojtaku pred sebou) a občas mením aj požadovanú teplotu. Ale to len preto, že je nezmysel nechať si chladiť interiér na 20°C ak je vonku 32°C. Takže v lete nastavujem zvyčajne teplotu na 22-24°C a v zime je to aj 18°C, veď sedím v aute viac naobliekaný ako v lete. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kully Odesláno Červenec 1, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 1, 2010 Ja mam climatronic, s tim jsem uplne spokojen, ale v jinem aute je nejaka automaticka klimatizace, ktera mi vubec nevyhovuje a ted nefunguje vubec ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Listopad 24, 2010 Sdílet Odesláno Listopad 24, 2010 Tak som sem doplnil ďalšie ohlásené zmeny... Škrtá sa a škrtá ďalej... Pre zaujímavosť vypíšem zmeny k FII/R - odpadá kryt batérie u HTP s klímou, krytky vodiacich líšt sedadiel, pútko na zadných sedadlách, mení sa tvar víka batožinového priestoru + umiestnenia loga na ňom. Ako bonus už len odpadnutie lakovania pre parkovacie senzory v kombinácii s čiernou farbou karosérie - platí pre všetky modely 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Bladik Odesláno Listopad 24, 2010 Autor Sdílet Odesláno Listopad 24, 2010 hmm njn, tlaci se na cenu, zacalo se odnimanim polstru odkladacich stranek tak ted zasahuji do dalsich veci...co uz...chceme vsichni slevu, tak se to nekde musi objevit 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Listopad 28, 2010 Sdílet Odesláno Listopad 28, 2010 A dopĺňam ďalšie zmeny, ktoré oficiálne neboli komunikované - proste len sa zmenilo číslo dielu vo výrobe. Od 8.11. sa teda používajú zmemené tieto diely: - prístrojové dosky pre všetky prevedenia - zámok zadného víka - výplne a rámy zadných sedadiel - RJ pre parkovacie senzory - RJ gateway - ovládací panel Climatronicu - kratší prút antény (ten istý, ako má nové Polo) - hlavica radiacej páky (tá istá, akú má SII) Od decembra sa mení nasledovné: - slnečné clony - výplň krytu batožinového priestoru pre liftback - držiaky relé pod prístrojovou doskou aj v motorovom priestore - siréna alarmu - motory zadných stieračov Netuším, čo konkrétne sa mení, takže neviem k tomu napísať viac. Snáď len k tej anténe a hlaviciam riadiacej páky, tie som videl už naživo, nové autá chodia už takto vybavené... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TOMCAT Odesláno Listopad 29, 2010 Sdílet Odesláno Listopad 29, 2010 Nech tak pokračujú ďalej a nikto si ich nebude kupovať. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Diamant Odesláno Únor 21, 2011 Sdílet Odesláno Únor 21, 2011 Problém je v tom, že každý má nízku cenu až na prvom mieste. Napríklad kúpiť kvalitnú nožnú pumpu už snáď ani nejde, všade predávajú len lacné šmejdy, lebo niečo kvalitnejšie je drahšie a teda nepredajné. Tak aby to tak časom nedopadlo aj s autami. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pavel Praha Odesláno Prosinec 19, 2018 Sdílet Odesláno Prosinec 19, 2018 Dobrý den, jak se prosím zapíná tempomat u Octavie 2? Díky za rady. P. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
petan76 Odesláno Prosinec 20, 2018 Sdílet Odesláno Prosinec 20, 2018 Na leve pacce. Vrchni kolebka zapnuto ( vlevo ) a pridrzenim tlačítka plus nebo minus pod plynem. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pavel Praha Odesláno Prosinec 20, 2018 Sdílet Odesláno Prosinec 20, 2018 Aha tak děkuji, zítra vyzkouším :-) díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.