Urcite diagnostika v zatezi. Nalogovat motorovou jednotku kanal 3,10,11 na 3 a 4 rychlostni stupen od 1600ot plyn na podlahu tzv "cihlu" a kouknout na data. Regulace muze jit zlehka, ale muze byt stale pootevrena. U mne bylo slyset syceni z okoli turba, tedy okoli chladice egr kdyz jsem mel seklou regulaci a bylo stale pootevrene.
Taky bych zkontroloval vsechny podtlakove hadicky (vycvakat z drzacku, muzou byt popraskane/rozkousane)
Jednotka nemusi totiz zadnou chybu zaznamenat, protoze tlaky turba mohou byt stale v prednastavenych intervalech +\- . Tohle nalogovani jak jsem popsal, by melo pripadnou poruchu na turbu/egr/ vaze vzduchu zjistit.
Ovsem pokud s diag neumis/nemas ji, radeji to sver nekomu kdo tomu rozumi. ;-)
Podtlak myslim nijak kontrolovany neni, tam by to mohlo unikat taky :-)
Rozvody muzes zkontrolovat, motor nastav na znacky a do vacek ti musi jit zasunout myslim sestka vrtak, ale to by se sycenim nemelo mit nic spolecneho. ;-)