Přejít na obsah

suri

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    171
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

suri's Achievements

0

Popularita

  1. značka ramien? pri lacnotách bežné šm*jd silenbloky kde geo nastavuješ každú chvilu ... boli ramena dotiahnute v polohe pohotovostneej hmotnosti?
  2. rozhodeny predvstrek? zmenit servis
  3. suri

    Výměna tlumiče

    najjednoduchšie na toto je dať uťahovačku a naplno uťahovať , odstrihne hlavičky a krásne to vyberieš , uloženie aj tak dávaš vždy nové s ložiskom takže nemá význam to skúsiť povolovať pretože väčšinou len utrhneš matku a potom musíš rezať a vrtať ...
  4. 10w je hovadina , akurát odídu v zime hydroštely na hlave boli urobené aj vodítka ? bývajú ko ... klepe ten motor ? ak nie tak hlavu dole , piesty von , origo krúžky na to , nové skrutky , tesnenie pod hlavu a ak je teda hlava ok tak bude pokoj , aj tlaky budú v poriadku aj spotreba oleja ... už som takýchto pár poriešil , a všetky mali cez 300t km
  5. suri

    Kokta77

    ten chladič stojí milion korún , chcel som ho na superba
  6. je to blbosť , poznám kopec áut jazdených na LLIII aj na dlhých intervaloch a neboli tie motory extra zakarbonované , jediné problémy boli kedysi v 1,8T passat superb kde to proste na 3,8l oleja a vysokej teplote , dlhých intervaloch karbonovalo sitko sacieho koša , ale to sa na 3,6 nestáva, problém ktorý u vás nastal je ten že tomu kládli za studena , nič iné , kto ten motor videl pochopí že tam veľmi nie je o oleji ani o nejakých kanálikoch
  7. poslednou vetou si si odpovedal sám , jazdili na tom KDI čkári a dávali tomu riadne napiču a olej po 30-35tis km ako zvyknú , chyba castrolu to nie je v žiadnom prípade , mal som tu 3,6 čo mala pri predaji 320tkm len na longlife , a poznám aj autá čo majú cez 500tis km .. len to jazdia normálni policajti čo vozia súdnictvo alebo riaditelia firiem ...najvzdialenejšie valce odídu na všetkom , tak isto sklepali aj 1,6 aj 1,4 pri ko termostate , aj staré 1,6 vo felicii aj iné motory ...
  8. ako som už písal na oleje.cz tak na 3,6 v lete nad 30st vonkajšia teplota , v horských prechodoch a zaťažení som olejom nešiel nad cca 107st , bežná prevádzková teplota do 100st. , dával som tam Mobil 5w50 , potom na zimu G052195M2 origo longlife ... hlavne to častejšie meniť a bude to v pohode ... a ty už máš ten veľký olejový filter 03H115562 aj chladič oleja , ja som mal ešte malý chladič a malý tdičkový filter ... lumi - ten motor bol menený na záruku alebo ako ? tie motory sú v pohode, čo neznášajú je práve ten dlhý interval na olej , sviečky, vzduch. filter a ako všetky motory neznášajú ak sa im nakladá za studena kde už ako je spomenuté odídu posledné dva valce ... tak ako ti to každý usporiadaný súkromný človek odporučí tak každý dopravák ti povie že ten motor je nahovno , že stáli za bukom a merali 140tku na diaľnici a po oroštovaní na naháňačke piráta na studenom motore im to po 50x už nevyšlo a odišiel motor ... dsg treba originál olej aj filter , haldex detto , a vymenil by som obidva diferenciály aj predný aj zadný , cca 2l za 60eur ...
  9. suri

    Tapec Superb II

    tam už má len novšie a viacmenej iné výbavy tento sivý ambition a soundsystem ako vidím bude problém
  10. kúpim predné tapecy , ale hlavne spolujazdcov vo farbe viz foto - šedá ambition + soundsystém spolujazdcov môže byť aj poškodený , potrebujem viacmenej mriežku na soundsystémový repro ... Ďakujem
  11. Octavia 2 , nová , výstuha je nalakovaná do 9156 striebornej , cena 40eur , prípadne dohoda
  12. suri

    Osvetlené clonítka

    ka rlos - riešil som to niekedy a čierne clony by mal mať tuším 6kový golf aj s osvetlením , akurát na nich bol taký "pekný" štítok o vypnutí airbagu
×
×
  • Vytvořit...