Přejít na obsah

kaocko

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    36
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

kaocko's Achievements

0

Popularita

  1. ahoj muzu mit dotaz? 

  2. Tak vyzkocila po pul roce problemu se chcipanim chyba na klapce ,,,vymenena klapka sani a je klid.
  3. Tak ti chci poděkovat za super práci, už jsem to díky tobě nacpal do maxidotu
  4. Ahoj, kdo to kde umí udělat? Je to spolehlivé?
  5. Tak mi to zaklepe při chcípání i s čistou klapkou :-( ... chyby žádné, přijde mi jak kdyby to byla 2 hmota, ale tu jsem dával před 9 ti tis km novou. dneska jsem i po nových vstřikách (kvuli jinejm problémům) a dělá to furd. Někdo nějaké nové poznatky?
  6. To je O1.... A jak pisu ja motor rozebiral a je jak novy
  7. Tak mám hotovo, stačil ovladač světel s polohou AUTO a nakódovat, maká jak CH/LH tak automatické rozsvěcení světel. Díky všem za rady .
  8. A je to urcite motor? Me to delali na jednickove oktavce poloosy, auto se jakoby chvělo malinko do stran jen v tahu a cca kolem 2000ot. Nyni mam dvojkovou, skoro totozne priznaky ale delali to pneumatiky. Dvouhmotu mam za sebou taky, ale ta klepala na volnobeh.
  9. Ahoj. Nemel by nekdo radu? Popripade co kde zkontrolovat popripade pomoci VCDS. ... Pri jake koliv zařazené rychlosti kdy zacnu ubirat plyn az skoro do uplneho uvolneni plyn. pedalu auto skube. Jakmile uvolnim plyn. pedal uplne a deceleruji tak to prestane. Pred cca 4mi tis km jsem cistil sani a klapku, spatne to chcipalo a melo menší tah. Zakladni nastaveni klapky jsem udelal. R. V. 2012 najeto 190xxxkm VCDS bez chyb.
  10. Tak mi tato situace nastala znova (sahara, zvysene otacky na volnobeh) jel jsem tedy na dalnici a uz pri rozjezdu a akceleraci na dvojku bylo videt jak si zahuli a bylo mi to jasny ☺️. Po cca 15ti km jízdě po dalnici, pote otocka zpet dalsich 15km a volnobeh uz na normalu. Pote kontrola doma na VCDS kde uz jsem videl ze probehla rege ☺️?
  11. Autocentrum BEK Ústí nad Labem. Pracuji tam. Momentalne marodim, ale po telefonicke domluve s technikem vam to urcite prihlidnou a na požádání i diag. ?
  12. kaocko

    EGR

    Ahoj . Co mi povíte na mé hodnoty EGR ? Předpokládám že bych ho měl číst zahřátý na provozní teplotu? Já ho načítal né uplně za studena, ale na provozní nebyl.
  13. Já teda Webasto nemám. Posledně jsem taky dojel a otáčky zvýšené na volnoběh o cca 1tis , smrad jako když se regeneruje DPF. Bylo teplo do 30ti stupňů. Klimu jsem vypnul, jinak i v těchto teplotách venkovních nepozoruju že by jeli chladiče. Nechal jsem tedy běžet. 10 min 20 min 30 min a stále stejný. Náhodou jsem u sebe měl VCDS ale nikde jsem nezjistil (neověřil) asi to ani nejde - zda běží/neběží regenerace. Po cca 35ti min jsem to vzdal a motor vypnul. Regenerace mi jinak probíhají.
  14. já pouze vyčistil klapku sání a bylo po problému + samozřejmně základní nastavení, pár dní na to jsem vytáhl ještě celé sání a taky vyčistil.
  15. Ahoj šéfíci ?, zadní stěrač jednou jde a jednou ne, kontroloval jsem kabeláž v ohybu mezi kastlí a pátejma dveřma, vyndal motor stěrače a rozebral, čistý namazaný bez koroze bez známek zatuhnutí. když zrovna stírá dost u toho kňourá, ale fakt je jak novej..... Nejsem elektrikář, základ zvládnu, ale tady jsou 4 káble na ten motor a jsem nahranej. Relé by to mohlo dělat že? Bude pod volantem? Popripade vime jaky? Abych zacal treba tim. ✌️FL 2012
×
×
  • Vytvořit...