Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 6 měsíců později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 3 měsíce později...
  • o 5 měsíců později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 2 týdny později...
  • o 2 roky později...
  • o 3 týdny později...

No vidim ze zatim nikdo nic. Moje story pokracuje takto:

 

V jednom manualu je napsano, ze kdyz je remen jeste napnuty, tak prichytka motoru se vyndava spodem. Tohle je ale u me bez sance ikdyz jsem motor daval hodne dolu. Posleze jsem videl jedno video kde je ukazano, ze se musi nejdrive vyndat napinak a pak se prichytka vynda spodem. Takze jsem se rozhodl tohle zkusit.

 

Jelikoz se mi nepodarilo stlacit napinak pomocit zavitove tyce M5 a matky - zavitova tyc se ohnula a nesla vyndat :) tak jsem se rozhodnul uvolnit vodni pumpu a nasledne sem sundal vse (pumpu, kladku napinak, remem). Prichytku motoru jsem pak vyndal v pohode vrchem kdyz bylo vse sundane.

 

Nyni cekam na doruceni novych dilu a tak si zkousim nasadit cvicne stare rozvody. Kdyz jsou rozvody nasazene a "naple" tak jedina pro me pochopitelna varianta jak vlozit prichytku motoru je tato:

 

2 trubky klimatizace jsem uvolnil a prizvednoul o CCA 15mm nahoru (viz prilozena fotka).

Motor jsem prizvednul primerene nahoru.

Nasledne se mi podarilo vlozit prichytku na konecne misto vrchem "napopsatelnym zpusobem" (kdyz prichytka strasne drhla o karoserii, ale davam jsem si pozor at neposkodim rozvodove componenty).

 

Potoze jsem tohle auto koupil na par babek pro manzelku na obcasne jezdeni, tak si rikam jesli by nebylo lepsi vyndat cely motor udelat v klidecku rozvody, vymenit gufera a celkove motor pekne omrknout, nez te stim s....t. jak to delam ted ja.

 

Jelikoz mam uprostred garaze tram na ktery by bylo mozno vyuzit na vytazeni motoru, tak je skoda ze jsem zajel do gazare zadem. Kdybych mel auto v garazi naopak tak bych na 99% vytahoval motor :)

 

Kdyz tak napiste nekdo jak a kdy se spravne vyndava ta prichytka motoru.

Predem diky

post-44316-0-38611900-1450917330_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o rok později...
  • o 4 měsíce později...
  • o měsíc později...
  • o 6 měsíců později...

Zdravim pani, na AUQ tecie mi vodna pumpa (cca 4dcl na 500km). po jazde vidno pramen na vani ako tecie spoza krytu rozvodov. Od vymeny mam 60 tkm a 2,5 roka. Idem to buduci tyzden rozobrat, lebo samo sa to nezlepsi. A neviem ci mam vymenil komplet rozvody...ale asi nie, ved som v 1/3 zivotnosti?

Pumpa je tam SKF a objednavam si pumpu GRAF. Mate podobnu skusenost s vodnou pumpou ?

 

 

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • sice jsi v sekci OIII,ale pokud jsi na FB-spoj se s Daniel Haborák,ten 100% poradí co a jak  
    • Zdravím pánové prosím o radu s pomoc  Sehnal jsem si zrcátka z O2 face na pred face mám zrcátka el.instslaci motorek  Vyměnil jsem instalaci a motorek nějak to nechce fungovat třeba okna nereagují na vnitřní ovladač  Když na klíčku podrzim odemknout tak okna dolů jdou všechna ale když podrzim zamknout tak okno řidiče nereaguje a sklopí se zrcátko jak to prosím mám rozchodit 
    • Zdravím, podařilo se vám vyřešit tenhle problém? Mám totiž na svém autě úplně ten samý. Rezonanční zvuk od motoru při 1100 ot a netuším co by to mohlo být. Jediné co mě napadá je spojka. 
×
×
  • Vytvořit...