Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Ahojte,

 

mám tu omílaný problém a to je cuknutí při zrychlování, když sešlápnu plyn auto cukne, moc nereaguje pak se chytne a jede. Mám tam nový ventil N75 ale z tohoto obchodu. http://www.tdichip.cz/eshop/turbodmychadla/regulace/magneticky-ventil-18-t-058906283f

 

Údajně by měl být tento ventil pro upravované motory či co. Já mám chip v podstatě jen mini úpravu, na 139 kw + cca 100 Nm.

 

Myslíte si, že by tohle mohl být problém, že to není originál?

 

Díky

Odkaz ke komentáři

Může mi někdo poradit zapojení toho ventilu? Mám v autě výše zmiňovaný, ale asi odešel koupil jsem nový http://www.cc-autodily.cz/ventil-magnet-prepin

Ale až když přišel, tak jsem zjistil, že má jinak rozmístěný vývody... Nevíte který vývod u toho novýho nahrazuje ten původní?

 

Edit: Tady je lépe vidět ten nový.

http://www.skoda-dily.cz/eshop/028906283h-magneticky-ventil-n75.html

Upraveno uživatelem Termiks
Odkaz ke komentáři

taky sem resil tento problem... nekde je o tom topic... koupil jsem si novy n75, ten co tam ma byt a s nim je akcelerace jak na houpacce... logoval jsem to a zjistil jsem ze kdyz je tam stary ventil tak turbo chce nejaky tlak a ten tlak vzasade dostava.... kdezto kdyz je tam ten novy n75 tak turbo zaprve ma rychlejsi nabeh a za druhe prefoukne o 200mbaru... jednotka ho automaticky zkrouhne a tak se vytvori dira v tahu... pak zase zacne tlacit a zas prefoukne a zase se to zkrouhne... a takhle porad dokola... proc to dela nvm n75 je ze stranky skoda-dily.cz a je primo na moje auto a primo original na octa rs 132kw... nic me nenapada jelikoz vse ostatni mam v poradku, u mejho auta uz sem vymenil motor, svice, vsechny mozny a nemozny ventily... proste vse je novy... jediny co nebylo meneny je palivovy cerpadlo ale v zasade to s tim asi nesouvisi pac sem nekde cetl ze proste tohle auto ma tlacit 0.7b ale proc s novym n75 chce tlacit 0.9 netusim

Odkaz ke komentáři

ja ho mam zapojeny dobre... jak stary tak novy davam stejne... podle delky tech trubicek... ale proste ten novy je bud vadny nebo je neco vadneho na mem aute...

n75m.jpg

presne jak to vidis tak tak se to da do motoru... ten nejdelsi(1) se da do ty roury co vede od vahy vzduchu/jak je filtr vzduchu, pak uz to ani jinak nejde dat.... pac to das konektorem k sobe abys to mohl zapojit... zitra to vyfotim...

Odkaz ke komentáři

Ono právě ten nový má jeden vývod na druhé straně u konektoru a je kovový ale jinak mi přijde, že jsou všechny stejně dlouhý.

 

Edit:

Tak dnes sem se na to vrhnul, zapojil sem ten nový a v podstatě ihned to spadlo do nouze, on to bude asi uplně jinej ventil i ty vývody mají daleko menší průměr a dokonce bych řekl že má ten nový ventil jinou funkci, ten původní má dva vývody pořád průchozí a když sepne tak se k nim přidá i třetí, to ale nevím jestli to není tím, že bude špatnej. Jinak ten nový v podstatě přepíná průchodnost mezi dvouma výstupama všechny tři nejsou průchozí nikdy. Ale podle čísla na ventilu už jsem objednal nový ten správný originál, tak až příjde tak ho vyměním...

 

Jinak přidávám fotku porovnání novýho a starýho ventilu, aby byl vidět ten docela zásadní rozdíl průměru vývodů...

 

post-4335-0-77460700-1396867438_thumb.jpg

Upraveno uživatelem Termiks
Odkaz ke komentáři

pockat... jaky je jaky? ten co je v pravo.... ten malej to je uplne neco jinyho... spravnej je ten co mas pripojnej.... kdes to kupoval? treba co mam zkusenost ja tak ono totiz "n75" na strankach davaj uplne jinejm ventilum... viz. tato stranka.... http://www.skoda-dily.cz/katalog/octavia/nahradni-dily/motor/zpetne-vedeni-zplodin-agr-egr-podtlakove-zarizeni/podtlakove-zarizeni-elektromagneticke-ventily-n75-n80-n18-n239-61.html

 

hned prvni ventil... http://www.skoda-dily.cz/eshop/028906283h-magneticky-ventil-n75.html jo je pro 132kw coz je rs jenze v mim aute sem takovej ventil nevidel... rozhodne to v mim aute neni ten co ovlada to turbo... mozna tam nekde je taky,,,, ale ten s tim turbem je tenhle .... http://www.skoda-dily.cz/katalog/octavia/nahradni-dily/motor/turbodmychadlo-intercooler-chladic-nasavaneho-vzduchu/podtlakove-zarizeni-ventily-senzory-72.html primo tohle http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/06a906283e-magneticky-ventil-1-8t-110kw-132kw-oe-14221.html

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o měsíc později...

Ahoj, budu řešit N75, ten co sem tam měl má označení E, mam teď pučenej z RS s označením F. Co jsem se dočetl tak by měly být stejný. Pak sem četl, že je ještě s označením J,K a H. Ale to Hčko je prý už moc agresivní na turbo. Tak by mě zajímalo, jestli má někdo zkušenost s tím Jčkem popř. Kčkem?

Jinak pro ty, co řeší to nepatrný cuknutí při akceleraci a ventil se na diag. nezobrazuje v chybách a v akčních členech cvaká, tak je dobrý ho vyndat a zkusit profouknout pusou. Ta delší trubička co vede do hadice od sání mi při natáhnutí pusou lehce propouští..to je zřejmě důvod u mě s cuknutím, zatím sem s tím RS ventilem najel nákých 100km a zatím v poho .. ťukťuk..

Odkaz ke komentáři

Verzi K bych nedával, ta se dávala třeba do Audi RS2 a novější S2, čili není dělaná pro Tvůj motor(to ani H - to měla S4, S6; J - třeba starší S4, S2).

 

Osobně bych s tím moc nelaboroval, pokud nemáš motor nějak upravený, a dal tam to, co tam má být. Protože to je dělané pro Tvůj motor/turbo/jednotku. Četl jsem pár případů, kdy se kvůli tomu odporoučel motor :)

Upraveno uživatelem LadikRS
Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

No,na jistem foru by to nebyl problem,myslel jsem, ze od toho tu takova fora jsou.. necekal sem,ze to bude hned, ale prosbu sem polozil uz 11. A navic pokud je problem povolit jednu sponku, vytahnout ventil , fouknout, zadelat ventil a utahnout sponu bez toho aby se clovek umazal tak to se omlouvam...

Odkaz ke komentáři

No,tam sme řešily TDS než sem koupil Octu.. já nevim,že z toho děláte takovej problém. Řádně jsem pozdravil, poprosil a poděkoval ,tak by se slušelo aspoň písnout,počkej až se k tomu dostanu nebo tak.. omlouvám se,že sem tu něco potřeboval zjistit, než jsem jel na seřízení plynu..

Odkaz ke komentáři

pozdravil jsi poprosil jsi, to je všechno v pořádku, spíš jde o to že jsi tady prska že to nikdo nevyzkoušel ...

to že pozdravíš a poprosíš neznamená že dostaneš to co chceš .. věř mi já to zkoušel.. přišel jsem do banky pozdravil jsem poprosil jsem o milion a vyrazily mě :D ..

 

Odkaz ke komentáři

to jsi dopadl ještě dobře.. :D Jasný, já ti rozumím, mě jen tlačil čas, teď už je to stejně jedno.. takže se za prskání ještě jednou omlouvám!!

Spět k tématu, až budete někdo řešit něco na motoru, měl by jste chvilku a chuť na to mrknout? Měl sem v ruce asi 4ks a každý na tom byl jinak.. dokonce jsem si přes net objednal nový, ale přišel mi již použitý krumpl .. dík ;)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...