Přejít na obsah

czzapik

OctaviaClub
  • Počet příspěvků

    66
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontakty

  • ICQ
    173690786

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

czzapik's Achievements

0

Popularita

  1. ahoj mám 0I 1.6 75kW AVU. mám dotaz k čemu je hadička na hadicích, které vedou k radiátoru topení? a kam vede? zjistil jsem, že na autě ji nemám. už od začátku co mám auto mi přijde že málo topí. v servise bylo kvůli tomu několikrát (vodní pumpa, termostat, radiátor), ale nikdo nic neříkal.
  2. Ahoj. Koupím stropnici OI kombi, bez střešního okna. V dobrém stavu (nekuřák) a rozumnou cenu poblíž Šumperka.
  3. ahoj, sice ti neporadím :( , ale jak jsi přišel, že je vadný vstřikovač? jak se to projevovalo? dííkec :)
  4. czzapik

    KLIMATIZACE

    zdravím, byl by někdo schopný a šikovný :D najít čísla dílů o-kroužků na expanzním ventilu klimatizace. OI 1.6 75kW r 2001. já byl tak šikovný, že jsem 2 ze 4 ztratil, když jsem měnil radiátor topení. :( známý má sadu o-kroužků na klimu, všechny jsou zelený (to asi nevadí), ale zdá se mi, že žádný co jsme našli tam nesedí přesně. dííík moc.
  5. zdravím, je to čidlo na stejném místě i u 1.6 75kw? zaboha ho nemůžu najít. díky.
  6. tak jsme to připojili a chyby smazali a nic se nestalo. :D :D
  7. no někdo musí být první :D :D :D našel nějaký varování přímo ve VISu. tak proto má asi strach.
  8. ahoj po výměně radiátoru topení se mi rozsvítila kontrolka bagu. známej má doma nějakej levnej kabel na VAG (z aukra, nebo tak něco), ale nějak si netroufá to připojit. prej by to mohlo vystřelit. risknout to nebo zajet do škodovky?
  9. ahoj mám podobnej problém. prasknul mi za jízdy radiátor. všechno jsem rozdělal vyčístil, vyměnil, složil. a po zahřátí teplota na budíku 90°, ale chladič studenej. mám strach to nechat dýl nastartovaný, aby zase něco neprasklo. podle DP jsem zkoušel odpojit čidlo teploty a dostat tak do nouzového režimu chlazení. a multimetrem měřit napětí co jde do termostatu. a strašně to napětí lítalo od 0.5V do 12,5V ale opravdu hodně rychle. to na stejné hodnotě nevydrželo ani 2 vteřiny. test termostatu na stole jsem dělal. otevřel se asi tak za 3 minuty, ale to bylo napětí přímo z baterky a celou dobu stejný. v čem může být problém?
  10. čau náhodou na OI předface, ovladač na zrcátka by nebyl?
  11. zdarec chlapi, měnil jsem svíčky a dal jsem na NGK BKUR6ET-10. nikde jsem nenašel životnost. mám OI 1,6 75kw AVU + LPG.
  12. zdarec chlapi nenaskenoval by mi někdo servisku na O1 1.6 75kW. mám ji k autu v italštině a to fakt nedávám. hlavně začátek co se dělá v kolika km. moc moc prosím. díky.
  13. ahoj, může mi někdo s 1.6 75kW udělat malinkej pokus. po jízdě zkusit chytnou na hadice co jdou do radiátoru, myslím přímo u přepážky. jsou teplé obě stejně, nebo velkej rozdíl? díky.
  14. zdarec, zkoušel jsem odvzdušnit topení odpojením hadice u přepážky, ale šla jenom voda. zkoušel jsem odpojil ty hadičky na podtlak a profouknout je. byl jsem moooc šikovnej a podařilo se mi ulomit nátrubek od té podtlakové hadičky na ventilu topení. nechal jsem tu hadičku nezapojenou jen tak na volno a jem jsem s tím 30km a hned vyletěla spotřeba na 11 litrů. tak jsem pak odpojil konektor od toho elektrickýho ventilu, spotřeba se vrátila na normální. ale nejdůležitější je, že to topí úplně stejně špatně. myslím si, že auto topí celou dobu stejně, jenom po těch 50km se vše vyhřeje a mě přijde, že začalo topit víc. takže celý problém je malý výkon topení. z toho usuzuju, že je problém buď v tom ventilu topení, který nevíc nemůžu najít v ETCE. nebo v zanešeným radiátoru. ještě mi není jasný co řídí spínání elektroventilu N147, aby přepustil ten podtlak k ventilu topení. měřil jsem multimetrem na konektoru, ale nic jsem nenaměřil. když jsem pripojil na baterku napřímo tak svaká a jde profouknout.
×
×
  • Vytvořit...