Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


Honza9007

Moderátoři
  • Počet příspěvků

    4 122
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Počet nej dní

    15

O uživateli Honza9007

  • Hodnost
    hodnost: ELEGANCE
  1. Praha a Středočeský kraj

    čtvrtek tento týden taky nedám... i když mám teď Kocandu skoro za rohem... následující týden by byl alespoň pro mne výhodnější
  2. Přezouvání na zimni 2018

    přímo s těmito ne, ale máme doma s tatíkem už asi 10 let nějaké noname podpěry (modré) a zatím vše ok. Jen je dost na pytel, že i ty vidličky jsou strašně masivní a je třeba je podložit; buď tvrdou gumu nebo prkýnko. Jinak se to krásně "zakousne". Nemá smysl to dávat pod práh, ten to zmáčkne jak papír, spíš to dávám pod nápravnici a tak...
  3. Vyber auta, vic hlav vic vi...

    @Ofeig hele moje Octavie byla nakonec odkoupena áčkama; rok 2013 a najeto to mělo přes 23XXXXkm... nevím, za kolik to prodali (vím výkupku) a taky netuším, zda to prodali s těmi kilometry. Protože stav vozu byl dle znaleckého posudku na 120-150tkm...
  4. Po prodeji Octavie zůstala v garáži ještě sada gumových koberců do Octavie III... Stav viz foto. Cena: 700,- Osobní převzetí: Praha, Mladá Boleslav, Turnov/Liberec, Jičín, Jesenice u Prahy/Říčany atp. Kontakt: SZ nebo 728 835 434
  5. Prodám originální škodovácké sněhové řetězy, které mi zbyly po prodeji Octavie - na Superba je nedám... Mají jen odřenou nálepku na transportním boxu od převozu, jinak nikdy nezakusily sníh - vždy se jen vozily pro případ nutnosti (zejména v Rakousku). Cena: 1500Kč Osobní převzetí: Praha, Mladá Boleslav, Turnov/Liberec, Jičín, Jesenice u Prahy/Říčany apod. Kontakt: SZ nebo 728 835 434
  6. Prodám 1ks zimní pneumatiky Continental WinterContact TS 850 v rozměru 195/55 R15H, která zbyla z Fabie II (druhá guma praskla na dálnici). DOT 4214. Najeto cca 10000km, vzorek odhadem 60%. Cena: 800Kč Osobní odběr: Praha, Mladá Boleslav, Jičín, Turnov/Liberec, Jesenice u Prahy/Říčany.
  7. Červené L&Kčko

    Tak aktuálně natočeno už přes 50tkm... auto jsem postavil do servisu na garanční opravy... za jízdy vypadl přední radar ACC/Front Assist a už nenaběhl (hlásí chybu v podobě špatné pozice), při přejezdu nerovností vrže vzadu podvozek (zejména za mokrého nebo chladného počasí), občas se splaší klimatizace a za jízdy proti větru někde něco klepe v pravém spodním rohu čelního skla. Jinak vládne spokojenost, i když jsem v říjnu doléval skoro 0,75l oleje. Uvidíme teď po měsíci, jak se to bude vyvíjet. A jinak něco málo pracovního... noční příprava kurzu bezpečné jízdy pro dobrovolné hasiče
  8. Martinův modrý Supík 2,0TDi L&K DSG 7 4x4

    Pěkně Ti to Martine naskakuje... jinak Lane Assista mám často zapnutý bez adaptivního vedení v jízdním pruhu; není to pak tak urputný boj o kormidlo
  9. Červené L&Kčko

    Dakie: to byl maník co tady závaží obchody takovou tou krabicí na dodávce. Ale lepší vzít disk, než půlku auta do laku...
  10. Červené L&Kčko

    Dneska přezuto na zimní při stavu 46444km na tachometru... volba na zimu:Nokian WR4 Jinak v pátek jsem byl vytlačen na obrubník dementem v dodávce jež se vyřítil do protisměru.. odnesl to PP disky
  11. Červené L&Kčko

    @milos0785: dá se s tím jet i za 5,1... cesta z MB přes Mělník, D8-Lovosice až do Mostu, ale to je "jen" 120km. Režim eko jsem zatím dal jen asi 2x, jinak střídám Comfort/Normal/Sport.
  12. SPZ a RZ

    Od týhle firmy jsem měl celou flotilu na kurzu... mají například i SPIS0VNA a další věci jako 001SKART apod.
  13. Červené L&Kčko

    jako už jsem nad úpravou SW motoru uvažoval. Jen teď akorát řeším trochu jiný turbulentní věci, takže zatím musí auto jezdit a až se situace trochu uklidní, třeba se to provede. De facto je to živé až od 2200 otáček výš, do 1500 takový mrtvý a mezi 1500-2200 hodně gumový. TV tuner byl zvláštní výbava. Mrkni do MENU, a pak hledej TV tuner. Jinak do 140 km/h se dá jet v režimu Comfort, nad tuto rychlost to smysl nemá - je to zbytečně uhoupaný a v táhlých zatáčkách nejistý s tendencí k silné nedotáčivosti. Do 180 km/h se dá jet v režimu Normal, ale i tam je třeba počítat s jistou dávkou vlnění auta v dlouhých a rychlých zatáčkách (jako refenci vždy beru zatáčky v kopcích na A7 známé jako Kasseler Berge, nebo rychlý přesun po A38 za Lipskem směrem k A7). Režim Sport je pak i v rychlostech nad 200+ velice stabilní, příjemně tvrdý, ale stále komfortní. Vše testováno jak s vypnutým Lane Assistem, tak zapnutým v běžném i adaptivním vedení v jízdních pruzích. Jako kilometry teď skákaly dost divoce, budu to muset před koncem roku trochu uklidnit a míň pracovat. Ale oproti Octavii člověk nevnímá rychlost; máš pocit, že jedeš tak 160/170 a přitom tam je namotaných 200... takže na dlouhé přesuny dobrý. Ale zjistil jsem, že s tím o něco déle hledám podélná parkovací místa ve městech a najednou zjišťuješ, jak lidi neumějí hospodařit s místem
  14. Červené L&Kčko

    Tak něco málo aktuálního... auto jezdí a polyká kilometry, naftu i AdBlue. AdB jsem už i směl dotankovat, a zase by mohlo být na 11tkm klid... jinak spotřeba dlouhodobá je teď okolo 7,5l/100km, neb jsem Supa používal jako stíhačku na dlouhé přesuny. Zatím převládá spokojenost, i když si třeba včera při přeletu z WOBu do MB postavil hlavu radarový senzor FA/ACC a je v tuto chvíli bez funkce. Zítra se to stihne píchnout na diagnostiku, tak budeme chytřejší. Jinak motor běží docela pěkně, i když je takový trochu gumový - naladění předchozího dvoulitru v Octavii bylo takový živější... maximální rychlost 243 tacho auto drží pěkně dlouhodobě i ve stoupáních. A co mě konečně potěšilo je zrcadlení Wazu na displeji přes Apple CarPlay... do té doby jsem to v telefonu zakázal, protože to celé pro mě nemělo smysl; až teď se s tímto rozšířením a podporou se to stalo použitelným prvkem výbavy. A dobrá věc je TV tuner... zejména když člověk nestihne dojet domů na Velkou Pardubickou a musí to zapíchnout na pumpě, aby mohl koukat

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

×

Důležitá informace

Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Pravidla, používáním cookies na vašem zařízení pro správnou funkčnost této stránky (nastavit cookies si můžete zde, pokud tak neučiníte, bereme v potaz, že s jejich použitím souhlasíte, a politikou ochrany osobních údajů - Ochrana osobních údajů.