Přejít na obsah

Pizzaman

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Pizzaman's Achievements

0

Popularita

  1. Problém vyřešen opravou řídíci jednotky. Cena opravy 8000 Kč. Po opravě vše OK Pavel J.
  2. Dobrý den Několik týdnů mám otravného šotka v Octávce 1.9 TD 77 kW. Nemůžeme na to přijít. Při nastavení klíče do startovací polohy se neobjeví kontrolka řídicí jednotky a žhavení - nedá se nastartovat (motor nechytne). Objeví se za podmínek, kdy auto je studené a nevyhřátá od slunce - ideální teplota 10 C. V momentě když stoupne teplota buď jízdou nebo od sluníčka kontrolka řídicí jednotky a žhavení se sepne ale až po otočení klíče na 20 - 40 pokus. Pak vše je v cajku a jedeme. Najde se někdo kdo mi s tím poradí? Obávám se že je závada v řídicí jednotce což může být ranec peněz. Kontrola na VAG vypisuje jedinou chybu 18009 Relé napájecího napětí svorka 30 - J317 nesmyslný signál. To vypadá fakt na raritní závadu. Zkoušeli jsme měnit relátka, prošli jsme kabely kolem baterky, vyměnili baterku ale došly nám nápady. Stále se to chová stejně. Moc děkuji za jakoukoliv radu Pavel Juřík
  3. I když je pořádné vedro tak motor bez zhaveni nenaskoci, musím nekolikrat točit s klíčem než se po 10 otoceni rozsvítí zhaveni. Pak motor naskočí hned
  4. Dobrý den Poradil by mi někdo? OII 1.9 PD r.v. 2005. Auto nastartuje když se sepne a ukáže žhavení - to je normální stav. Poslední dobou ale se nesepíná žhavení (neukáže se spirála, necvakne pod volantem relé). Tedy pokud je chladno tak sepínáme většinou bez problémů, ale jak auto stojí někde na slunku tak se žhavení sepne někdy až na desátý pokus. Byl jsem v servisu a servisman vyměnil relátka k palivovému čerpadlu + žhavení a nepomohlo to. Diagnostika hlásí poruchu na relátku palivového čerpadla. Některé z relátek jsou docela horká. Nesetkal se s tím někdo? Neporadíte? Děkuji Pavel J.
×
×
  • Vytvořit...