Přejít na obsah

Rostišrot

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Rostišrot's Achievements

0

Popularita

  1. Zdar kluci, Snad jsem nezaložil téma do špatné skupiny, pokud ano, omlouvám se předem. K věci...odešla nejspíš spínací skříňka, nebo vložka. Dříve to zlobilo jen občas, kdy nešlo nastartovat, nebo naopak chcipnout motor (zasekavani klíčků) no a jednoho dne už auto nenastartovalo vůbec. Neotočím klíček ani do první polohy na rozsvícení kontrolek. Problém je ten, ze zůstalo auto na špatném místě mimo domov a je dsg, tudíž ho nemůžu ani odtahnout - nelze přeřadit z parkingu na neutrál. A moje otázka směřuje, zda má někdo nějaký nápad, jak by šlo auto dostat pryč? Nejde nějak manuálně přeřadit z "P" na "N"? U starých automatů to údajně šlo po sejmutí krytu u páky a vytahnuti zavlačky, či šroubů. Nechce se mi zrovna úplně davat prachy za výjezd odtahovky s ramenem 2500kč, když mam auto cca 10km od domů. A případně ještě bych prosil o radu ke spínací skříňce, jaký tam bývá nejčastějši problém? Chystam se pak sundat volant, spínačku vyndat, ale nevím jak poznám, zda je v háji celá, nebo jen vložka. Popřípadě pokud seženu starší spinaci skříňku včetně klíčů, tak zda stačí jen vyměnit spínačku a planžety a zbytek "klíče" nechát původního abych nemusel kódovát, nebo hold nechat "nove" klíče kompletní a bude potřeba překódovat? Nikdy jsem toto neřešil a nevím jak postupovat, servisu bych se rád vyhnul, protože by to byl nejspíš ranec. Děkuji za rady a snad se v mých otázkách vyznáte. Ps: Jde o vůz Superb II, r.v.2009. Auto je přítelkyně, tak snad nevadí, že se zde ptám.
  2. Už jsem to nalogoval ve Vagu a jsem chytřejší, vše ukazuje na váhu vzduchu na kterou jsem vůbec nevsázel (turbo jede, ale nepatrně a hodně slabě) a váha dává o dost méně, než by měla - nahradím diodou za 2kč pro odzkoušení zda za to fakt může ona. A k mechanikovi? Opravdu ne...vždy jsem si pomohl své pomoci a relativně za pár korun. Nepotřebuji ať mi nějaký mechoš vymění např. podtlakovou hadičku a naúčtuje mi repass turba, i takové věci se bohužel stávají co vím z doslechu, proto raději spoléhám sám na sebe...jen to chce strávit chvíli času u PC a v garáži, ale chápu ne každý na to je, nebo má čas. Až danou věc dořeším, tak napíšu jak to dopadlo, třeba to někdy někomu pomůže :-)
  3. Zdar kluci, Nevím, zda tento dotaz nepatří spíše do elektro tématu, ale snad ne - kdyžtak se omlouvám. No, mám Octavii II 1.9tdi 77kW (BXE, najeto 205tis) a dneškem začal problém, ráno po nastartování jedu a ihned jsem poznal, že nefičí turbo, ještě do včerejška žádný problém, turbo jelo po celou dobu co auto vlastním cca 3 roky bez jediného problému. Vím, že těchto témat je na netu mraky, ale většinou jde o rotačky a navíc všem turbo spíše vypíná až během jízdy - klasické spadnutí do nouzáku, u mě nejede už od startu a nenaskočí ani během jízdy... a když už najdu něco k PDéčku, které mám, tak z toho nejde nic vyčíst, páč lidi řeší odlišný problém. Jen chci podotknout, že nejsem úplně amatér, u bývalé jedničkově Octavky jsem řešil asi 4 problémy s turbem sám a vždy úspěšně. Ale u dvojky už je to trošku jinak, jak jsem koukal pod kapotu, tak už v autě není klasický ventil N75, ale jakási černá krabička, do které vedou podtlakové hadičky atd. Tímto se chci zeptat, zda u stejného motoru někdo neřešil stejný problém? Byl bych rád za TIP, kde nejlépe začít. Je mi jasné, že může jít o podtlakovou regulaci(baňku), ale moc se mi to nezdá, na lopatky taky nevsázím a pořád mi něco říká, že to bude problém elektrického charakteru když turbo nesepnu už od startu. A ještě bych rád věděl, jestli v pojistné skříni není nějaké relátko, které spíná el. obvod turba, nebo-li elektromagnetické ventily? Pokud ano, které to je, nebo jestli někdo nemá schéma. A ještě pokud by mi někdo zoodpověděl, co přesně dělá ta černá krabička, do které vedou všechny hadičky a z ní pak vede el. konektor - zatím nevím kam, nejspíš pod volant. Předem díky všem za reakce, vím, že tady nic moc nevyřeším, jen chci nasbírat informace a popřípadě tipy...rady. U rotačky jsem už jsem to měl zmaknuté, ale tady nevím úplně vše a do servisu auto určitě nedám, nepotřebuji aby mi tam nějaký lojza dával ihned turbo na repass jak to někdy býva, když to zřejmě nebude potřeba. PS: Diagnostika vyhodila chybu : 0665- Boost Pressure Regulation, P0299 - 000 - Control Range Not Reached. O víkendu ještě udělám log za jízdy, třeba to něco poví. Hlavně mě zajímá to réle pod volantem v pojistné skříni zda tam nějaké takové je, u O1 takové bylo a opravdu mi to vyřešilo kdysi můj problém, kdy také turbo nesepínalo po startu. Ještě jednou díky a omlouvám se, že jakoby plácám páté přes deváté - píšu to na rychlo. Edit: Tak už jsem přišel na to, že černá krabička, do které vedou hadičky je Blok magnetického ventilu, který řídí vše (což u starších rotaček dělali N18 a N75 ventily). A tento blok mi už asi dva měsíce po vypnuti motoru dost hlasitě bzučel, teď to nedělá, tudíž si myslím, že v krabičce něco odešlo a proto nespíná turbo po startu. Co myslíte, je to reálné? Blok je celkem drahý, cca 4tisíce, tak mám teď dilema zda měnit, či ne.
  4. Já už sport. pružiny Eibach -30/30mm nasadil dávno:) Je to paráda, krásně se změnily jízdní vlastnosti, auto sedí na cestě jako přibité oproti sérii, vůbec není tvrdé, komfort zachován, ztuhlo to jen lehce příjemně a hlavně vypadá lépe, není to taková vysoká koza. Auto mám momentálně na kolech 17´(8Jx17, ET 35, pneu 225/45/17)...u ETečka 35 nejsou třeba podložky, kola jsou krásně zároveň s blatníkama. Mohu dodat fotku, pokud budeš chtít. Jinak vůbec nemusíš mít obavy v tom, kolik lidi v autě povezeš. Já jel nedávno skoro s plným autem do Švýcarska (1150km) a absolutní pohoda ve všech směrech. Mohu tyto pružiny jen a jen doporučit, ostatně chválí si je každý kdo je má - proto jsem do nich taky šel.
  5. Mám rádio Delphi RCD 510. Pokud bych se vykašlal na zapojování multifunkce, stačí volant jen mechanický vyměnit a zapojit bag? Nemusím v tomto případě na Vag a cokoliv nastavovat? Respektive vycvakl bych bag, vyšrouboval bych tisíci hran, odpojil volant, vytáhl...nasadil nový volant, zapojil, zašrouboval a bylo by? Omlouvám se za moje blbé otázky, ale nemám s výměnou volantu doposud žádné zkušenosti. Díky za rady
  6. Zdar klubaci, Vím, že už se to zde řešilo, ale nějak jsem přesně nedošel k závěru. Mám Octavii 2 (před face, r.v.2007) a mám koupený multifunkční volant ze Superba II a chystám se ho vyměnit. Jak jsem četl co vše to obnáší, asi to nechám na někom, kdo má s tím zkušenosti. Jen se chci zeptat...pokud budu chtít, aby mi fungovala multifunkce, budu muset nejspíše vyřešit gateway...co vše to obnáší a co vše se musí změnit/aktivovat přes VAG? A nevíte, zda se touto výměnou zabývají např. přímo ve Škodovce (+na kolik cca taková výměna vyjde)? Nebo popřípadě někdo šikovný v okolí Ostravy? Díky za odpověď PS: Kdybych oželel aktivaci multifunkce, stačí jen mechanicky vyměnit volant a zapojit airbag? Nebude palubovka hlásit žádné chyby?
  7. Zdar hoši. Mám O2 r.v.2007 (před face) a chtěl bych do ní hodit volant ze Superba 2 s multifunkčními tlačítky. Půjde to bez problému? I kdyby mult.tlačítka nešli, tak mi to moc vadit nebude. Jde mi hlavně o vzhled. Díky za info
  8. Zdravím pánové, Mám pár menších dotazů. Chci decentně snížit auto, ale nechci žádný stavitelný podvozek, měl jsem na O1 stavítko od značky JOM a byla to docela hrůza...tvrdé, uskakané. Proto chci teď u O2 zachovat komfort, tudíž volím pružiny Eibach -30/30mm. Máte je někdo na autě? Chci je dat na originální tlumiče, nebudou tlumiče trpět? Nechci, aby mi tlumiče po roku odešli, takže chci vědět od někoho, kdo tuto kombinaci na autě má, zda tlumiče netrpí a jak je to s pohodlím. Jinak pokud pružiny Eibach koupím, dávají k ním TUV list, lze pružiny díky typaku dopsat do technického průkazu? Podařilo se to někomu? Další otázka: Nevíte někdo, jaká maximální velikost kol je povolena od výroby na Škodu Octavii II, motorizace 1.9tdi 77kW, r.v.07?? Mám ve velkém TP zapsané pouze 225/45R17 a chci dopsat 18ky (225/40R18), ale nemám typový list od kol. Popřípadě nějaká rada, jak takové rozměry dopsat, aniž bych musel shánět typový list od daných kol...? Díky předem za odpovědi a rady.
×
×
  • Vytvořit...