Přejít na obsah

Bobo Tsi

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    126
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Bobo Tsi's Achievements

0

Popularita

  1. Modelový rok 2008, absolútne bez ďalších investícií. Vozidlo kúpené v 12/2007 ako nové na Slovensku, ja som od roku 2012 druhý majiteľ (pôvodne VW finančné služby). Najazdené 182000 km, STK a EK do 11/2017. Motor BZB (bezproblémový - nežerie olej) 118kW/160 koní. Olej a filter menený pravidelne po 15 000 km. Prevodovka 6stupňová manuálna. Nebúrané. Pravidelný servis, posledný teraz pri 182 000 km v cene 1300EUR. Kilometre a kompletná servisná história podložená servisnou knižkou a faktúrami za servis. Na vozidle bolo vykonané : - 90 000 km – výmena zadných brzdových platničiek FRITECH - 114 000 km - výmena rozvodov – reťaz, vodiace lišty, modifikovaný napinák K - 147 000 km - výmena vodného čerpadla - 158 000 km – výmena drážkovaného remeňa - 165 000 km - výmena predných brzdových platničiek ATE - 170 000 km – výmena pirelky na vodičových dverách - 175 000 km – vymenený olej, sviečky, olejový, vzduchový a kabínový filter, brzdová kvapalina, kontrola klímy, nastavenie geometrie, nový akumulátor - 182 000 km - výmena spojkovej sady a ložiska, palivového filtra, vysokotlakého palivového čerpadla, odlučovača oleja, lambda sondy, vyčistenie klapky, semering pod spojkou na kľukovke, nové semeringy na prevodovke, ložiská kolies na zadnej náprave, nádržka chladiacej kvapaliny, nastavenie geometrie Výbava Laurin & Klement - Asistent rozjazdu do kopca - ABS, ESP, EDS - Airbag 6x - Elektróny Škoda Sputnik s pneu 225/45-17 - Kontrola tlaku v pneumatikách - Predné sedadlá s elektrickým nastavovaním, vodičovo s pamäťou - Vyhrievanie predných sedadiel - Kožený paket (volant, radiaca páka, páka ručnej brzdy) - Alarm s kontrolou vnútorného priestoru, nezávislou sirénou a ochranou proti odtiahnutiu - Climatronic - Klimatizovaná priehradka pred spolujazdcom a box v lakťovej opierke - Maxidot - Soundpaket s rádiom a meničom na 6 CD - Xenóny s ostrekovačmi - Svetelný a dažďový senzor - Centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním a safesystémom - Parkovacie senzory vzadu - Strešné lyžiny - Tmavé fólie s certifikátom - Zabezpečovacie zariadenie ZEDER - Plastová vaňa v kufri - zánovné originál gumotextilné koberce K autu je komplet sada podvozku pre zlé cesty. Na aute sú momentálne namontované štandartné tlmiče a pružiny, najazdené cca 95 000km. Mierne poškodenie laku zadného nárazníka – nárazník poškodený nie je. Cena 6299 EUR (cca 170 100 CZK) Kontakt +421 911 026 276 (lokalita Malacky)
  2. OK, ak nepochodím budúci týždeň, ozvem sa. Zatiaľ vďaka :palec:
  3. Nemá niekto v okolí BA diagnostiku? Samozrejme potrebujem kontakt na niekoho, kto sa vyzná. Vďaka.
  4. Máš zodraté uhlíky a pružinky ich nedotláčajú na komutátor. Treba vymeniť uhlíky.
  5. Robí to cca 3000 km. Dovtedy v pohode.
  6. nejde ani tak o to, či tak potrebujem jazdiť, ale evidentne je niekde nejaká chyba. A to ma štve :pest:
  7. Diagnostiku robili v Skoda servise. Myslíš, že netesnosť by sa prejavovala len keď je auto v pohybe? To sa mi nejak nezdá.
  8. Zdravím páni! Na mojej 1,8 Tsi, kód motora BZB, najazdené 176000 sa začala prejavovať nasledovná vec: Po vyradení rýchlosti počas jazdy ostanú otáčky na hodnote 1200 za min. Nekolíšu, neklesnú, stále sa tam držia, až pokým nezastavím. Vtedy okamžite klesnú na 800. Klapka je vyčistená, nastavená. Diagnostika neukazuje žiadnu chybu. Keď auto stojí, otáčky klesajú okamžite na 800 a neostanú visieť. Neviete náhodou niekto, čím by to mohlo byť? Vďaka za všetky podnety.
  9. Snáď to na tých fotkách bude vidno. Na jednej je paket, na druhej štandardný podvozok. Tlmiče a pružiny sú iné. Ak máš záujem, mám to čo je na obrázku na predaj. je to z 1,8 Tsi, ale malo by to byť asi zhodné aj na Tdi.
  10. Poistky sú OK a napätie som meral ešte pred diódou. Pri preklemovaní osvetlenie nefunguje. Asi budem musieť navštíviť servis.
  11. Mne to robí presne to isté ako Sindymu. Osvetlenie kufra nejde, ikonka otvorenia kufra ukazuje. Osvetlenie interiéru aj odkladacej skrinky svieti. Na konektoroch žiaroviek kufra pri otvorenom kufri 0,5 V. Na prívodnom konektore v piatych dverách 2 x 12V a jedna kostra. Všetko sa zdá OK, len to nefunguje. Teraz budte múdri ^_^
  12. No tak preto ten ventil nešlo pohnúť. No, je to "pravá nemecká kvalita" (vyrobená v Maďarsku )
  13. No tak to je teda gól. Nebyť tohto môjho príspevku, tak ani neviem, kto mi robí servis
  14. Ten motor bol na 02 FL rok 2009. Ventil nešiel ani pohnúť, pružina bola v strede prasknutá. Dnes akurát dávali dole hlavu, zajtra idem pre moje auto, tak vyzistím, či sa to stretlo.
×
×
  • Vytvořit...