Mam 1.8T AWC v Sharanu - chip na 180hp - LPG - jezdím co se paliva týče za 2,2Kč/km(spotřeba cca 13L) - najeto od přestavby 49.000km.
Náklady na palivo 107.000,-Kč - cena přestavby 20.000,- servis LPG včetně revizí za 3 roky 1.500,-Kč = celkem 128.500,-Kč
Náklady na benzin bych měl cca 185.000,-Kč(spotřeba cca 11L benzinu, prům.cena za L 34Kč)
Za tři roky úspora asi 55.000,-Kč - spotřebu si nehlídám, jedu co podmínky dovolí a mohu si z ušetřených peněz dovolit auto i servisovat(kupovat pořádný gumy, koupit si tlumiče Bilstein B6, atd.)
Rozdíl v jízdě na benzin a na LPG je nula - jedině dojezd cca 400km(nádrž místo rezervy 60L - max.plnění 48-50L)
Do Octavie RS bych LPG dal a vůbec bych se nekoukal, co si o mě kdo myslí.
S opicí a banány bych to nepřeháněl - O1 RS není žádnej supersporťák - dnes se dají koupit kolem kila ve slušném stavu a může si ji dovolit kdekdo, ale proč neušetřit na provozu?
Koupit si RS, chtít se trochu svízt a pak dojíždět v létě zimní gumy, protože tam furt leju drahej benzin a na nový gumy mi nezbývá. To je pak nahouby.