Přejít na obsah

Johny_F

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    32
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Johny_F's Achievements

0

Popularita

  1. Tak jen dodam jak jsem dopadnul. Nakonec jsem sundal kotouce a na vnejsi hrane byl takovy maly schodek, tak jsem to vzal rucne frezou dremel s malym brusnym kotoucem a za chvilku jsem mel hranu pekne srovnanou. Slo to fakt hladce a pomerne dost presne. Kotouce nebyly zkrouceny, ani zadny extra ryhy, takze to stacilo. Pistky sly pekne roztahnout, takze uz to mam pohromade a pohoda klidek tabacek
  2. Herdek, tak tomu říkám super domácí soustruh, asi to otestuju
  3. Mátě nějaký typ na soustružení těch kotoučů - Brno a okolí? Díky
  4. jaster-83: Opotřebení bubnu max. 31mm? Co přesně myslíš? Teď nevím o jaký rozměr jde...
  5. Obrousit ten rantl/shodek, na kraji kotouče? Nebo co myslíte? To ale doma asi nedám, jak se to dělá?
  6. Tak už tomu rozumím. Jak to mají verze s koučema i vzadu?? Taky nic? :D Jinak mi bylo řečeno že je dobrý měnit s obložením i kotouče, to je nějaký nesmysl ne? Kotouče 21mm to je uplně vpohodě ne? Na motorce taky neměním kotouče s deskama, to bych se nedoplatil :-D JInak čidlo už svítí pořád... :-( Po výměně je nutný i smáznout VAGem? Asi ne co? Mám vyhlídnuté desky od ATE, ty originál "prvovýroba" mi příjdou dost předražený... nebo máte nějaký lepší typy? Díky
  7. Zdravím, mám takový možná hloupý dotaz, ale nejsem si jistej tak se zeptám. OI 1,9 TDI, 2003, ambient, blikla mi kontrolka brzdový obložení, tak jsem koukal na přední nápravu, na levým kole je na desce drát, takže asi nějaký čidlo, ale kotouč je silnej dost, desky mají taky přes 5mm a mě zajímá, zda ty bubny vzadu mají taky nějaký čidlo, nic tam totiž nevidím? Navíc když jsem sundal buben tak tam mají desky taky tak 5mm a buben se jeví že ještě nějakej pátek vydrží. Auto celkem brzdí, ikdyž na technické mi borec říkal že zadek je slabší (prošel jsem vpohodě), ale co by chtěl na bubnech :-) Tak jak je to s tím čidlem vzadu? Logicky bych to čekal do kříže, přední náprava vlevo zadní vpravo..? Ještě co jsem naměřil: Kotouče předek 21mm, obložení 5mm (bez té kovové destičky) Zadní obložení 5mm, buben nevím jak změřit, ale asi ještě bude ok... Dík za rady
  8. Johny_F

    olej

    Palubni pocitac te nemusel upozornit treba proto, ze nemas dobre nastavene servisni intervaly.. Koukni na vag a budes moudrejsi...
  9. Tak me se podvou dnech podarilo zprovoznit VAG COM a diagnostika mi vicemene potvrdila co jsem tusil. Cidlo teploty na motoru ko, vaha vzduchu ko. Takze jsem odpojil cidlo vahy vzduchu a svete div se, zavada prozatim "vyresena" :-)
  10. teď když je taková kosa tak to žhaví cca 7 - 10 sekund. Když je tepleji tak je to rychlejší...
  11. Zdravím, potřebuju poradit. OI 1,9 TDi, 66kw, r.v. 2003, najeto 250 000 km. Pravidelně servisovaná, tankuju kvalitní palivo. Teď jak začalo mrznout, tak mě dost zlobí starty. Parkuju venku. Po nažhavení to chytne tak na 3. protočení, pak začnou kolísat otáčky 900 - 1000, z výfuku jde hustý bílý dým a tento jev cca za 30 sekund zmizí. Jediné co jsem k tomu kouření našel, byla rada s vyčištěním/vyměněním předvstřiků...? Může to mít nějakou souvislost s tím, že mi blbně ukazatel teploty motoru? Ten mi tak rok funguje podle nálady, někdy měří teplotu, jindy je na nule i se zahřátým motorem, ale spíš je na nule :-) Díky
  12. Johny_F

    Čerňule

    No musím uznat, že tohle je opravdu octávka, která se mi fakt líbí! Klobouk dolů. Až na ten volant, co tam moc nesedí a pár drobností.. tomu není co vytknout ;)
  13. Jen pro info, já znám prvního majitel naší ochcávky a mu origo čuplík nevydržel ani 3 roky :lool: určitě to bude případ od případu, ale jestli tam člověk leze často, tak ona ta pojistka opravdu není moc dobře konstrukčně vyřešena...
×
×
  • Vytvořit...