Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


beargrylls55

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    20
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli beargrylls55

  • Hodnost
    hodnost: ACTIVE
  1. Interval regenerací DPF

    Zdravím. Mám taktiež CLHA a regenerácia mi prebieha každých 200-300 km. Mám nabehaných 98 tis km. Deje sa to tak od novoti. V servise škoda mi povedali, že je to úplne normálne takže neriešim.
  2. Ochrana proti natankovani spatneho paliva

    Mne to v Škoda servise nechceli odstrániť, pretože je to bezpečnostný prvok vozidla a to nemôžu. Tak som kúpil lievik z internetu, ktorý tam pekne pasuje a je po probléme.
  3. Palivový filter- varianty

    V pohode,dal som to vymeniť v autorizáku, len som si kúpil svoj filter :)
  4. Palivový filter- varianty

    Ďakujem za odpoveď ja som našiel na nete 5Q0127177 a 5Q0127177C. Preto som sa pýtal.
  5. Zdravím Vás. Chystám sa kúpiť palivový filter. Zistil som, že sú 2 varianty: s odlučovačom vody a bez. Vedeli by ste mi poradiť ako zistím ktorú variantu mám. Mám motor 1.6 TDI 77kw (CLHA) , ročník 2013. Ďakujem.
  6. Závady

    Ahoj :) Už som to dlhšie nespozoroval, od začiatku roka sa mi to stalo asi 3x,vždy stačí pár krát zošliapnuť spojkový pedál a je ticho, momentálne mám 41tis km. V servise povedali, že ak by sa to prejavovalo častejšie mám prísť, avšak záruka mi už skončila, mal som iba 2 roky.
  7. Kour z vyfuku

    ja som dym na mojej Octavii ešte nespozoroval, ale máme v rodine ešte Francuza HDi a tam ak je vonu zima ide z výfuku nejaký čas vodná para, potvrdil mi to aj servis. Každopádne, ak máš auto v záruke, neváhaj navštíviť servis, veď za to nič nedáš :)
  8. Klepani spojky

    Robilo to párkrát aj mne. Ale už dlhšiu dobu som to nespozoroval. Stalo sa mi to 2x v zime hneď po studenom štarte a potom keď som sa plazil v zápche v Chorvátsku. Mám 1.6 TDI 77 kw
  9. Kour z vyfuku

    Frekvencia regenerácie je u mňa tiež dosť častá- cca 250-300 km, pýtal som sa na to v škodovke, lebo sa mi to zdalo príliš často , povedali mi, že je to v poriadku a robí sa to tak často preto, aby sa ten filter len tak ľahko nezaplnil... Čo sa týka dymu, tak osobne som spozoroval len keď bol motor studený, ale to zrejme šlo o vodnú paru.
  10. Známe technické problémy

    Zdravím! Dávnejšie som pridával príspevok o zvukoch, ktoré mi vydáva 1.6 TDI 77kw po studenom štarte. Auto bolo vyše týždňa v servise, vymenili vodné čerpadlo, pretesnili modul vačkových hriadeľov. Výmena čerpadla odstránila asi polovicu zvukov, pri jemnom pridávaní plynu počuť z motora také zvuky akokeby sa trel kov o kov, alebo niečo o niečo zadieralo. Tento zvuk je prítomný stále, zmizne jedine pri regenerácii DPF filtra, keď pridám plyn vtedy žiadne zvuky nepočuť. Chystám sa s tým znovu do servisu. Má tu niekto z vás skúsenosť s niečím podobným? Mám najazdených 31 tis km.
  11. Známe technické problémy

    Takže novinky zo servisu. Podľa najnovšieho zistenia idú tie zvuky z vodného čerpadla. Avšak pri jeho výmene zistili, že z motora niekde tečie olej, takže to budú pretesnovať. Auto je od pondelka v servise, hotové má byť v piatok. Vraj všetko konzultujú s Mladou Boleslavou, lebo vraj sa s takýmito problémami u tohto motora ešte nestretli.
  12. Známe technické problémy

    Mám najazdených 28 tis. km. Ale tie zvuky robí asi od 15.tis. km. :( Auto je v záruke tak, čakám ako to budú riešiť.
  13. Známe technické problémy

    Zdravím! Pred niekoľkými mesiacmi som sem pridával odkaz na video, ktoré som natočil pri studenom štarte 1.6 TDI 77 kw CLHA. Išlo o kovové zvuky. Keďže sa k tomu pridali pískavé zvuky pri zohriatom motore, rozhodol som sa tieto zvuky znovu riešiť. Auto bolo celý deň v servise a povedali mi, že tie zvuky idú od vysokotlakého čerpadla, čo ma dosť vydesilo. Zvuky nahrali a poslali do Mladej Boleslavi, som zvedavý na ich stanovisko, či majú tieto zvuky vplyv na funkčnosť a životnosť čerpadla. Som zvedavý na ich stanovisko. Video je na 2. stránke tejto témy...
  14. Závady

    Zdravím! Dnes som naštartoval a z motora išiel hnusný kovový klepot, ktorý po vyšliapnutí spojky prestal, keď som pedál pustil znovu to klepalo. Párkrát som zošliapol spojkový pedál a prestalo to. Znepokojilo ma to. Čo by to mohlo byť? Predtým sa mi to nestalo. Mám najazdených 25 tis km. Nejazdím pod 1600 rpm. Žeby sa ozývala dvojhmota??
  15. Známe technické problémy

    Dnes som bol v inom Škoda servise a povedali mi, že je to zrejme voľnobežka alternátora. Avšak kým sa to ešte nezhorší, nemôžu s tým nič urobiť :D :D.

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

×

Důležitá informace

Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Pravidla, používáním cookies na vašem zařízení pro správnou funkčnost této stránky (nastavit cookies si můžete zde, pokud tak neučiníte, bereme v potaz, že s jejich použitím souhlasíte, a politikou ochrany osobních údajů - Ochrana osobních údajů.