Přejít na obsah

Stoper

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    65
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontakty

  • ICQ
    239589273

Stoper's Achievements

1

Popularita

  1. Já mám BMM motor. 6-kvalt No, při řazení z 4 na 5 nebo podřazení z 6 na 5 si chvíli zabzučí :-) Jako když na dálnici vjedeš na strukturovanej vodící pruh ;) Asi než se srovnaj synchrony či co. U těch 6-kvaltů je to známej problém. Tady na fóru už je otevřeno několik topiců. Buď výměna převodovky, nebo to umí jeden servis u MB opravit bez výměny.
  2. Tak jen přihodím poznatky dva roky po výměně těsnění pod hlavou. Sem tam se voda pořád ztrácí. Těžko říct kam a proč. Ale vzhledem k množství, které dolívám (za 2 roky spotřebováno jedno balení 2l G12 + ředění destilkou), nepovažuji za efektivní to dále extra řešit. Navíc v blízké době očekávám repas turba (chčije olej, ale zatím to jde) a výměnu převodovky (5. stupeň kňučí :D )
  3. Prodám nepoužitou lištu pátých dveří pro Octavia I - combi. Lišta je nová, originál Milotec. Jedná se o nevhodný dárek. Práh je vyroben ABS v karbonovém designu. Jednoduchá montáž lepením oboustrannou lepící páskou. Součástí je montážní návod. Určeno pro vozy: Škoda Octavia Combi 07/97–› 08/00 Škoda Octavia Combi Facelift 09/00–› Škoda Octavia RS Combi 08/02 –› Cena 500,- Cena 400,- (původní cena 800,-)
  4. Mě to taky tlakovali - 2x. A nikde nic. Začne to utíkat až když se zahřeje motor. V pořádný zátěži (dlouhá doba jízdy, dálnice, táhlý kopce) se pak začne projevovat netěsnost kolem toho těsnění a voda mizí. Pokud budeš čekat dlouho a bude ti voda utíkat v létě víc než v zimě, tak jako mě, kdy mi to v zimě skoro neutíkalo a v létě jsem s sebou vozil 10 l vody do chladiče, tak je to těsnění pod hlavou. Né, že bych ti to přál, oprava je docela drahá, ale podle toho co píšeš, to bude téměř jistě to těsnění.
  5. Teoreticky až do vejfuku. Já měl olej taky v poho, ale voda mizela po litrech. Skoro jako nafta :D Měl jsem vlastně takovej hybrid. Klidně čekej, známej mi tvrdil, že když jde do spalování i voda, má to větší výkon :D
  6. Schválně, kolikrát to tu ještě zazní :D
  7. Čau, já mám taky BMM a měl jsem stejný problém, jak popisuješ. Prasklá hlava to nebyla. Ale bylo v čoudu těsnění pod hlavou. Výměna mě vyšla na 12 tis. Když to začalo, mělo to nalítáno cca 150 tis. km.
  8. Tak já mám opraveno. Zatím (cca po týdnu) všechno ok. Měněno těsnění pod hlavou, hlava zkontrolována, zbroušena, všechno pěkně zpět. S chladící kapalinou, výměnou oleje a prací cena 12 000,-. Plus ještě výměna pumpy za 2 400,-. To budou "veselé" Vánoce :D
  9. To mě se vrátí vždycky taky, ale ona zase klesne pod rysku až nastartuješ a voda se natáhne do systému ;-) Já celý léto dolíval a hledal a hledal a hledal. Ale nic. Kromě toho, že mám důkladně propláchnutý chladící systém :D Asi to bude těsnění pod hlavou. Za nedlouho to šoupnu do servisu, aby ho vyměnili. Tak pak uvidím, jestli to pomohlo. A co se týče dlouhodobého pozorování - při postupném snižování venkovních teplot voda útíká míň. Takže asi opravdu trvá, než se motor zahřeje natolik, že se někde vytvoří nějaká netěsnost. Doufám, že to bude jen těsnění.
  10. Tu jsem tam zpočátku lil, ale vzhledem k tomu, jak často a moc dolejvám jsem prostě už destilku neměl
  11. Ahoj, tak o víkendu jsem se konečně dostal k tomu, že udělám bypass chladiče zpětného vedení zplodin, ale pohořel jsem. Ta krásná komponenta (jak vypadá na fotce o pár stránek dříve) se u mě v autě snad nevyskytuje, nebo je na nedostupným místě za motorem. Hledal jsem a hledal... podle výrobních čísel jsem identifikoval "ventil zpět. vedení zplodin" - 03G 131 502 a "klapku regulátoru" - 03G 128 063 Q. Ty jsou hned za motorem nahoře. Dle ETKY a dílenský příručky se však u BMM nachází chladič samotný ještě někde poměrně hluboko pod nima :-( Tam se ve svých podmínkách těžko dostanu. Když jsem se v tom šťourel, vyfotil jsem to. Můžete mi kdyžtak poradit, jestli je něco z toho, co je vidět, jsou ty hadice, které mám spojit? A pak jsem při dolívání vody zjistitl, že se vodal v chladícím systému začala zbarvovat do oranžova. Jako když voda teče rezivějícím potrubím. Může to být tím, že tam liju obyč vodu a ne tu chl. kapalinu origo (s označení G12 tuším)? Co mě trochu zarazilo, je to, že oranžové stopy od vody jsou i vně nádobky a naplastech kolem. Z toho dedukuju, že k úniku kapaliny by mohlo docházet skrz netěsnící výško. Nesetkal jste se s tím někdo?
  12. A ty jsi zkoušel ten bypass? Neměl bys kdyžtak fotku?
  13. Ještě to zkusím. Ale kdyby to utíkalo z něj, ukázalo by se to při tom natlakování v servisu ne?
×
×
  • Vytvořit...