ako som už písal na oleje.cz tak na 3,6 v lete nad 30st vonkajšia teplota , v horských prechodoch a zaťažení som olejom nešiel nad cca 107st , bežná prevádzková teplota do 100st. , dával som tam Mobil 5w50 , potom na zimu G052195M2 origo longlife ... hlavne to častejšie meniť a bude to v pohode ... a ty už máš ten veľký olejový filter 03H115562 aj chladič oleja , ja som mal ešte malý chladič a malý tdičkový filter ...
lumi - ten motor bol menený na záruku alebo ako ?
tie motory sú v pohode, čo neznášajú je práve ten dlhý interval na olej , sviečky, vzduch. filter a ako všetky motory neznášajú ak sa im nakladá za studena kde už ako je spomenuté odídu posledné dva valce ... tak ako ti to každý usporiadaný súkromný človek odporučí tak každý dopravák ti povie že ten motor je nahovno , že stáli za bukom a merali 140tku na diaľnici a po oroštovaní na naháňačke piráta na studenom motore im to po 50x už nevyšlo a odišiel motor ...
dsg treba originál olej aj filter , haldex detto , a vymenil by som obidva diferenciály aj predný aj zadný , cca 2l za 60eur ...