Přejít na obsah

Nihilath

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Nihilath's Achievements

1

Popularita

  1. Sákryš, taky bych je chtěl vidět naživo :) i vzhledem k tomu, že moji barvu (šedá antracit) už na RS nebudou dávat :(
  2. Tak super, díky moc, u mě to byl vždy odhad doby chodu motoru na vyšší otáčky, takže je klidně možné, že to je cca stejné jako u tebe (téměř minuta) jinak vše ostatní přesně souhlasí. Můj motor se chová naprosto identicky, což mě teší :D Když nechám vždy po studeném startu auto spadnout na těch 800 (750) otáček a pak teprve pojedu, tak to asi bude lepší ne? než se rozjíždět hned po startu? Poznatky kolem benzínu mám taky naprosto stejné, paráda. Olej taky OK. Jinak má takový postřeh...zdá se mi, že mám poslední dobou spotřebu nepatrně vyšší než dříve, dlouhodobě se horko těžko dostávám pod 8 dle PP (což je tak reál 8,5L). Ty pozoruješ s více najetými kilometry lepší spotřebu nebo moc ne? Ještě otázka ke kontrole toho napínáku. V autorizáku to pro ně nebude problém nebo jim to člověk musí vytisknout co mají přesně udělat? A na jak dlouho časově taková kontrola výjde? Díky Zdarec.
  3. Ok, moc si vážím tvojí pomoci, díky ještě jednou, Bude super, když oboje prověříš, teplé starty či po jen pár hodinách jsou bez zvýšení otáček, takže se jeví určitě OK, ale budu rád, když to všechno prověříš a porovnáme to ;) Já ještě udělám brzo jednu věc - v místě, kde bydlím má autorizovaný prodejce ŠKODA jednu RS FL (doufám, že to je benzín) na prodej v bazaru, tak je poprosím zda-li bych se nemohl svézt nebo mi aspoň neukázali, jak se motor chová :) Měj se a netrpělivě čekám s čím příjdeš :) Ahoj Ještě se tě optám, jaké tankuješ palivo a zda je v pohodě to jak to dělám já. Tankuju z velké části N95 u Benziny a jednou za několik měsíců autu dopřeju Vervu 100 (také Benzina). Jinde než u Benziny netankuju. N95 dávám proto, jelikož jsem nepocítil rozdíl ve výkonu ani ve spotřebe oproti Verva 100. Snad nedělám s tím N95 chybu. Ještě jedna věc. Interval výměny oleje jsem z výroby měl nastaven na QG1 (Longlife). Ihned při 2500 km jsem olej vyměnil za Total Quartz 9000 5W40 a poté každých 10 000km (12 500 a 22 000) jsem měnil olej také. Pořád používám výše zmíněný TOTAL. Tudíž jsem téměř od začátku přešel na standartní interval výměn jako jsem měl u předchozího auta. Samozřejmě jsem při každě výměně dával nový olejový filtr, vše originály Mann. Myslíš, že něco v servisním plánu dělám špatně nebo je to OK? Měj se a zdarec
  4. Díky moc za radu, nechám to časem prověřit :) zatím se motor chová zřejmě normálně, tak uvidíme co bude dál :) Do by bylo super, kdyby si to prověřil, moje VIN je: TMBEF61Z2A204**** Nemohl by si prosímtě napsat podrobněji co nechat prověřit, aby se zjistilo, jestli jsou rozvody a napínak OK nebo je to načatý a hrozí přeskočení? Prověř schválně ten chod studenýho motoru, mě to fakt dělá od novoty, v zimě je ten interval vyšších otáček delší ( při stání na neutrál po startu odhaduju klidně i 40s možná víc v mrazech, teď, když už je docela teplo, tak 30s možná nepatrně déle. Díky za vše kamarádi.
  5. Zdar, ano je to od novoty, TSI 2.0. Ty zvýšené otáčky po startu studeného motoru jsou údajně normální věc (motor chvíli běží na bohatou směs), navíc mi to dělá celou dobu co auto mám, již 2,5 roku). Problém u kulance je právě ten, že jsem některé servisní úkony během záruky neprovedl v autorizáku, takže se na mě vykašlou :( Jinak ťuky ťuk motor po startu vyjma nepatrně vyšších otáček nevydává nějaké divné zvuky, žádné rachocení neslyším, chod se zdá v pořádku. Když pojedu na servisní prohlídku při 3 letech stáří na konci října, tak bych jim mohl říct, aby se na napínák a řetěz koukli, jestli je vše v pořádku nebo to již jeví nějaké známky problému ne? Díky za reakci. Rád bych se sešel s někým, kdo má také 2.0 TSI, abychom chod motoru porovnali. Nebyl by tu někdo z okolí Kutné Hory, Kolína, či Chrudimi a Pardubic? Díky. Čau
  6. Zdravím místní osazenstvo milovníků škodovek. Chtěl bych poradit ohledně takové věci, která mě trochu sere :) Jelikož jsem jezdil po dobu 2-leté záruky díky blokové výjimce k neautorizovanému opravci aut (lidi, kterým věřím, velice šikovní, původem také z autorizáků ale japonských), tak jsem přišel o jakoukoliv možnost kulance ze strany výrobce (Škoda). To mi bylo řečeno v autorizáku, kam sem tam jezdím (výměna kol atd.). Auto mám staré cca 2,5 roku a je již mimo záruku. Před měsícem mi měnili plně na mé náklady (kulance zamítnuta) podstatnou část spojky (začala vydávat při rozjezdech divné zvuky (uznali, že zřejmě chyba materiálu, alei tak jsem musel platit jak pes :( Díky informacím, které teď kolují na inetu, že jsou s motory TSI problémy z řetězem, napínákem atd. jsem se zhrozil situace, kdyby u mého auta k něčemu podobnému mělo dojít v budoucnu (zničení motoru, když by se to potkalo atd.) Nový motor jsem někde četlol stojí snad 180 000Kč což je samozřejmě šílenost. Motor zatím (klepám na dřevo) nejeví žádné známky poruchy, nikde nic nerachtá, jízda bez problémů, ale co bude do budoucna čert ví. Chová se od novoty takto: Od novoty se moje TSI chová takto a prosím piště svoje zkušenosti zda-li myslíte, že je to OK nebo to není úplně OK. 1) Nastartuju v garáži bez problémů (je jedno či zima nebo léto), pár vteřin, cca 3-5 než zařadím za 1 v poklidu a rozjíždím se smálo plynem ven (mám garáž nepatrně z kopce). 2)ujedu 5m a zastavuju auto, zavírám el. bránu a čumím zda se zavře bez problémů (někdy v zimě zlobí), pak se rozjíždím a když po pár m dávám za 2 a přídávám plyn, tak když to nedělám opravdu jen lehoulince, tak auto nepatrně cuká (turbo). Přestane to vetšinou po ujetí cca 100-200m, pak už auto zatahuje kdykoliv na jakýkoliv stupeń rovnoměrně bez cukání. Tento jev je při studeném motoru ráno a když auto opravdu dlouho stojí (spoustu hodin až motor totál vychladne). V létě je to lepší, doba , kdy auto má tendenci cukat je kratší, nicméně je to stále okolo 30s po nastartování motoru, poté je již vše v pohodě. Zároveń jsem si již dávno všiml, že hned po startu vyletí otáčky (sytič) na cca 1200 a zhruba po té půl minutě se motor zklidní (systič zřejmě vypíná) a auto má 800 otáček na volnoběh a samozřejmě přo rozjedu po tomto poklesu již nic necuká a jede jako po másle. Takže si v podstatě odpovídám částečně sám, že toto cukání se objevuje po dobu, kdy je v činnosti automatický sytič. Je to tedy normální??? Díky za odpovědi :) Moje otázka zní...existuje nějaká možnost, jak docílit toho, aby při případných problémech v budoucnu byly ze strany škodovky uznány a uhrazeny (dle kulančních pravidel) nebo jsem v prdeli a zbyl by mi jedině soud??? Připadá mi dost nefér, abych jen kvůli tomu, že jsem nejezdil do autorizáku měnit olej, tak bych měl vše hradit na vlastní triko. Auto má samozřejmě prvotřídní servis, olej každých 10 000 km, výměna filtrů, prostě vše mnohem pečlivěji než dle servisního plánu škoda. Díky za reakce a ať vám to jezdí!
×
×
  • Vytvořit...