Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


Romix95

OctaviaClub
  • Počet příspěvků

    917
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Romix95

  • Hodnost
    hodnost: AMBITION
  1. Problem s Klimatizaciou

    Dolů hoď originální ochranou mřížku chladiče https://www.obautodily.cz/skoda-octavia-ii-superb-ii-ochranna-mrizka-chladice-klimatizace-original-10702cz1251/ + úchytky viz popis a máš to :)
  2. Konny: Bohužel "tomhan" má motor BGU v O2 a ten už váhu vzduchu nemá, leda zkusit vyčistit snímač tlaku v sání jelikož BGU má ještě EGR ventil tak bývá pěkně zasraný :) Je to ve špatné sekci, i když motory jsou to skoro stejný :)
  3. Dnes výměna oleje filtrů a svíček, vše byly originální díly, já použil svíčky NGK a filtry Bosch, svíčky čistý což jsem nečekal, nedalo mi to a změřil jsem rovnou tlaky a je tam pěkných 11,7-12,5 barů :)
  4. Díky, doufám že bude další tisíce hltat bez problémů :) 2 litr je už téměř rok u jiného majitele, ale stále na něm dělám servis, i když tedy od koupě se dělal jen olej filtry a přezutí, nic jiného zatím nepotřeboval :) Já jsem teď prostřídal víc aut ale stejně jsem se zas vrátil k Oktuli, akorát trochu rychleji než jsem předpokládal, jelikož jsem na ni náhodou narazil a byla i možnost prodat Golfa tak jsem toho využil a šel do toho :) Ty kilometry neřeším to je jen číslo a stav je fakt super až na drobnosti, navíc volant už jsem zařídil fungl nový originál, pak těm km nebude chtít nikdo ani věřit :) možná založím zase i vlákno v sekci OII jako jsem měl v OI :)
  5. Tak už jsem taky majitelem O2 s tímto starým jednoduchým motorem, kód BSE (nemá ani EGR) nájezd 373 xxx km, rok 2009 modelový rok 2010, přestavba na LPG v roce 2012, pravidelný servis. Vyměnit volant který už má nejlepší za sebou, a lehce se loupající kapotu (lakovaná - lehká nehoda 2010) tak autu odhadnu tak 150 tisíc... Motor je i za studena tichý, startuje bez problémů, má stále původní vyfuk vč. katalyzátoru a vlnovců, nic nevrže nemlátí apod. Jen jsem zvědavý na spotřebu oleje, je mi jasné že brát olej bude otázkou je kolik, ale zatím nekouří tak to snad nebude tak zlé :)
  6. přehřívání motoru

    Kdy se dělali rozvody respektive vodní pumpa která je jejich součástí ? Stává se že se protáčí vrtule na hřídeli a tím pádem nefunguje oběh chladící kapaliny... Zkoušel jsi to i bez termostatu jestli bude nějaká změna ? A hadice do topení jsou obě studené ?
  7. Benzin E10

    To zvládne i Felda Euro 2 respektive auta s lambda sondou který si upraví směs, vůbec se toho neboj takový ty řeči že to bude problém atd jsou spíš aby to lidi zastrašilo a měli o důvod víc kupovat novější auta... Když lidi mixovali ethanol e85 s benzínem na půl taky to jelo v pohodě a to mělo mnohem víc než 10% :D a když se přidala jednotka na obohacení jelo to i na čistý e85 sám jsem na něj jezdil když se to ještě vyplatilo. Maximálně se lehce zvedne spotřeba ale 10% je furt málo tak to bude zanedbatelný.
  8. Nevím jaký je tam olej

    Pamatuj že jakýkoliv olej je lepší než žádný :D když tam doliješ nějaký 10W-40 s normou VW 502.00 bude to v pohodě :)
  9. 1.6 je mnohem jednodušší motor jak mechanikou tak i elektronikou, je to prostě stará poctivá ověřená motorizace :) pokud dostačuje výkonově na potřeby uživatele tak asi nej volba :)
  10. Zkušenosti

    Moji taky (než jsem ji prodal) na STK vychválili a nic mi tam nenapsali a minulý měsíc jsem byl s 1.6 rok 98, 300 najeto a taky supr ono to bude hlavně o lidech jak píše Konny :)
  11. Utržená anténa

    To bude ten problém, použil bych jen originál nebo zn. Correct = ještě lepší než originál který taky není žádný zázrak (ale funguje). http://www.correct.cz/detail.php3?typ=Aa8.3&odvetvi=auto.aant Na požádání udělají s fakra konektorem aby šla vyměnit jednoduše za originál.
  12. Utržená anténa

    Nová anténa je originál nebo ne ?
  13. chyba motoru 001025

    Zaslepit nepomůže - kontrolka bude svítit taky stejně tak s odpojeným, dělá se ale deaktivace v řídící jednotce a co jsem obepisoval pár Chiptuning firem tak to je cenově kolem 3000,-
  14. chyba motoru 001025

    Vadný EGR ventil, vyměnit a nastavit, případně zkusit opravit a vyčistit, nejčastěji se poškodí ozubené kolečko uvnitř a někdy ho stačí jen pootočit podle poškození viz třeba tady: (EGR Je shodný s 2.0 fsi)
  15. Zkušenosti

    Jojo přesně tak to je, 90 tam je tam později nrž to vypadá :) každopádně je to ok ohřívá se to rychle kdyz funguje správně ternostat a nejede se z kopce :D

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

RR Tonery

Kvalitní alternativní tonery za skvělé ceny. Vyzkoušeno s doporučeno OctaviaClubem. Pro členy a uživatele diskuzního fóra OctaviaClubu sleva 10%

  • RR Tonery Eshop
  • Potisk triček a mikin

    Sítodílna - Ekologický potisk textilu, šití triček z českých látek.Tiskneme již od 1 kusu.

  • SÍTODÍLNA
  • Prostor pro reklamu

    Zde může být i vaše reklama.

    ×

    Důležitá informace

    Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Pravidla, používáním cookies na vašem zařízení pro správnou funkčnost této stránky (nastavit cookies si můžete zde, pokud tak neučiníte, bereme v potaz, že s jejich použitím souhlasíte, a politikou ochrany osobních údajů - Ochrana osobních údajů.