Přejít na obsah

Lukaslbc

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    14
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Lukaslbc's Achievements

0

Popularita

  1. Díky za odpověď. Dá se to obnovit vagem, nebo se musí upravovat přímo software ecu?
  2. Zdravím, Lidi, potřeboval bych poradit od zkušených. Nějaký k . . . y mi ukradli octavii 2, mr 08, tdi 77kw, asi nečekali gps, za hoďku jsem ji měl sice zpět, jediné, co je lehce poškozené je spínací skříňka, je taková volnější. funkční, ale : Kontrolka immo po otočení se rozsvítí a následně zhasne - ok. No ale když obalím klíč alobalem, immo bliká, maxidot píše immo aktivní, nic méně auto normálně natočím a můžu jet. Tzn. immo off... Jak to dostat do původního stavu, popř. má to vůbec nějaký význam? Sériové zabezpečení koncernu stojí opravdu za to....
  3. Zdar, jezdím cca 80% město, 20% dálnice a s DPF jsem neměl do této chvíle sebemenší problém, je původní a mám najeto cca 250tis.km. K tomu ucpávání - nemám sice vlastní zkušenost, ale podle toho, co jsem slyšel by to mělo být tak (+-),že auto v případě třech nedokončených regenerací, z důvodu přerušení jízdy ve stanovených podmínkách rozsvítí kontrolku filtru a ty by si pak měl vylítnout na rychlostku a pořádně to protáhnout, aby se filtr co nejřív vypálil. Když tohle dodržíš, tak asi totální zacpání nehrozí. Pak je ještě je možnost vynutit regeneraci přes diagnostiku. Jestli je tu někdo, kdo má osobní zkušenosti, které se lišej, směle do mě, jak píšu, mě se nikdy kontrolka nerozsvítila, pouze před startem, takže píšu jen to, jak to bylo vysvětleno mě....
  4. Zdar chlapáci, uvědomme si jeden důležitý a zásadní fakt, kolik těchto motorů jezdí - MRAKY. Takže by byl opravdu zázrak, kdyby se nepokazil ani jeden. Já mám též 1.9TDI, kód BLS, najeto 250000tis km bez jediného zásahu do motoru a šlape, jak nový,bez úniku oleje. I DPF mám původní, bez sebemenšího problému. Nehledě na to, že určitě drtivá většina, kterým se tento problém s rozsypáním motoru stal, koupili auto z druhé ruky a nikdo neví, jak se o auto předchozí majitel staral, jak s ním jezdil a hlavně jak dodržoval intervaly pro výměnu oleje... Zajímalo by mě, kdyby byly takhle rozšířená auta jako jsou Škodovky třeba auta od Oplu, Renaultu, apd. DTI, DCI, TDCI, apd., tak jak by to vypadalo potom ve statistice poruchovosti... Škodě zdar :-)
  5. Za jízdy se koukat dá, ale ve volnějším prostranství. Jinak se trhá obraz. Ale třeba u nás v Lbc se dá koukat za jízdy i ve městě na silné stanice - nova, čt, barrandov, atd.... Když stojím a dám vyhledat, tak mi ta anténa chytí víc televizí, než kolik programů mám doma :D... Odkaz by ti byl asi k prdu, objednával jsem to přímo s rádiem - v Číně..
  6. Ta vnitřní nalepovací s předzesilovačem je celkem cajk. Nevýhodu má akorád za jízdy oproti magnetce na střeše, která má výhled na všechny strany.... Ale já sám za sebe bych neměnil, mám tu nalepovací na sklo a nemusím nic řešit, zapnu - koukám....
  7. Tak to je luxusní záruka, jestli by toho fakt v případě potřeby dostáli, tak klobouk dolu, před nimi :-)!
  8. princes: Však já si nestěžuju, právě naopak, já když jsem ho poprvé zapnul, tak jsem byl v úžasu, jak to maj kluci vychytaný :-), přehledný menu, HD obrazovka, dotyk, atd atd. :-),akorád jsem byl rozhozenej těma prkotinama,který nefrčej na 100%,ale ty už jsou mi jasný, musím k tomu rádiu pořídít OII Face a povalí to na 100% :D. No hele,ti nevim, ale tipuju,že ani za těch 30tis by se to funkcema nevyrovnalo té číne :D. Akorád jsem zvĚdavej, až se někomu ten čínskej zázrak rozsype,jak se to bude opravovat :D, protože posílat to do Činy,nevim,nevim :D
  9. Tak ono to je asi všechno na jedno brdo z té Číny si myslím, oni to všichni ti rejžáci umí moooc dobře vychválit :-D ať si zadáš audiosources,erisin,eonon,apd. na všechny na netu najdeš i negativní povídání + videa s poruchama.... Co se týče těch technickejch parametrů, to maj taky skoro všechny hodně podobný.(Samo sebou ve stejné cenové relaci). Já si toho před koupí pročetl hodně i videa sčíhnul a jsem v podstatě spokojenej. Jo a už jsem asi přišel na to, proč mi těch pár blbostí nefunguje na 100%, ono to bude asi tím, že to bude rádio pro OII Face a já mám před face.... A oproti Columbusovi za nekřesťanský peníze to aspoň něco umí...
  10. zdar, na ten software schválně kouknu, ale měl by to být win ce6,nebo tak něco, jinak to moje když dám zpátečku,tak samo vypne zvuk a hodí autíčko se senzorama na obrazovku. Jo a tu dinamickou hlasitost to má taky. To Vevca : takže ti taky MF jde až na dvě levá mrtvá krajní tlačítka? Ještě k tomu zobrazovaní senzorů - nemusí se nakódovat v getway? Do teď jsem tam měl navigaci cruise a ta to nepodporovala, tak jestli ji třeba nemusim odkódovat,nebo prostě někde něco, aby to šlapalo tak, jak má....
  11. Zdravim, lidi potřebuji radu, také jsem se nechal zlákat a objednal jsem si rádio z Hongkongu :D... No vzhled super,funkcí 3 pr**le, ale co mě zaráží, tak že sic to přišlo i s can bus dekodérem, tak ale všechny funkce neběhaj tak, jak maj. Jo abych nezapomněl, mám ho v OII před face,rok07. Nekomunikuje mi s maxidotem,resp. ano,ale blbě, když vyberu v maxi dotu audio, tak už pak z něj nejde vyjet zpět do menu. Dále couvací senzory to jednou ukazuje, po druhý nic, multifunkční volant ač maj deklarováno, že jdou nastavit tlačítka,tak ani boh, jde jich 5 ze 7 a nedjou měnit a poslední věc,když poslouchám mp3 a z jakéhokoliv média, tak v pozadí slyším, takový jakoby škvíkání, řekl bych, že to je dekódovaní mp3. Setkal jste se někdo u nějaké číny z některým výše uvedeným problémem? Napadlo mě, jestli to nemůže být tím, že jsem na + drát,který leze s can bus dekodéru do rádia napíchl + drát k tv anténě??? jinak rádio je toto : http://www.erisin.com/erisin-es1268v-8-hd-car-stereo-wifi-3g-dvbt-mpeg4-nav_p365.html?page=4&number_of_uploads=0 Díky za jakýkoliv postřeh. Lukáš
  12. Zdar, prosím tě, jak si přišel na to, že vysoušeč je samotěsnící??? A ještě jak si přišel na to, nebo kde jsi se dočetl, že je to jen ,,víčko´´, které nemá těsnící funkci???
  13. Taky mi v servise nalili olej cca 3mm nad rysku, myslím si, že při normálních jízdách absolutně bez problémů, ale jelikož mám OII 4x4 BLS chtěl jsem se trošku vyřádit, vydal jsem se na vedlejší strmou zasněženou silnici a hle - problém. Ve vyšším náklonu do kopce si motor typuju, že přes odvětrání trošičku oleje odplivl a olej se dostal až k turbu a pěkně jsem zasmrděl do okolí... Toť můj poznatek o lehkém přelití motorového oleje nad rysku... Takže za mě také - určitě odsát.
  14. Zdravím, mám OII 77kw 4x4,kód motoru BLS s DPF,dneska jsem jel do kopce,cca 3km trošku ,,svižnější jízdou´´ a když jsem na kopci zastavil, tak jsem se nestačil divit, smrad jakoby ze spálenýho oleje, otevřel jsem kapotu a ze za motoru stoupal právě ten zmiňovaný dým a smrad. Napadlo mě,že by to mohla být poškozená trubka od chlazení turba, ze které by ukapával olej na výfuk,turbo jsem vyloučil, protože z výfuku nic,pouze krásně spálená nafta,ale auto jsem nechal odpočinout, nastartoval jsem a od té doby klid, nic neteče, nesmrdí, auto táhne jak má, vše se zdá ok. Moje otázka tedy zní, máte s tím někdo zkušenost? Jo a auto bylo před cca týdnem na výměně oleje v motoru,hladinu mám na max, tak jestli to třeba nemá souvislost. Budu vděčný za každou radu. Díky
×
×
  • Vytvořit...