Přejít na obsah

romis82

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    18
  • Registrace

  • Poslední návštěva

romis82's Achievements

0

Popularita

  1. No to čidlo venkovní teploty stim nic mít společného nebude!???A tu klapku si nechal čistit+základní nastavení?
  2. To čidlo můžeš zkusit vyměnit jak píše Konny,stojí pár stovek.Mě to nepomohlo bylo to stejné jako před výměnou!Já jsem pocítil změnu až po vyčištění klapky+základní nastavení do té doby jsem vyměnil kabely,svíčky,pal.filtr,čidlo teploty,čidlo klepání,lambda sondu,samozřejmě tankuju kvalitní benzín(teda,snad aspoň si to myslím ?)na Benzině přidávám aditiva VIF do každé nádrže a jednou za čas tam přidám přípravek na čištění pal.systému a vstřiků.Ale až po vyčištění klapky to začalo držet otáčky,nedusilo se to,neškubalo a necukalo.Takže ten zvýšený volnoběh po nastartování a mírné škubnutí sem tam než se ohřeje opravdu neřeším!!!Možná by pomohla výměna klapky ale nechce se mi investovat za kvalitní 6-7 tisíc s nevalným výsledkem...
  3. U těchto motorů je to normální!Dokonce i můj mechanik vlastnil 1.6 a nechtěl se smířit stím tak to řešil ve Škoda servise pak přímo ve Škodovce a tam mu nějaký servisní technik řekl že nějaká 1.6 to dělá a nějaká ne a že ještě nikdo nepřišel na to proč!Tak se toho zbavil a má naftáka?I já cítím při stání na volnoběh lehké škubnutí ale mám to už přes 3 roky a na ledacos jsem si už zvyknul a neřeším kde jakou prkotinu!Obzvláště u tohoto motoru!Přímo tomu známému řekl ten servisák že tenhle motor je od Audi ale ta samá zjistila po pár letech co je to za zázrak tak ho přestala používat no a pak přišel VW a koncern a byla scháňka po motorech a Škodovka podobný motor potřebovala tak na co dělat zbrusu nový když se jim to válelo ve skladech?A je pravda že například VW a třeba Seat mají šestnáctiventil 77 kw a Audi potom přešla na FSI 85 kw a Octavia Tour i Octavia II pořád jela s tím osmiventilem ve výrobě.
  4. Přes zimu nemám vůbec problém s otáčkama,hned po nastartování točí 900-950 se sytičem a pak standartních 750!?Ale jakmile se oteplý tak někdy po nastartování si začne přidávat někdy i na těch zmiňovaných 1500 otáček ale tak po minutě spadne na 750.Klapku jsem měl čištěnou už 3x základní nastavení provedeno před vag vždy.Neřeším to v běžném provozu jede auto dobře,neškube,necuká... Jinak taky mám 1.6-75kw BFQ
  5. Já jsem to neměl na Vagu prostě jsem to zkusil a vyšlo to!Nikde jsem nenašel nic podobného až na Fabia Fóru a pak ještě podobný problém u 206 Peugeota.Říkal jsem si že to risknu za necelých 500 kč ?
  6. Zkus a uvidíš!Koukal jsem na Kelly ale měli tam nějakou druhovýrobu za 499 Kč tak jsem radši koupil origo za 465 Kč ? Už jsem měl nervy co zase je ale když to byla jen taková prkotina...
  7. Ano v mém případě ano!Originál přímo ve Škodovce vyjde na 465 Kč ?
  8. Ahoj tak jak si uspěl na Vagu?Origo čidlo spojky 465 Kč s mojí slevou 396 Kč,dneska ráno jsem byl na garáži ho vyměnit a mám po problému! ? Krásný rozjezd bez toho mrtvého pásma,při ubrání neškube.Takhle na pohled mu nic nebylo čekal jsem jestli nebude ta tyčka třeba odřená nebo zlomená ale vypadalo jako to nové ale muselo být už v háji!Takže velká spokojenost! ?
  9. Aha takže jen tohle ? No to i já mám Kelly za barákem ale nakupuju buď na Škoda dílech,Cardo,Autorozvody.cz protože to Kelly je šíleně předražený!!!Možná zkusím zavolat do autorizáku co by stálo originál čidlo dělám ve Škodovce a mám 20% slevu jako zaměstnanec takže bych ho možná měl ještě levnější origo než druhovýrobu v Kelly ?
  10. Ahoj kde a za kolik si prosím tě sehnal to čidlo spojkového pedálu?Zkoušel jsem Google a úplně stejný problém jsem našel na Fóru u Peugeota a problém byl v čidle takže se teď zaměřím na něj ? A co výměna měnil sis ho sám je to složitý?
  11. No tak z tak silného diesla do 1.6 benzínu? ? Pak napiš jak si dopadnul na Vagu a co dělá auto po vyčištění klapky ale myslím si že by to mělo být v pořádku ?
  12. Bez cukání jen to mrtvý pásmo při přeřazení z 1 na 2 ta prodleva jinak v pohodě ale jak říkám co jsem četl různá fóra i u koncernu který měl tyhle motory tak je to spíš vlastnost toho el.plynu a klapky 1.6 než závada.
  13. Mě to po vyčištění klapky připadalo jako když mám jiný motor!Krásně to začalo držet volnoběh,přestalo to cukat okolo 90 km/h nebo při prudším přidání.Do tě doby jsem vyměnil kabely,svíčky,zap.modul,čidlo teploty,čidlo otáček,pal.filtr samozřejmě jsem tankoval kvalitní benzín na Benzině+aditiva a bylo to pořád stejný.
  14. No já mám teď problém že mi cukne když sundám nohu z plynu ale jinak ne.Jen z jedničky na dvojku to je takový jako že přeřadím a je tam taková prodleva než se to sebere ale co jsem tady četl tak u toho El.plynu a klapky je tam nějaká prodleva a auto mám už 3 roky takže jsem si na to už zvyknul a nepřijde mi to!Prostě jí na jedničku víc potáhnu a dám dvojku.. No jinak doufám že budeš mít víc štěstí na kup auta než já protože mě stála už nějakou kačku!Auto krásný dovoz z D ale motor žral olej,začal cukat,vynechával válec...No užil jsem si svoje ale stim co jezdím jsem o naftě neuvažoval takže benzín byl prioritou.
×
×
  • Vytvořit...