Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


jar_da

OctaviaClub
  • Počet příspěvků

    10 591
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Počet nej dní

    13

O uživateli jar_da

  • Hodnost
    hodnost: TITANIUM

Návštěvy profilu

2 162 zobrazení profilu
  1. Banky

    S tím otiskem při placení ..... pro upřesnění ... platit do 500 kč lze probuzením telefonu. Platby nad 500 Kč probuzením telefonu + autorizace. Probuzení telefonu má většina na otisk, ale jsou i telefony, které nee, stačí jen poklepat nebo tlačítkem. Takže, kdo má nastavený otisk na probuzení, tak má vlastně zabezpečenou i platbu do 500 kč. Nad 500 kč se musí dát otisk ještě jednou, přímo do apky banky, která ale vyskočí automaticky a otisk jen potvrdí platbu, takže žádné složitosti, prostě to jen pípne nadvakrát. Navíc na displeji člověk zkontroluje částku a nemusí ji hledat někde na terminálu na pultě
  2. Banky

    ano to je Google pay
  3. Co je kde na prodej včetně ceny

    no CO2 je tuším pro flotilu teď 130, příští rok pak tuším 95 .... realita EU
  4. Banky

    Přesně. Vytáhnu mobil, odemknu otiskem, rychlé zapnutí nfc a píp .... zatím mě to nikde nezklamalo a zaplatil jsem všude a vždy. Preferuju apku banky. Google umí asi víc karet a různých, ale tak nějak mám větší důvěru v apku banky. Bohužel v mobilu musí být nastavená jako výchozí, takže to nejde střídat (tedy pohodlně střídat)
  5. Banky

    Přesně tak, mobil pohodlnější, platím mobilem, ale ne přes Google, ale aplikaci od banky a pohoda. Všechny platby vyžadují odemknout telefon (v mém případě otisk) a platby nad 500 ještě jednu autorizaci otiskem
  6. Banky

    Naopak, Kellner chtěl moc...
  7. Co je kde na prodej včetně ceny

    To Vám tam nedali 90 cm dveře do výtahu?
  8. Co je kde na prodej včetně ceny

    2,5 v Mazde je samozřejmě lepší, ale taky jezdí za víc, ten dvoulitr hybrid mě překvapil, ale samozřejmě to není jako tsi, prostě hybrid jezdí to tak za 4 litry okresky a 5,5 dálnice okolo limitu 130. Taky je potřeba počítat se specifiky prevodovky. Ale příjemný auto, úplně jiné, než koncern. Ale lenoch to není, naopak. Hele do konce března je sleva na s-max a to dost velká, myslím, že dobrej kup.
  9. Co je kde na prodej včetně ceny

    výlet a jeden poklidný den .... , jen to chce se projet tím dvoulitrem, je to dost rozdíl proti 1,8 ... , myslím oboje hybrid (pokud neuvažuješ o sedanu, ten má jen 1,8) .... pak parkování v Praze kdekoliv zadarmo v modré a fialové zóně, pouze se registruješ
  10. Co je kde na prodej včetně ceny

    Corolla 2019 má v technických parametrech uvedeny váhy přívěsů, takže to jde .... hybrid teda jen 750 kg brzděny, 450 kg nebrzděný, ostatní nehybridy pak vyšší
  11. Přesně tak, škodliviny z provozu aut jsou problémem jejich koncentrace na místě, což jsou velká města, případně místa v dosahu městských okruhů. Globálně je naše planeta ohrožena podstatně jinými činnostmi. Z celosvětového koláče CO2 jde na auta cca 25-30% a z toho na osobní auta cca 50-60%, takže celosvětově max. 15% Od VW mi to přijde už trochu jako hysterie. Když to vezmu zpátky, tak bych dokonce i věřil tomu, že veškeré ty "bezpečnostní" fičury a prvky povinně nařízené EU pro testy NCAP, jsou jejich práce. Oni to totiž následně nakoupí v tom svým množství za lepší peníze jak konkurence. Čím víc fičur, tím hůř pro konkurenci. Na VW skočilo USA a rozjela se obrovská tsunami do EU a skončilo to přísnými požadavky na emise, takže tady tak trochu VW pláče nad vlastním hrobem. EU hystericky zpřísňuje kde co, pomalu mi to připadá jako u nás, raději dáme omezenou rychlost na 50, když v tom místě chci, aby lidi jezdili 70. Nechce tady náhodou taky někdo znechutit prostředí EU některým automobilkám? Ono je dost možné, že se na celou EU někteří výrobci vykašlou, v celosvětovém měřítku je EU malý trh, proti Americe, Asii apod. Nevím jak to je dnes s celkovými emisemi od automobilky jako celek, ale VW má možná problém s tímhle. Toyota má Lexus, Nissan Infinity, Honda Acuru a Hyundai Genesis, takže i rozdělené modely, klidně pro podmínky Evropy a ty silnější pro zbytek světa, který má rozum
  12. Co je kde na prodej včetně ceny

    On myslel dodatečnou montáž tazneho na normální auto, bez většího chladiče a alternatoru a tahání vozíku do 750 kg nebo nosiče na kola, tedy minimální zátěž. Samo pro tahání brzdeneho nebo karavanů, pak jedine origo z fabriky.
  13. Co je kde na prodej včetně ceny

    Za Toyotu myslim asi nepůjde, alespon to tak u hybridů bylo .... , ale zeptej se přímo prodejce
  14. Má osobní zkušenost.... Německo a zastavení civilnim autem, předjeli mě, z okénka terč stop a dovedli mě mimo dálnici na vedlejší a na té vedlejší až na místo ležící i mimo tuhle silnice, takhle jsem to zažil 3x. V CZ mě stavěli vždy majáky a stopkou a to vozidlem za mnou, bliknul jsem jim varovkama, že OK, a jel na místo, kde jsem mohl stát mimo silnici, naposledy dokonce cca 2 km, žádný problém, naopak, byli rádi a já dostal slevu. . Taky bych se zastaveni přímo na dálnici bránil, v tomto případě bych ho objel a jel v odstavcem na varovky ke sjezdu nebo se postavil před něj, pokud bych nemel jistotu sjezdu v dosahu. Skutečná dopravní policie by ho takto nestavela.
  15. Plivárna

    Ten dvoulitr jede hodně slušně a podvozek paráda. Vyzkoušej, stojí to za to.

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

RR Tonery

Kvalitní alternativní tonery za skvělé ceny. Vyzkoušeno s doporučeno OctaviaClubem. Pro členy a uživatele diskuzního fóra OctaviaClubu sleva 10%

  • RR Tonery Eshop
  • Potisk triček a mikin

    Sítodílna - Ekologický potisk textilu, šití triček z českých látek.Tiskneme již od 1 kusu.

  • SÍTODÍLNA
  • Prostor pro reklamu

    Zde může být i vaše reklama.

    ×

    Důležitá informace

    Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Pravidla, používáním cookies na vašem zařízení pro správnou funkčnost této stránky (nastavit cookies si můžete zde, pokud tak neučiníte, bereme v potaz, že s jejich použitím souhlasíte, a politikou ochrany osobních údajů - Ochrana osobních údajů.