Přejít na obsah

vsh

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    42
  • Registrace

  • Poslední návštěva

vsh's Achievements

0

Popularita

  1. Ahoj kolegové, prosím o radu s následujícím: Octa 1.6 75kw. Přehřívá se někam ke 110-114 stupňům dle VAGu. Vstupní hadice do chladiče HODNĚ horká. Výstupní hadice lehce vlažná, bez problémů na ní udržím ruku. Porovnával jsem s 1.9 TDI a tam jsou teploty vstupní a výstupní hadice s výrazně menším rozdílem. Napadly mě 2 věci. Buď přicpanej chladič a nebo pumpa málo pumpuje. Z toho plynou 2 otázky, co mám: 1) Je to něco z těch 2 možností nebo to může být ještě něco jiného? 2) Jak můžu diagnostikovat, jestli je to pumpa nebo chladič (nebo něco jiného) Btw problém se neobjevil náhle, spíše se postupně zhoršuje. Díky za rady! Ivo
  2. Ahoj kolegové, mám prosím dotaz - Octavia 1.6 benzín 75KW. Když auto stojí s vypnutým motorem, tak po nějaké době (max hodiny) ztvrdne brzdový pedál a musím vyvinout velkou sílu na brždění. Okamžitě po nastartování je vše OK. Na diagnostice vyhazuje chybu, že palivová směs je příliš chudá. Když chybu vymažu, tak můžu jet klidně 20 km a chyba se neobjeví. Ale jakmile stojím někde a nechám to jet na volnoběh, tak chyba vyskočí. Z tohoto laicky vyvozuju, že mi někde netěsní posilovač brzd. Otázkou je, kde, kam všude se podívat, nějaké tipy prosím? Díval jsem se na trubku, co spojuje posilovač s motorem a nic sem neobjevil. Ani neslyším nějaké syčení, netěsnost bude asi malá. Situace je pravděpodobně horší v zimě. Během léta je sice chyba v paměti závad, ale nesvítí kontrolka motoru. V zime už vyskakuje i kontrolka motoru. Díky za tipy, Ivo
  3. Ahoj. Jak dlouho to auto mas? Nenastrikal to nahodou nekdo olejem? :) Odesláno z mého Che2-L11 pomocí Tapatalk
  4. Ahoj kolegové, prosím o radu - vlivem častého povolování šroubů na těhlici, které drží držák brzdových desek, potencionálně dojde ke stržení. Nejde mi o ty "malé" válečky, co drží třmen, ale opravdu šrouby, které přímo drží držák desek do těhlice. Moje otázka zní - až to strhnu - můžu si to nějak "na koleně" doma opravit? Tzn. ne vyřezávání novýho závitu, ale třeba nějaká vložka? Jde mi jak o opravu alespoň dočasnou, tak nejlépe i trvalou. Prosím o konkrétní tipy ideálně přímo na nějaký produkt. Díky, Ivo
  5. Kolegové, prosím o radu, googlil jsem to, ale informace jsou kusé. Octavia RS 2.0 benzín 147KW. 1) Které ročníky se mají provozovat na N95 a které na N98? 2) Co se stane, pokud se provozuje na N95 i ročník určený původně pro N98? Díky, vsh
  6. Ahoj, prosim o radu - na 1.9 TDi 74 kw AXR ocavia tour 1 generace. Po zapnuti zapalovani se zezadu nekde od nadrze ozve hrcivy zvuk. Trva tak 1 sekundu. Pokud klicek hned vypnu a znova zapnu, tak podruhe je ten zvuk uz vyrazne tissi. Pokud auto chvili stoji, hrci to zase v plne sile. Myslim, ze ten zvuk se objevil az tento vikend - montoval jsem alarm a hodnekrat jen zapnul a vypnul zapalovani bez nastartovani a zacalo to delat. Ale nejsem si tim jisty na sto procent. V aute sem pak ujel asi 15 km a beze zmeny. Prosim o tipy, o co jde/co s tim. Diky, Ivo
  7. Kolegové, prosím o radu. Po 3/4 hodině hledání jsem to vzdal. Potřebuji koupit hadičku, která je mezi regulační "baňkou" u turba a regulačním ventilem - viz. obrázek. Nedokázal jsem najít, kde to koupit, jak to vypadá, jaký má rozměry, kolik to stojí. Motor ASV. Budu pro to posílat přítelkyni, tak pro ni musím mít nějaký instrukce. Díky za rady, Ivo
  8. Kolegové, prosím o radu, co dál. TDi tour rv. 2007 nesvítí světla v kufru a nehlásí se ani na palubce otevřený kufr. Napětí na světlech v kufru je. Vykuchal jsem zámek - mikrospínač OK. Do zámku k mikrospínačí vedou 2 kabely. Jeden je kostra (hnědý) po propípání multimetrem normálně kostru chytá. Druhý (hnědočerný) po propínání vede signál až do svorkovnice v levé kapse kufru, takže nejsou přelámané kabely v krku u víka dveří, atp. Pojistky všecky taky OK. Kam se mám podívat dál? Díky, vsh
  9. Mimochodem to přerušení mám na hodně místech a poměrně dlouhé trasy. Nešlo by na opravdu třeba použít tohle? http://www.ges.cz/cz/cu-tape-sa-1m-6mm-GES07713034.html
  10. Vyřešeno. První problém byl zaoxidovaná kostra, po vyčištění tam teče 9,5A. Druhý problém jsou přerušené pásky na skle. Takže teď topí aspoň cca 1/3 okna.
  11. Ahoj, prosím o radu - nehřeje mi na O1 2007 TDi Tour zadní okno. Měřil jsem to voltmetrem a výsledky jsou následující: 1) Voltmetr na kontaktech drátků u zadního okna = 10,9 V 2) Voltmetr první kablík na kontaktu drátků, druhý kablík přímo uprostřed okna na topném pásku = 8,7 V Z toho soudím, že proud tam frčí a z tohoto pohledu je vše OK. Ale - je 10,9V mezi kontaktama dost? Pokud ne, kde je problém? Měřil jsem to na vypnutém motoru, pouze klíčky v zapálku. A pokud je to dost - proč to nehřeje? Díky! Ivo
  12. Dámy a pánové :-) Čeká mě výměna maxidotu a prosím o radu. Jaký a kde koupit, aby byl dobrý a nebyl to šmejd? Díky, vsh
  13. Tak jsem to pokusně udělal jakoby podobně, jak v té mojí druhé oktávce, kde to hraje líp, oblepil jsem rámeček, za to dal něco jako miralon a bylo to úplně na nic. Takže jsem se rozhodl, že to uzavřu tím STP Anticorem a koupím MDF rámečky. Uzavřu jen ten střední plech pod tapecem, nebudu polepovat aji vnitřní ve dveřích. Tak uvidím výsledek. Konny, díky za tip
  14. Když už jsme u těch úprav. Přemýšlel jsem, co s těma dírama mezi rámečkem a plechem dveří. Jedna možnost je vyměnit rámečky a pokud bych je nechtěl měnit, tak me napadlo to zatmelit silikonem, protože ho doma mám. Dává to smysl nebo je to blbost?
  15. Mimochodem píšeš, že je to něco, jako Miralon. Miralon bych si mohl opatřit, mohl bych si tu "ozvučnici" udělat. Je na to tedy Miralon vhodný? Kony jo, pokud to nemám uměle omlazený :-) Nicméně někdo by si s tím musel dát opravdu obrovský kus práce, s přestavbou....
×
×
  • Vytvořit...