Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


swenak

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    90
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli swenak

  • Hodnost
    hodnost: ACTIVE
  1. POLAR FIS+ Advanced

    Aha, tak to musim testnout, 3tydny stare a mne nic nedorazilo. Diky za info:)
  2. POLAR FIS+ Advanced

    U PF04 zatím pozor, jsou tam dost problém, výrobce na www už delší dobu slibuje opravy, ale nic se neděje. Dále, je tam asi funkce, která není zmiňována a to, že snad při dojezdu 300/200/100km to přepne na ukazatel dojezdu. Jenom je pak potřeba ručne se vrátit na FIS.
  3. POLAR FIS+ Advanced

    Jinak PF03 má spotřebu cca 0,03A, což není málo, mně to vadilo, protože k tomu ještě alarm, malá baterka, krátké jízdy a víkend jsem někdy nepřežil. Nový PF04 kromě ryhlosti a podpory DSG má sníženou spotřebu na cca 0,014A.
  4. Poruchy a problémy

    OK, já jenom, že je to více dílů a něco snad mám:)
  5. Blow off ventil na 2.0 TFSi

    Jsou i jiná řešení, ale co si vybavuju, tak dle měření to má zpoždění při otevírání. Je otázka, jak moc to vadí.
  6. Poruchy a problémy

    Asi by chtelo napsat presneji, o co jde a dat to do bazaru;)
  7. Poruchy a problémy

    Nn, ten nemám:(
  8. Poruchy a problémy

    Jo, ale pokud bys chtěl přímo verzi pro axx/bwa, tak 06F129627G .
  9. Poruchy a problémy

    Ono to je ono, ale ty potřebuješ myslím verzi, která nemá žádný vstup, na fotce je verze, co má vstup dolu (to je pro BYD) a já mám myslím doma verzi, co má vstup nahoře (http://s213.photobucket.com/user/nkresho/media/2007%20mkV%20GTI/s3%20diverter%20valve%20relocation/IMG_1710.jpg.html). Ten bys jenom zaslepil a mělo by to být OK. Ale snad to tady ještě někdo potvrdíˇ.
  10. Poruchy a problémy

    Tohle? Sací koš snad, 1K0129624 . Mám jeden nový volný, je to verze, která je připravena i pro přemístění ventilu před motor ;)
  11. Poruchy a problémy

    http://allegro.pl/obudowa-filtra-powietrza-06f133837ab-2-0-tfsi-fsi-i6678131792.html a mnoho dalších na allgeru.
  12. Poruchy a problémy

    mischicka: To, že máš jiné zkušenosti ohledně stylu jízdy znamená, že kecám? Čím větší zatížení (180 není nic extra, nemluvě o tom, že to neříká nic o otáčkách a stylu jízdy, kontinuální rychlost a časté brždění a rychlá akcelerace jsou různé podmínky), tím je olej více namáhán, má větší teplotu, mění se jeho viskozita, má tedy větší šanci se protlačit někde, kde v nižší teplotě ne, mimo jiné se i "odpařuje", dále větším tlakem turba se třeba více vytlačí ze soustavy (často je to vidět v zámku hadice vstupu do mezichadiče vzduchu, nebo přímo v uchycení kompresorové části turba). Pokud je v běžném provozu teplota oleje třeba kolem 80 stupňů a když to lehce přeženeš jízdou, dostaneš se ke 120 stupňům, tak se olej nebude prostě chovat stejně. Ano, mám sice BYD a i ten není sériový, ale na tom to nic nemění, maximálně bude rozdíl v hodnotě ztráty oleje.
  13. Poruchy a problémy

    Odešel mi píst a kroužky, asi chudá směs po úpravě. 60 sníží spotřebu, ale jestli je to nejlepší cesta, to nevím.
  14. Poruchy a problémy

    Já jedu 10W40 a mám minimální spotřebu. Před výměnou pístů jsem míval se stejným olejem tak 1l/10000km-7000km, což mi nepřijde moc. Ono je to taky stylem jízdy.
  15. Poruchy a problémy

    No tak když jsi nový a omlouváš se, tak to je jiná....

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

×

Důležitá informace

Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Pravidla, používáním cookies na vašem zařízení pro správnou funkčnost této stránky (nastavit cookies si můžete zde, pokud tak neučiníte, bereme v potaz, že s jejich použitím souhlasíte, a politikou ochrany osobních údajů - Ochrana osobních údajů.