Přejít na obsah

mizejici voda


Doporučené příspěvky

No popravde u mého motoru to bylo jedno jestli těsnění nebo prasklá rozdil v ceně cca 900kč

<br />

U mě to začalo tak ze asi před rokem zmizelo asi litr vody tak dolito a byl chvili klid no a po pul roce jsem jel do prahy a po dojezdu kontrolka že nemam vodu tak jen jsem otevřel nadobku a byla zpět no a cesta zpátky byla jak se starou 120 co 10-20 km jsem stál za celou cestu jsem dolil sotva pul litru

<br />

Odkaz ke komentáři

Ja to nechal dělat u nás v autorizaku a bylo mi řečeno ze se na to přijde až se sundá a u bmm s dpf to znamenalo i komplet odstrojit hlavu přebrus byl jasnej těsnení taky měněj se šrouby a ještě nějaké těsnení u mě ješte odvrtat jeden žhavič všeho všudy to vyšlo na 22

Upraveno uživatelem jkohy
Odkaz ke komentáři

To je hrozná věc. A teď už je klid a neztrácí se jo? Já mám největší obavu z toho abych se do toho nepustil a ono to nebylo něčím jiným, navíc když se vlastně nic jiného evidentně neděje krom toho, že jednou za čas trochu doleju. Ale i to mi nedá moc spát a nerad bych aby se to nějak rapidně nezhoršilo :-/ Jen nevím jak to kde odhalit. Na kolik se tlakuje ten okruh při té zkoušce aby se to odhalilo? Jestli jsem tam neměl třeba jen málo :-)

Odkaz ke komentáři

Teď už to mám v pohodě nevim jak u tebe ale mě pravě tlakovou zkouškou nic nenašli ja původně myslel zě to bude nejaká hadice protože jsem nikde žádnou vodu na krytu nenašel jen na jedný hadici pár kapek tak to nafoukli a nic tak se stim byl projet a rekl že to bude hlava ale že vic po rozebraní no a mě šla voda ven z motoru po zahřati a šla po bloku motoru a zřejmě se stihla odpařovat

<br />

Odkaz ke komentáři

Mě taky nebylo nikde nic vidět. Jen se pomalinku ztrácel ten tlak. Ale žádný syčení nebo nedej bože viditelný únik se neprojevil. Jen postupně klesal tlak. Asi už to teď nechám být. Nakoupím si v klidu přes zimu těsnění pod hlavu, rozvody olej a podobně a z jara se do toho hole pustím. Buď a nebo. :/

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...
  • o měsíc později...

Chcel by som pridať do moju skúsenosť, tiež sa mi strácala voda - BKD, 2007, tak som sa už chystal na výmenu tesnenia hlavy, no šťastie že som pred tým dal meniť zotrvačník, tak mechanik zistil že mi tečie vodná pumpa a to nemá ani 40 000 km od výmeny. Čiže odporúčam skontrolovať vodnú pumpu...

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Ahojte. Taky přidám svoji zkušenost. Že hladina kolísá je normální, ale mě každých cca 170km mi zmizel celý obsah nádobky. Měli jsme podezření na chladič výfukových spalin, což se naštěstí nepotvrdilo. Po natlakování se zjistilo, že je prasklá plastová příruba na hlavě za pár stokorun. Taky jsem viděl nejhorší scénáře, prasklá hlava, chladič spalin atd.

post-30712-0-02013400-1489187291_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Zrdravím, mám Octaviu 2.0 tdi 2007 kód motora BMM, so strácajúcou vodou sa trápim už pekne dlho, na aute sa dávala zrovnávať hlava, potom sa problém trochu zmiernil už vodu netlakovalo do expanznej nádržky, ale stále som musel dolievať cca 2-3 dl každých cca 2000, 2500 km. po zohriatí auto vodu netlakuje, hadice sú mäkké. už som vymenil aj chladič výfukových plynov ale ani toto nepomohlo. mechanik mal natlakovanú chladiacu sústavu skoro pol dňa a manometer sa nepohol ani o kúsok. na nalievacom víčku od oleja nieje emulzia ani vo vode nie sú olejové škvrny. Vedel by mi niekto prosím s týmto pomôcť ak sa s tým niekto stretol? Vopred ďakujem.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Mam OII 2.0 TDI 16V , BKD ,11.2004 , hlava revize B - Germany , 229000Km. V zimě se začala manželce ztrácet voda. Cca 0,5l na 1000Km, v letě i míň. Nádobka na chl. kapalinu čista , olej bez povlaku čistý. Jen již v letě se občas ráno při startu jako by rval s vodou ve válci. Tlaková zkouška odhalila že voda se ztrácí do motoru. Možnosti : hlava, těsnění pod hlavou, nebo chladič zplodin. Rozebrání motoru: Těsněni OK, chladič OK, test hlavy NG. Unik kapaliny ve výfukovém kanále (nad ventilem) prvního válce. Výměna mnou zakoupené hlavy AMC a nové rozvody Contitech s vodní pumpou ve značkovém servisu Škoda s dalším materiálem a prací( těsnění šrouby, ložiska, výměna všech kapalin ,apod.) cca 35000Kč. V neznačkovém servise by se cena za práci dala asi ještě stáhnout, ale chtěl jsem nějakou garanci. To že mě ta hlava může potkat vím 11let, ale projevilo se až v cca 220000Km. Protože auto mám prakticky od novoty ( přede mnou jej měl 3roky otec), jezdilo po celou dobu do značky a hlavně jsem jej nechtěl prodat se skrytou vadou. Šel jsem raději cestou opravy , včetně opravy dalších postupně dozrávajících problémů( dvouhmota, rozvody, škrtící klapka, chladič klimatizace). Přikládám to jako inspiraci pro ostatní zda to řešit a kolik to stoji.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...