-
Počet příspěvků
65 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Kontakty
-
ICQ
239589273
Stoper's Achievements
1
Popularita
-
Já mám BMM motor. 6-kvalt No, při řazení z 4 na 5 nebo podřazení z 6 na 5 si chvíli zabzučí :-) Jako když na dálnici vjedeš na strukturovanej vodící pruh ;) Asi než se srovnaj synchrony či co. U těch 6-kvaltů je to známej problém. Tady na fóru už je otevřeno několik topiců. Buď výměna převodovky, nebo to umí jeden servis u MB opravit bez výměny.
-
Tak jen přihodím poznatky dva roky po výměně těsnění pod hlavou. Sem tam se voda pořád ztrácí. Těžko říct kam a proč. Ale vzhledem k množství, které dolívám (za 2 roky spotřebováno jedno balení 2l G12 + ředění destilkou), nepovažuji za efektivní to dále extra řešit. Navíc v blízké době očekávám repas turba (chčije olej, ale zatím to jde) a výměnu převodovky (5. stupeň kňučí :D )
-
Prodám nepoužitou lištu pátých dveří pro Octavia I - combi. Lišta je nová, originál Milotec. Jedná se o nevhodný dárek. Práh je vyroben ABS v karbonovém designu. Jednoduchá montáž lepením oboustrannou lepící páskou. Součástí je montážní návod. Určeno pro vozy: Škoda Octavia Combi 07/97–› 08/00 Škoda Octavia Combi Facelift 09/00–› Škoda Octavia RS Combi 08/02 –› Cena 500,- Cena 400,- (původní cena 800,-)
-
Mě to taky tlakovali - 2x. A nikde nic. Začne to utíkat až když se zahřeje motor. V pořádný zátěži (dlouhá doba jízdy, dálnice, táhlý kopce) se pak začne projevovat netěsnost kolem toho těsnění a voda mizí. Pokud budeš čekat dlouho a bude ti voda utíkat v létě víc než v zimě, tak jako mě, kdy mi to v zimě skoro neutíkalo a v létě jsem s sebou vozil 10 l vody do chladiče, tak je to těsnění pod hlavou. Né, že bych ti to přál, oprava je docela drahá, ale podle toho co píšeš, to bude téměř jistě to těsnění.
-
Teoreticky až do vejfuku. Já měl olej taky v poho, ale voda mizela po litrech. Skoro jako nafta :D Měl jsem vlastně takovej hybrid. Klidně čekej, známej mi tvrdil, že když jde do spalování i voda, má to větší výkon :D
-
Schválně, kolikrát to tu ještě zazní :D
-
Čau, já mám taky BMM a měl jsem stejný problém, jak popisuješ. Prasklá hlava to nebyla. Ale bylo v čoudu těsnění pod hlavou. Výměna mě vyšla na 12 tis. Když to začalo, mělo to nalítáno cca 150 tis. km.
-
Tak já mám opraveno. Zatím (cca po týdnu) všechno ok. Měněno těsnění pod hlavou, hlava zkontrolována, zbroušena, všechno pěkně zpět. S chladící kapalinou, výměnou oleje a prací cena 12 000,-. Plus ještě výměna pumpy za 2 400,-. To budou "veselé" Vánoce :D
-
To mě se vrátí vždycky taky, ale ona zase klesne pod rysku až nastartuješ a voda se natáhne do systému ;-) Já celý léto dolíval a hledal a hledal a hledal. Ale nic. Kromě toho, že mám důkladně propláchnutý chladící systém :D Asi to bude těsnění pod hlavou. Za nedlouho to šoupnu do servisu, aby ho vyměnili. Tak pak uvidím, jestli to pomohlo. A co se týče dlouhodobého pozorování - při postupném snižování venkovních teplot voda útíká míň. Takže asi opravdu trvá, než se motor zahřeje natolik, že se někde vytvoří nějaká netěsnost. Doufám, že to bude jen těsnění.
-
Tu jsem tam zpočátku lil, ale vzhledem k tomu, jak často a moc dolejvám jsem prostě už destilku neměl
-
Ahoj, tak o víkendu jsem se konečně dostal k tomu, že udělám bypass chladiče zpětného vedení zplodin, ale pohořel jsem. Ta krásná komponenta (jak vypadá na fotce o pár stránek dříve) se u mě v autě snad nevyskytuje, nebo je na nedostupným místě za motorem. Hledal jsem a hledal... podle výrobních čísel jsem identifikoval "ventil zpět. vedení zplodin" - 03G 131 502 a "klapku regulátoru" - 03G 128 063 Q. Ty jsou hned za motorem nahoře. Dle ETKY a dílenský příručky se však u BMM nachází chladič samotný ještě někde poměrně hluboko pod nima :-( Tam se ve svých podmínkách těžko dostanu. Když jsem se v tom šťourel, vyfotil jsem to. Můžete mi kdyžtak poradit, jestli je něco z toho, co je vidět, jsou ty hadice, které mám spojit? A pak jsem při dolívání vody zjistitl, že se vodal v chladícím systému začala zbarvovat do oranžova. Jako když voda teče rezivějícím potrubím. Může to být tím, že tam liju obyč vodu a ne tu chl. kapalinu origo (s označení G12 tuším)? Co mě trochu zarazilo, je to, že oranžové stopy od vody jsou i vně nádobky a naplastech kolem. Z toho dedukuju, že k úniku kapaliny by mohlo docházet skrz netěsnící výško. Nesetkal jste se s tím někdo?
-
A ty jsi zkoušel ten bypass? Neměl bys kdyžtak fotku?
-
Ještě to zkusím. Ale kdyby to utíkalo z něj, ukázalo by se to při tom natlakování v servisu ne?