Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


Romix95

OctaviaClub
  • Content count

    957
  • Joined

  • Last visited

About Romix95

  • Rank
    hodnost: AMBITION
  1. Sakra škoda to je 260 km daleko.... A nevím co se mu na tomto motoru zdá složitý ? to asi neviděl moderní motory, jeden z důvodů proč 1.6 MPi mám ve dvojkové oktě je právě jeho primitivní jednoduchost... se dá rozebrat za pár hodin do šroubku :D Kdyby jsi byl poblíž neměl bych problém pomoct, je škoda zahodit auto ve kterém máš dost peněz jen kvůli nějaké prkotině... :( Někdo známý by ti nedoporučil jiného mechanika ke kterému jezdí v okolí ?
  2. Kvůli takové blbosti kor když nevíš alespoň jestli to má tlaky ? nebo jestli to nedělá cívka/vstřik... já mám doma funkční cívku pokud by jsi chtěl, nebo můžeme změřit tlaky apod... alespoň to chce zjistit co tomu opravdu je a ne to hned vzdát... odkud jsi ?
  3. Píše něco diagnostika ? žere ti to olej ? měřili se kompresní tlaky když ti ten mechanik řekl že to bude ventil nebo kroužky nebo to jen tak plácl ?? chtělo by to zjistit který válec vynechává a případně změřit tlaky, pokud bude tlak v pořádku, nový svíčky nebudou zalepený od spalování oleje, kabely máš nový, tak je dost pravděpodobné že bude špatná zapalovací cívka.
  4. Řazení z 5 na 4 občas přes zuby

    Zkus začít výměnou převodového oleje, mě šla špatně 3 a občas 4 a po výměně to tam lítá jako nové :) pokud to nepomůže tak bude potřeba oprava nebo výměna převodovky ale ten olej dokáže udělat hodně zvláště pokud tam je stále původní... :)
  5. Vínová stařenka

    Takže už třetí Oktule doma ? :D pěkný, taky by mi jí bylo líto vypadá ještě dobře a do města ideál :)
  6. Bílý Kocour

    Něco jde z odvětrání motoru a něco pustí turbo, ale pokud nedoléváš olej mezi výměnami tak je to ok a je to hodně malé množství, něco tam bude vždycky... :)
  7. Lambda

    Taky jsem teď měnil sondu na O2 1.6 MPi akorát kód BSE chyba už se neobjevuje, byla tam zánovní ale no-name značka rok stará podle data na ní a už nefunkční :D Chyby házela sem tam, pak třeba bylo pár set km klid a teď už to bylo po pár km, tak jsem dal novou NGK a je to v pořádku... co jsi použil ty za sondu ? a zkoušel jsi jezdit na benzín jestli to tam bude taky skákat ty chyby ? Teď koukám že je to ve špatné sekci, tady je O1 ;)
  8. Poruchy a problémy

    Já mám dvojkovou oktu taky s 1.6 mpi se 380tkm převodovka i spojka jsou původní stejně jako další hromady věcí ale jezdilo to tedy hodně dálky. Vím že u Octavie 1 s touto motorizací převodovky odcházeli, praskaly tam nýty na diferenciálu což udělalo díru do obalu,vytekl olej a konečná ale u dvojkové jsem o tom neslyšel jelikož převodovky jsou úplně jiné než u jedničky. Mě teď akorát začalo jít hůře řadit 3 a 4 tak jsem dal nový olej do převodovky a je to zase jako nové... :) Každopádně motor 1.6 MPi za mě spokojenost a hlavně jednoduchost :)
  9. Výfukové svody - č. dílu 06A 253 031 BA https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/06a253031ba-vyfukove-potrubi-svody-1-6-75kw-skoda-9344.html Asi nejlepší sehnat použité a nejlíp s už odšroubovanou trubkou, aby to zase neprasklo... :)
  10. U mého motoru se ten zvuk taky objevoval, především když bylo chladněji dělalo to víc a déle, rozvody jsem včera nahodil nový a zatím to neudělalo ale jel jsem zatím 3x :D dám pak vědět jestli se to zas objevilo nebo ne, dal jsem sadu Contitech, řemen je taky na kraji a na 2.0 jsem ho měl taky na kraji a rozvody jsou tam stejné... a ten co tam byl byl také na kraji. Kladka už je hlučnější a pumpa byla trochu růžová od kapaliny ale hlavně jde docela z tuha točit a dělá divný zvuky tak snad už to dělat s novou sadou nebude :) Pokud jsou rozvody nové tak těžko říct ale nový neznamená že nemůže mít něco výrobní vadu nebo jestli třeba není řemen přepnutý...
  11. Červená Malina

    Tak zas nějaké aktuální info :) Jak se oteplilo začali špatné teplé starty případně i studené když auto stálo na slunci, zjištěna prasklá membrána regulace tlaku LPG, po vypnutí motoru přes regulaci podtlakem nasál zbytek plynu z reduktoru a pak to nechtělo nastartovat, muselo se dlouho točit, reduktor vyměněn rovnou s filtrem kapalné i plynné fáze, stejně za těch 300tkm už trošku prolínala chladící kapalina tak mám zas na dlouho klid :) Na volnoběh občas motor trošku zakopl tak jsem večer koukal kolem kabelů a sem tam to u cívky švihlo z kabelu 3. válce na kostru, kabely nějaké no-name s koncovkami co tam skoro nedrželi tak jsem koupil nové NGK a když už jsem měnil kabely tak jsem preventivně vyměnil i cívku ať to mám komplet :D Včera ještě výměna rozvodů, pumpa byla trošku růžová od kapaliny a kladka taky nic moc, nevím kdy se naposled dělali, rovnou jsem dal tam hodil i termostat a chladící kapalinu :) A když už jsem měl dole pravé kolo skrz rozvody sundal jsem všechny a nahodil letní, ještě od minula přibyla originální koncovka výfuku a přední zadní znak, ještě chybí znaky do kol :) A když už byly dole vyčistil jsem podběhy, jak vidím problém i zde stále aktuální :D
  12. A určitě je to z rozvodů ? zkoušel jsi shodit drážkový řemen a nastartovat bez něj jestli to bude dělat taky ? :)
  13. černá chrochta

    Nádhera, pěkně sladěný, prostě TOPovka :)
  14. Červená Malina

    Jojo je to jednoduchý, když to ŘJ umí tak jsou to max 3 políčka v kalkulačce kódování :) první políčko samotný přísvit, druhé políčko aktivace přes blinkry a případně třetí pokud chceš aby svítili i při zařazení zpátečky obě současně, bez tohoto se při zpátečce přísvit vypne :) najdeš to i tady na fóru jak to udělat.
  15. Červená Malina

    Předek mám 280 a zadek 253 tedy nejmenší :) Výdrž nevím, měl jsem ty keramiky chvíli na Oktě ta pak šla pryč a Fabia taky celkem rychle tudíž ani nevím kolik by vydrželi a nejvíc bude stejně záležet na stylu jízdy :) Kola už jsou obutý na 205/55/16 Barum Brilantis 5HM a čekají na přezutí :) Trošku jsem si hrál a nakódoval nějaký kravinky typu corner, staging, coming home, deaktivace denního p4i blikání, automatický zamykání/odemykání apod... + aktivován tempomat ale ten zatím jen hlásí chybu páčky jelikož ta bude až zítra :D Edit: Tempomat funkční, za půl hodinky páčka vyměněna, paráda... V jednoduchosti je krása :D

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se členem OctaviaClubu a získejte výhody.

×