Přejít na obsah

MišáK.

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    16
  • Registrace

  • Poslední návštěva

MišáK.'s Achievements

0

Popularita

  1. Mně to dělalo čidlo teploty chladicí kapaliny - pozor na to, které je údajně v pořádku - jsou tam totiž dvě - jedno pro budíky a jedno pro řídící jednotku. To správné není na hadicích ale v útrobách motoru někde u bloku - přesně už nevím kde, protože je to tak 4 roky, co jsem ho měnil.
  2. Mam 1.8T AWC v Sharanu - chip na 180hp - LPG - jezdím co se paliva týče za 2,2Kč/km(spotřeba cca 13L) - najeto od přestavby 49.000km. Náklady na palivo 107.000,-Kč - cena přestavby 20.000,- servis LPG včetně revizí za 3 roky 1.500,-Kč = celkem 128.500,-Kč Náklady na benzin bych měl cca 185.000,-Kč(spotřeba cca 11L benzinu, prům.cena za L 34Kč) Za tři roky úspora asi 55.000,-Kč - spotřebu si nehlídám, jedu co podmínky dovolí a mohu si z ušetřených peněz dovolit auto i servisovat(kupovat pořádný gumy, koupit si tlumiče Bilstein B6, atd.) Rozdíl v jízdě na benzin a na LPG je nula - jedině dojezd cca 400km(nádrž místo rezervy 60L - max.plnění 48-50L) Do Octavie RS bych LPG dal a vůbec bych se nekoukal, co si o mě kdo myslí. S opicí a banány bych to nepřeháněl - O1 RS není žádnej supersporťák - dnes se dají koupit kolem kila ve slušném stavu a může si ji dovolit kdekdo, ale proč neušetřit na provozu? Koupit si RS, chtít se trochu svízt a pak dojíždět v létě zimní gumy, protože tam furt leju drahej benzin a na nový gumy mi nezbývá. To je pak nahouby.
  3. Já dávám Mobil1 5W50 - 4+1 L se dá koupit kolem 900,-Kč, filtr jsem zkoušel Champion, Mann, UFI a teď jsem objednal Purflux(prý má nějakou patentovanou filtrační technologii) - měním po 15.000km, origo byl dlouhej interval, ten jsem změnil hned jak jsem auto koupil(160tkm) - olej Mobil začal rozpouštět usazeniny z motoru co tam byly po LL olejích, takže ucpanej sací koš - nejdřív vyčištění, pak výměna, výplach motoru, teď bez problému - motor čistej. Teď mám najeto 210tkm, jinej olej než Mobil1 bych tam už nedal - 5W50 proto, že to nešetřím, běžně teplota oleje 120-130°C a beze strachu. Spotřeba oleje cca 1L mezi výměnama - teď nižší, protože mi olej utíkal prasklou trubkou odvětrávání klikovky.
  4. To ti bude možná prokluzovat spojka!!!
  5. Základní nastavení samozřejmě proběhne, ale klapka je před základním nastavením pootevřená ale má být zavřená na 0,00%.
  6. Postupně sem hodím nějaký zajímavý tabulky, co by se mohly hodit ;-) Týkají se buď přímo nebo nepřímo 1,8T
  7. OK, sorry, jsou z F2, ale to je vlastně jedno, obojí je jak pěsst na oko!!
  8. Tak se podívej na aktuální nabídku škoda auto - octavia tour má od minulého týdne kromě volantu z O2 face taky jiná zpětná zrcátka...
  9. MišáK.

    Miss litá kola

    Klasika originál 16" 1U0601025L wheel disc 'alum' 6,5JX16H2 ET42 / "STYLE" Důležitější jsou pneu, Bridgestone ER300 205/55
  10. Motor: 1.8T, ARX Škrticí klapka s motorkem Po vyčištění zůstává pořád nedovřená... mechanickou závadu to ale nehlásí a funguje správně, je asi na 4,7 stupně otevřená. Může být slabý péro? Dá se to nějak repasovat? Nemůže to být v tom motorku někde o zub přesazený? Neudělám takhle totiž správně základní nastavení - uhel škrticí klapky pro základní nastavení musí být NULA.
  11. Já mám chip od Cimbu, na benzín prý koupil dobrý SW, ale příště bych zkusil spíš Sportmotor v Praze - kluci se tváří, že tomu věnují individuální péči, tak bych jim dal šanci.
×
×
  • Vytvořit...