Přejít na obsah

kraclik

OctaviaClub
  • Počet příspěvků

    338
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontakty

  • Website URL
    http://

Návštěvy profilu

2 133 zobrazení profilu

kraclik's Achievements

0

Popularita

  1. zkus překontrolovat těsnění pod hagusama.
  2. kraclik

    co to je?

    Nerad jsem "klamal". Prostě jsem to za jízdy ucítil na noze. Snad se tolik nestalo. Jinak děkuji za odpověď. Pokud už tu toto téma je, prosím o smazání.
  3. Zdravím, můžete mi někdo poradit? Tato pružina mi spadla na nohy z pod palubky O1 v místě řidiče. Je u toho kousek kovu za ktery to asi bylo zaháklé. Auto funguje normálně, ale mám trochu strach, aby mě něco při jízdě nepřekvapilo. díky
  4. kraclik

    počitadlo kilometrů

    Zdravim, mam problem s pocitadlem celkových kilometru. Pokazde, kdyz ma naskocit novy tisic kilometru, tak nenaskoci nebo tam skoci treba o dvacet tisic min. Za dalsi tisic se to zase vrati. Takze vlastne nevim kolik ma auto najeto.....Take spatne ukazuje palivomer. Pri plne nadrzi ukazuje 80%. Dle toho, co se mi podarilo nacist, je palivoměr klasická zavada, ktera se da opravit, ale o tech km jsem tu nic nezjistil......Muze nekdo poradit???
  5. kraclik

    závada na topení :-(

    nechce, ale musím, to co z toho lítá je nechutné. taky musím sehnat nějaký podobný materiál, který tam dám. pro nic za nic to tam asi není
  6. kraclik

    Denní LED -pin5,6

    urcite to musi jit na rucku, jde mi jen o to, abych neodpalil ten spínac, ale myslim a doufam, ze ne, protože to jde z vypinace na svetla do ktereho by to melo jit uz z relatek, je to tak? tudiz bych jen protahl propojeni PINu na spinac rucky...../neelektrikarske uvazovani/ :-)
  7. kraclik

    závada na topení :-(

    to bude paráda....
  8. kraclik

    závada na topení :-(

    což o to. topí to výborně, s tím chlazením je to horší - nemá to klimu :-) musím nasát trochu info a snad to za den dám. půl palubky už jsem venku měl, ještě zjistit ten vršek a povrtat se v tom vedení, to bude asi labůžo.............
  9. trochu se polepším 2013 - RS vnitřní zrcátko, Amundsen+ nbr.1, ktrerý nerdží paměť, nějaká údržba, 2014 - lakování blatníku po "úderu" vrat, výměna zadního brzdiče, údržba. Začínají problémy s "nouzákem", Amundsen+ nbr.2 - nedrží paměť, koupě Citroenu C3 pro drahou polovičku, 2015 - problémy s nouzákem se zvětšují, Amundsen nbr.3 - konečně v poho, údržba, nabral jsem obrubník - nové kolo, 2016 - nouzáky jsou nesnesitelné - výměna turba, přední kotouče Ate + keramické desky + vodící čepy a pouzdra + další údržba - holt km přibývají, na zadek je připravené totéž, ale věnuji se novému zelenému přírůstku.........O1-tdi a vlastně i Citroenu, protože ten půjde...černo-stříbrný znak na volant a na klíček Jinak Tourka v pohodě, jen pěkná nová kola. Na jedné fotce modrá sestra Čištění EGR a klapky -
  10. kraclik

    závada na topení :-(

    Zdravím, nechci zakládat nové téma, proto můj dotaz vložím sem. Na O I r.v. 2000-bez klima mi ze všech výdechů ventilace lítají kousky molitanu kterým jsou spojeny jednotlivé díly vedení ventilace. Kamkoliv sáhnu (klapky ofuků v palubce, vstup vzduchu pod předním oknem,.....všude visí kusy molitanu. Vše vždy odstraním, ale stále lítá, asi mě čeká rozborka topení, že? Nějaká rada jak na to? Díky
  11. kraclik

    Denní LED -pin5,6

    Zdravím, provedl jsem výše zmíněné zapojení světel propojením PINů 6 a 8. Líbí se mi to, ale vadí mi, že to svítí hned po otočení klíčku. Na O II mám nakódováno denní na ručku. Napadá mě, jestli by to na O I nešlo ještě propojit na spínač ruční brzdy. Tedy, pokud by byla zatažena nesvítilo by to. Neutavím tím spínač? Díky
  12. Tak egr a klapka vyčištěny. Na ty kilometry to docela šlo, ale efekt po kratké zkušební jiždě žádný.
  13. 2.0,BKD,MR2007. Zdravím, pročetl jsem to tady a chtěl bych znát vaše názory. Turbo-před rokem jsem začal tankovat na Onu a začalo to padat do nouzáku-při střední akceleraci. Nejdříve sporadicky a postupně téměř každý týden. Řešilo se čištění, nastavení regulace a nějaký Oxicat do nafty + tankování u Benziny. Nastalo výrazné zlepšení. Padá to po cca 3-5tkm :-) Turbo houká jako sanitka.Má cca 100tkm Vyměnit-vyčistit?......... Dále-vibrace při jízdě. Vibruje jemně téměř stále, neúměrně v závislosti na otáčkách. Spojka zabírá někdy až dole. Při zhasnutí motoru lze často slyšet kovový, klepavý zvuk. Byla provedena výměna oleje v převodovce a od té doby lze za studena špatně řadit 2.a3./lehce s lupnutím/-----je to tedy komplet spojka, vnitřní klouby poloos, podfukující vstřikovače + načatá převodovka?
  14. kraclik

    AMUNDSEN

    Amundsen + Zdravim vas, chtel bych se zeptat na co je cerný, kulaty konektor na prave jednotce. Jeste bych potreboval vedet jestli je SW verze 0319 novejsi nez 0263. Jaky je rozdil mezi HW verzemi H30, H35, H52. jak jsou stare mapy EUR_W_0038 (0038) a EUR_W_V2 (X029). Děkuji
×
×
  • Vytvořit...