No, ja vam nevim, ale je tam par "protoze" navic.. Behem motoru na miste se zveda prumerna spotreba. Ohrivate motor a jeho olej, ale prevodovka se zahriva o poznani pozdeji. I pres vysokou kvalitu synt. oleju je rozdil, kdyz je to start v +20 a v -10°C, protoze olej je opravdu tuzsi, takze cerpadlo tlaci hustsi olej, ten se hure dostava k trecim plocham. Klapotem motoru na miste podporujete korozi zadnich casti vyfuku diky rozdilu teplot spalin a jejich vliv na prohrivani 2. a 3. dilu, ve kterych se spaliny ochlazuji a tvori tak casto videnou vodu z vyfuku.
Asi bych si vzpomel i na dalsi duvody, ale nechce se mi.. Sam mam jednickovou oktu s turbinou, takze vyjizdim ihned pote, co vypne cerpadlo sekundarniho vzduchu.
Starejte se o sve mazliky podle sveho nejlepsiho uvazeni, jezdete jak nejlepe umite, ale stejne na kazdeho z nas nekde ceka na silnici "blbec", co posle Vaseho ctyrkoloveho mazlika prinejmensim do servisu na plecharinu nerkuli primo na vrakac..