Přejít na obsah

Vácav

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    16
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

647 zobrazení profilu

Vácav's Achievements

0

Popularita

  1. Vácav

    brzdy ferodo

    Já mám Ferodo Premier včetně brz.destiček, mají najeto 10.tis km a už je má zvlněné, samozřejmě mám Octavu TDI, poctivě jsem to zajížděl, žadné stání na brzdě, prudke brždění. Vyhozené peníze do děr.kotoučů já mám tyto http://www.cc-autodily.cz/kotouc-brzdy-predni-6_6.html
  2. Vácav

    HELP brzdy.

    Zde je odkaz na podrobnou výměnu kotoučů: http://www.skodaoctavia.cz/clanek/vymena-k...tavia-16i-75-kw Zvážil bych koupí drahých sportovních kotoučů, u TDI se přední kotouče vlní, já jsem je měnil zhruba před 5.tis km, lehounké zajíždění, na křižovatce nestojím na brzdě, dávám ruční brzdu, brzdím motorem, výměna dle dílenské příručky. Nyní mi už při lehkém brždění, vibruje volant.. Koupil jsem je zde: http://www.cc-autodily.cz/ ceny a přístup, můžu jen doporučit
  3. Já jsem kupoval od tohodle Certik.78@seznam.cz , někde na netu jsem našel na něj kontakt. Řadičky jsem od něho kupoval dvě i s koženou ruční brzdou (má hodně velkej výběr). Cena cca.700,-Kč (před rokem a za ručku chtěl myslím 400,-Kč), dá se s ním domluvit, když vezmet víc kusů, samo rabat...
  4. Hlavně ten chladič stl.vzduchu, na ty trubky bych se vybod steče to chladiče, ale hlídal bych si jestli se tam ten olej nevrací, jestli ano tak v jakém množství ?? P.s. já mám turbo po repasi a olejík je tam taky, ale může být, že ložiska a ucpávky na turbu nesjou v nejlepší kondici, jestli se vybodneš tak ti to jednou vlnou nasaje olej do spalování a bude se nekontrolovaně spalovat, můžeš tím oddělat motor-určitě se na to podívej, kolik tam toho oleje je...
  5. Vácav

    Jakou baterii?

    V Octavě, mám AKUMU je to co se dává, dávala se do prvovýroby, má jednu nevýhodu nízký startovací proud, chce to startovací proud 570 A Při koupi se dívejte i na startovací proud, ne jen na kapacitu baterie...
  6. Já dolívám u toho Magnatecu 5W-40, cca. 2.l na 15.tis km, předtím Valvoline, Liqui Moly a bralo t o tak 0,5.l a to před výměnou. Ted jsem koupil Total a uvidím jestli to bude lepší, teda jestli příjde
  7. Jakej dát olej do TDI (81.Kw, ASV) najeto 230.tis Km, v této chvíli je tam Castrol Magnatec 5W-40, příště už ho tám nedávám, kvalita nic moc a bere olej, před tím tam byl Liqui Moly 5W-40 (ten u ž nedávám je zbytčně drahej) a téměř žádná spotřeba oleje, pouze 1.tis km před výměnou.. Uvažuji nad TOTAL QUARTZ 9000 5W40 ( 5 lt ) Akce sleva ! 979,-Kč www.olejservis.cz/ nebo Valvoline Durablend diesel 5W-40 (tady když si to trochu pročtete, je to směs syntetického oleje a prvotřídního oleje, he, he je to tedy polosyntetika http://www.e-xenony.cz/valvoline-oleje-a-m...-5w-40--5litru-
  8. Vácav

    Aký rozmer pneu?

    Tak jak píšou na zimu 195/65 R15, já mám na léto 205/60 R15 (ale na 6.palcových discích) absolutně nedoporučuji, na 205 minimálně 6.5.palce!
  9. Tak jsem včera měnil chl.kapalinu, z chladiče bez problému vypustím, z trubek také ale z bloku motoru nevím jak jí dostat, řešil jsem to následovně, vypustil jsem chladič a trubky, nastartoval motor a snažil se vodu přesunout z bloku motoru, pomocí čerpadla ale moc to nejde vypustím tak max. 4,5l. Každopádně jsem to nechal dle Vašich rád vystydnout, poslední co mně napadlo, tak jsem to ředil vodou, vypustil a zase ředil vodou tak jsem snad dosahl podíl vody v chl.kapalině 90%. (samozřejmně nastartovat, vypustit, dolít a stále dookola) P.s. víte jak vypustit, chl.kapalinu z bloku motoru hledal jsem, nějakou hadici, ale nenašel jsem ji.. Dík
  10. Já jsem si nechal nalakoval zde http://www.liborhamsik.cz/ , chce 2000,-Kč za díl a jsem docel spokojenej, hlavně nejezdi zde: http://g.servis.sweb.cz/ lakoval před léty kvalitně a za slušný peníz, ale je drzej jak opice a jeho práce stojí za houby, omrdává co se dá a ještě je o 50% dražší než ten lakýrník z Klimkovic
  11. Vácav

    Ložisko

    Musí se povolit matka tisícihranu, potom povolit matku šroubu která drží těhlici a př.tlumič. Zde něco bližšího http://skodaoctavia.cz/Exteriernavody/Vymena-tlumicu.htm Matka tisícihranu se dotahuje myslím na 240 NM, pro představu šrouby kol na 120 NM, tu matku bývá docela problem odšroubovat, spíš se rozsekává nebo flexou nařezává, ořechem to nepovolíš, ten roztrhneš.. Najdi někoho kdo už někdy dělal, jinak je to práce na celý den
  12. Skrz mot.olej, ten v servisu nevypoští, ale strčí do měrky takovou trubku a vysaje olej do nádoby, je to rychlejší ale nevysaje člověk všechno. Zkuste mi, ale poradit jak vypustit chl.kapalinu... (každopádně za tepla) Dík
  13. Jak píšeš s otevřenou vyrovnávácí nádržkou, v sevisní příručce píšou otevřít ventil vypustit v případě že se nyvypustí vše odpojit koleno od chladiče a zbytek by měl vytéci.¨ Ale zapomněli že voda má 90 stupňů celsisa Nějak to musejí , hoši ve Škodovce vypustit i když je teplá voda, přeci nebude stát 2.hodiny kára na zvedáku aby vychladlo ?
  14. Co mám natlakovat, chci vypustit chladící kapalinu mototru, pokaď budu oddělávat hadici od motoru tak se opařím vařící chl.kapalinou, v autorizovaném servise to přeci musejí dělat přes vypouštěcí ventil..
  15. Pokoušel jsem se vypustit chladící kapalinu z moji Octavy TDI (2OO4) a vypustil jsem pouze 2.litry, zbytek ale nejde vypustit, dělal jsem to samozřejmě skrz výpustný ventil, který je po levé straně chladiče (z pohledu ze spoda). Víte jak vypustit en zbytek ?? Dík
×
×
  • Vytvořit...