Přejít na obsah

simpson

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

simpson's Achievements

0

Popularita

  1. Zameril bych se na starter. Pri studenem motoru to nepoznas, protoze smes se vzniti diky zhavicim svickam,ale kdyz uz je ale motor zahraty, tak motor nezhavy, ale smes se vznecuje diky kompresnimu teplu, ktere vznikne pri startovani. Pokud je starter v horsim stavu, tak nema dostatecnou silu a nevyrobi potrebny kompresni tlak a tudis motor nenaskoci.
  2. Taky si myslim, ze je to kus od kusu. Mam O2 1.9 tdi pd kod motoru bkc, cetl jsem ze je nejspolehlivejsi, ale prej poslechove "nervozni" coz potvrzuju. Bracha ma bxe a poslechove mi prijde chod kultivovanejsi a klidnejsi. Kilometrmama jsme na to plus minus na stejno. Cca pred mesicem jsem delal dvouhmotu,po mereni emisy, kdy na to grajdal jak na sici stroj sem rano nastartoval a zvonilo to a kopalo jako krava, takze nova dvouhmota, tak sem si myslel ze se motor ztisi, ale nic.Olej po 15tis, Shell ultra helix 5w40,filtry Mann, premyslel jsem pridat metabond do oleje, kvuli zmenseni treni, tak ze by to i ztichlo, tak uvidime no. Jinak kolega z prace scenic 1.9 dci, olej z kauflandu, ten nejlevnejsi, vymena po ctyrech letech, tzn po nejakych 30 000km,filtr jen olejovej, taky ten nejlevnejsi a denodenne prijede do prace, auto chyta na drc... Nechapu. Cim vic se o to clovek stara, tim horsi :-(
  3. Zdravim vsechny octavaky.Vcera mi mechanik menil olej a vsechny filtry a kdyz prisla rada na palivovy filtr,tak ho vyndal ven,polozil na plechovy podnos,filtr byl uplne cerny,to prej neni nic neobvykleho,ale divil se,ze z nej vytekala spolu s naftou i olej(čirý).Nevim jak tam byl filtr dlouho.Rikal,ze by mohli byt spatne gumicky na vstrikovacich.Nema prosim nekdo podobnou zkusenost?Jedna se o 1.9 tdi 77kw bez dpf.Jeste me napada,jestli v tom filtru nemuze byt nachyceno aditivuj,ktere pridavam s kazdym tankovanim.Ale to asi neni na olejove bazi,ze?Dekuju za reakce
  4. Zdravim,taky prispeju svuj postreh.Mel sem ereso r.v.2007 pd motor bmn a spadla mi skala ze srdce,kdyz se mi podarilo ju prodat.S nadsenim sem si ji privezl,byla po vizualni strance v absolutnim top stavu,ale minuly majitel mi zatajil ne prasklou,ale porezni hlavu o ktere na 100% musel vedet.Kdyz sem jezdil trasy do 60km do prace a zpet s lehkou nohou na plynu,chovalo se auto normalne,ale kdyz sem jel nad 100km v kuse bez zastavky,na motoru se zahraly vsechny systemy,tak dalsi startovani bylo vzdy s cervenou kontrolkou dolijte chladici kapalinu,takze nacata hlava.Svarovat nema cenu a nova s osazenyma ventilama vyjde na cca 30tis.A to nemluvim o dpf filtru,kterej regeneroval snad kazdych 150km.A to sem jezdil z 90% dlanice.Dieslovy auta mam odjakziva,takze presne jak se tu pise.Po nastartovani z lehkou nohou,radit pred 2000ot/min a nerozjizdet se hned.Pockat cca 15-20 vterin,aby se zalily hydrostely olejem.Tu hlavu poznas tak,ze kdyz je auto nastartovane,otevres oxpanzku s fridexem a pri pridani plynu ti pujdou bublinky do fridexu a budes v nem mit saze.Ja sem tohle bohuzel nevedel,kdyz sem ji byl kupovat.Opravdu na tuhle verzi je potreba dat velky pozor,jinak do toho budes sypat a sypat.Dobrou ruku pri vyberu.
  5. Zdravim,potreboval bych poradit,kudy bude nejjednodusi cesta k protazeni kabelu z motoroveho prostoru do interieru.Kdosi tu psal,ze je nad pedalama prochodka,ale at hledam jak hledam,nikde nic.Diky za reakce Jedna se o octavii 2 pred fl
×
×
  • Vytvořit...