Přejít na obsah

Volba brzdových kotoučů a destiček


Doporučené příspěvky

Prohlížel jsem internet a našel jsem tento článek:

http://www.autorozvody.cz/clanky/vibrace-prednich-kotoucovych-brzd-vozu-skoda-octavia.html

 

Asi dám auto nejdřív do servisu, aby se mi podívali na ložiska a zkřivení nábojů, než budu investovat do nových brzd, abych neinvestoval 10k za brzdy a pak zase nebrečel. Neřešil jste někdo problém výměnou nábojů? Mám najeto 300k km a pravděpodobně původní náboje. Každopádně za necelý 2 roky mam 3. brzdy.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Čau kluci.

Nevíte o někom, kde mi změří házivost náboje/kotoučů ve ZL, OL, Mor.Slez. kraji? Mám klasické 280 kotouče brembo max+ destičky textar (1.9 tdi 81kw) a po cca 25 tis. mi začínají pomalu házet :( tak to chci nechat přeměřit a pak kotouče stočím a uvidím :( Na jednom kole mám náboj vč. FAG ložiska nový, druhý je asi původní...najeto cca 250tis.

 

 

Článek k zajíždění kotoučů: http://www.mjauto.cz/zajizdeni-brzdovych-desticek-a-kotoucu

Odkaz ke komentáři

Píšeš že ty kotouče stočíš, tak snad k tomu máš i cajk? Hodinky (úchylkoměr) k tomu cajku patří, pokud ti to bude někdo stáčet tak by to měl logicky i umět změřit.

Brzdy zajíždím podle doporučení výrobce které je přiloženo u kotoučů.

Upraveno uživatelem šulda
Odkaz ke komentáři

Ahoj taky mám problém s brzdama.. OC2 1.9 TDI rok 2004 Po or. kotoučích jsem dal kotouče Bosch, vydrželi necelí rok, nahodil jsem origa ve škodovce. Najeto bylo 151000 km. Jezdil jsem na nich cca 3 měsíce a začal se třepat volat.. Teď jsem tam jel na reklamaci při 157000. Jsem zvědaví co se bude dít.. objednaný jsem na příští týden. Pořád se mluvilo o nábojích v kolech, ale to se mi nechce věřit že by byly KO :X Nevím ale mě se zdají ty origo škodovácké nějaké tenké..Prvovýroba to byl kotouč jako kra.... myslím tím šířku. Pán ve škodovce mi řekl, to je jiný materiál než kdysi :D to mě docela pobavilo :)

 

Snad nevadí že jsem napsal do vlákna OC1..na oc2 je to mrtvé..

Odkaz ke komentáři

No tak kolem 10k se daji sehnat?

 

Uz vidim jak ti vsichni s nadsenim nechavaji 323mm 4 pístky Brembo nebo dvoupístky třmeny z Golf 4 R32, kotouče 334x32 za 10 tis :wacko: To jses z hodne lacinyho kraje , ty brzdy maji trochu jinou cenu a to vyssi , plus to ze se docela blbe schani a o jejich kolikrat dezolatnim stavu nema cenu psat . Schvalne si zkus zjistit kolik stoji jeden kotouc do Bremba , hned budes mluvit jinak :blink:

Odkaz ke komentáři

Hele ja taky nerek ze to koupim u nas? jo a mas pravdu 323 vyjdou na 11k i s postou?.Kdo hleda najde

 

No to mas pravdu , treba v Polsku vyjdou lacineji , mel jsem k videni tri sady, ale stav byl zalostny :(

No a nebo mit znamyho co taha Cupry z Anglie a necha Bremba za dobry peniz

 

 

To trhan - jak to tohle muzes napsat zrovna ty , s takovym vykonem ? Jako tuner prece dobre vis ze se vzdy zacina poradnejma brzdama, a ty co mas staci akorat tak na tu serii . Podle mne by jsi prave ty mel uvazovat o brzdach o kterych je tady rec . Ja mam sice koni min nez ty , mam 200 , ale brzdy mam vpredu zminovany ctyr pisty Brembo 323mm plus desky Ferodo DSPF a vzadu 288 mm vetrany v brzdicich RS plus taky desky DSPF . Musim rict ze to brzdi vic nez dobre , pri vetsim zaslapnuti to je brutalni :palec: . Na tento vykon zcela primereny . Ty seriovy co jsem mel 288mm a vzadu 232mm (mam OI 96kw TDI) stacily horko tezko na tu serii, po mensi uprave SW uz nestihaly, a to jsem nemusel jet zadnou palbu, stacilo jet trochu ostreji, predjizdet a zase dobrzdovat mezi auty a hodne brzy jsem narazil na jejich limit :wacko:

 

Jinak na MD Components jsem slysel spoustu stiznosti , ten majitel Kabrt ma na krku nekolik zalob a trestnich oznameni , osobne bych od nich brzdy nevzal, prece jen jde o zivot . Nebo ty s nima mas nejaky zkusenosti ze je doporucujes ?

Odkaz ke komentáři

cinek : ...ano,máš naprostou pravdu a já plně souhlasím ale prostě než seženu brzdy,tak mám zatím sérii ale vím o tom a přizpůsobuji tomu styl jízd,popř. kdybych šel do MDček [zkušenosti mám z motorsportu kde tyto brzdy dostávají karate,který v běžným provozu nepoznají a fungují naprosto bez problému,o negativních ohlasech vím ale důvody neznám,po přehození vysokoteplotních destiček jsou tyto brzdy na okruhu v Brně k neutahání - osobně vyzkoušeno] mám strach z jediné věci a to,že závodní auto jezdí pouze v sezónu a nikdy nepozná zimu takže brzdy netrpí ale já se svým autem jezdím celoročně a přeci jen MD brzdiče nemají prachovky,pouze těsnicí gumky,tak se bojím,co ty slaný sračky udělají s pístkama...

..proto jsem psal "popřemýšlejte" ,pokud by se jednalo o auto pouze na sezonu,neváhám..

...na limit brzd se teď dostanu "kdy se mi zachce" a je to přesně jak píšeš,pokud jim dám čas na ochlazení,tak to jakž takž brzdí ale pokud bych chtěl jet bomby ,jednak mě omezuje EGT a jednak si musím dávat pozor na brzdy ale jak uvařím kapalinu v brzdičích tak je konec hry,přijet domů,vyšlapat uvařenou kapalinu,dolít novou a zas můžu "přibržďovat" ...

...otázka ne tebe jen tak ze zajímavosti - troufl by sis na okruh [volné jízdy] s těma Brembama bez výměny desek??

Odkaz ke komentáři

Trhan - Za jedno musim rict ze ja zadny zavodnik nejsem , ani nejsem soutezivy typ, tudiz na otazky z okruhovych discpilin neumim odpovedet . Co tak vim jenom od jinych co okruhy zkousi , tak je ze ty Bremba rekneme na OI seriovy s upravou vykonu ( ne zadny okruhovy special) vydrzi o hodne vic nez bezny brzdy , s deskama co mam ja to je pry jeste o okruh vic, paklize bych to opravdu chtel vyzkouset , je nutno namontovat do zminenych trmenu desky Ferodo DS 3000 ktery jsou na to delany aby odolaly velkym teplotam . Ja mam ale auto na denni jezdeni, ne jako hracku na vikendovy adrenalin, takze se drzim kompromisu DSPF ktery je lepsi nez serie ale zase to neni sportovni smes kterou je nutno ohrat aby brzdila. Jinak toho Mariana Kabrta osobne neznam, ani jeho vyrobky, takze rozhodne nepomlouvam, jen co jsem o nem docetl na ruznych forech . Verim ze v racing sportu muzou fungovat skvele, ale jak sam pises , do beznyho provozu a na nase prosoleny silnice asi nebudou to pravy orechovy. I kdyz dle mne by stacila jen zmena materialu pistku . Jinak i ja mam soft od TDI Fun ktery vi co dela , ladim u nej uz spoustu let, takze problem s EGT na svuj vykon nemam. A abych odpovedel s tim okruhem - asi nebudes verit , ale absolutne me to nelaka, co auto dela a umi jsem si vyzkousel na sprintech a na letisti, ESP v zime , jestli mam strach no mozna i trochu jo , nejsem zavodnik a jsem uz starsi pes , takze tak .

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Ja mam ate power disk a desky ate ceramic a nemam absolutne zadnej problem kdyz jsem mel feroda kotouce i desky vydrzeli my 20tkm. na tech ateckach ma najeto asi 10tkm hned po montazi asi po 100 kilometrech sem jim dal pocoudit na letisti az horeli a s kotoucema se nic nestalo a horeli uz vicekrat nez jen na tom letisti.jen maj metalicky modrou barvu coz dokonce nekde psali ze takhle vypadaj spravne zajety kotouce ackoliv me osobne se moc nezda ze by modrej kotouc byl spravne zajetej.ale hlvne ze to brzdi

Odkaz ke komentáři

Ja mam ate power disk a desky ate ceramic a nemam absolutne zadnej problem kdyz jsem mel feroda kotouce i desky vydrzeli my 20tkm. na tech ateckach ma najeto asi 10tkm hned po montazi asi po 100 kilometrech sem jim dal pocoudit na letisti az horeli a s kotoucema se nic nestalo a horeli uz vicekrat nez jen na tom letisti.jen maj metalicky modrou barvu coz dokonce nekde psali ze takhle vypadaj spravne zajety kotouce ackoliv me osobne se moc nezda ze by modrej kotouc byl spravne zajetej.ale hlvne ze to brzdi

Ahoj všem, lze použít přední kotouče 280x22 s roztečí 5x112 u octavie 1 TDI?

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...

tak jo pánové, projel sem celý vlákno a mám v tom pěknej guláš :D shánim kotouče + desky na 1.9 tdi dopředu i dozadu a rozmýšlím se mezi kombinací Brembo Max + Ferodo a ATE Powerdisc + ATE Ceramic. Neni to na ostrou jízdu, ale když budu chtít aby zabrzdily tak ať brzděj :D plus aby moc nešpinily kola. Poraďte mi prosim jakou kombinaci, díky B)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...