Přejít na obsah

Tomáš Pech

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    35
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Tomáš Pech's Achievements

0

Popularita

  1. Jestli máš Golfa IV, radši si ho nech hele... je to ještě poctivý auto, sám mám obdobný koncern z těch let... Už jsem přemýšlel o výměně za OCT 2, nicméně chodím za kamarádem do lakovny a když vidim ty pár let starý oktávky, jak jsou shnilý jak brambory, rád si svoje stařičký auto nechám. Dvojky jsou na tom s ochranou bídně, je to ojebaný jak jen to jde. V práci máme dvouletou fábii a ona už co? No začíná korodovat na exponovaných místech (hlavně vědět kam se podívat :) ). Čím novější = tím nižší životnost. Bohužel.
  2. Asi bych do starý vrány nesypal peníze... udržovat v chodu, ojezdit, vyhodit.
  3. Tomáš Pech

    Sání

    Vůbec bych tam tyhle kokotiny nedával... éra votuzenejch škodovek už skončila, netrap to auto, vypadá to hrozně a líp to určitě nepojede.
  4. Neřešil bych to... sám jsem to zkoušel, na dvou nových rozvodech úplně stejný, nic s tím neuděláš. Zvykej si. Teda jestli jsi si od toho prosince už nezvykl :D.
  5. Ještě k těm hadičkám... obměňoval jsem je před několika lety poprvé, poté každý rok > vždy se rozpadly. Letos jsem koupil silikonové, ne Samco, ale obyč, vyšly cca na 150 Kč na dvě auta a už od února to maká super.
  6. S rozleštěním mám jen dobré zkušenosti, udělal jsem už desítky aut, některý z nich stále vídám a pořád jako nový, už je to několik let... Nemusíš kupovat žádnou sadu, já s náklady 150 Kč udělám 5 aut. Výsledek je vždy super.
  7. Taky jsem to řešil před čtyřmi lety... jednou za měsíc jsem musel dolít cca decku, pak se to začalo snižovat a dnes nedolévám nic. Ale u ASV motorů obecně platí, že mají vyšší tlak a i za studena si odfouknou a hladina vyleze 3-5 cm nahoru. Sledoval jsem to v té době hodně, u každýho známýho kdo měl ASV se to chovalo úplně stejně, vždy vyšší tlak, hadice tvrdší, po otevření hladina vylezla. Já to řešil tak, že jsem to nakonec neřešil :) Dnes nedolévám nic a pravidelně autu zatopím a nic se neděje... jezdím s tím měsíčně kolem 2tis km, takže dejme tomu za ty 4 léta jsem s tím takhle najezdil přes 80tis km a pořád je to dobrý, jezdím dál :).
  8. Octy dvojky hnijou právě jak brambory. Zlatá jedničková. Dvojka už je krutě ošizená a jak se říká "ojebaná". Na každém kusu se dá najít kus koroze, kdo říká že jí tam nemá, tak jen neumí hledat.
  9. S tvrzením auto bez koroze si dávejte bacha :) 99% octavií ji má, jen o ní nevíte, vlastně ani nemůžete, protože není vidět. Můžete tvrdit jak je auto jako nový, ale na začátcích a koncích prahů je zcela určitě, pod ochrannou vrstvou, která vypadá krásně neporušená - jako nová, bez nejmenšího náznaku něčeho, co by tam nemělo být, dokonce ta ochranná vrstva i dobře drží a není nijak nafouknutá... ale stačí silně zabrat a strhnout ten plastizol, a co najdete? Korozi - možná už tam bude aj nějaká ta dírka. Léty ověřeno, velká spousta lidí se divila :) Zatím na každé octavii, golfu, seatu apod. co mají známí to tak bylo. A některý byly fakt vůně auta. Promiň že ti zasírám vlákno, klidně to smaž :).
  10. Perfektní práce mistře :) Auto prokouklo jak blázen po pár dalších úpravách :).
  11. Ty jsi ze Šluknova? V Rumburku vím o jednom pánovi...
  12. Teda, korozi v takovém rozsahu na OCT1 jsem ještě neviděl... A to jsem toho viděl > mám vlastní galerii fotek koncernových aut, kde a jak korodují. Co můžu říct, tak na dvojkových oktáviích se kvůli technologickým chybám objevuje koroze téměř jak na felicii. Hlavně nedomyšlená konstrukce prahů a jejich antikorozní ochrana. Hrozná bída, jak se to dnes ojebává. Dvojková oktávka je oproti jedničkové pěkně odfláknutý krám, co se týká antikorozní ochrany spodku a dutin, tloušťky a kvality laku a dalších záležitostech. Holt ty auta už nejsou co bývaly... abych nehanil jen ty paskvily OCTII, objevuje se to i u Golfů V, které mají stejně konstruované prahy. Věřte tomu nebo ne, byl jsem svědkem opravy prahů i u octavie z roku 2010 a 11, normálně tam byla koroze. A těch desítek starších OCTII, které mají korozi, o tom ani nemluvím. Ten kdo říká že má OCTII bez koroze, tak ji jen neumí najít, leda že by s tím najezdil 1000 km za rok a v zimě byla nejetá. Nejsou na této Octavii na prazích plasty?
  13. Prodám ALU kola Borbet. Rozměr: 8J 17" ET35 5x100 Kola vhodná pro koncernové vozy (Octavia 1, Leon/Toledo 1M, Golf IV, Bora). Líbivá kola, velmi pěkný stav, včetně pokliček. Letní pneu 5mm - rovnoměrný vzorek (KUMHO ECSTA SPT), rozměr 225/45. Přidám sadu bezpečnostních šroubů. Cena 5999 Kč.
  14. Tak jsem to dneska ráno ještě otestoval... připojil jsem diagnostiku a sledoval přesnou teplotu vody, nechal jsem to dostatečně ohřát a poté jsem udělal 4 zkušební jízdy ihned za sebou do dlouhého táhlého kopce naplno co to šlo (kopec dlouhý 1,5km, stoupání 120m). Každý kvalt jsem řádně vytočil a jel pořád plný plyn. Teplota nikdy nestoupla přes 95.1°C, pak jsem to nechal cca 20 min klapat na volnoběh, teplota se vyšplhala na 98°C a výš už ne. Po vypnutí motoru jsem se šel podívat co dělá kapalina. Hadice byly lehce tvrdé (žádná změna oproti výše popsanému), což bude tlakem v systému díky teplotě, víčko při otevírání samozřejmě syčelo delší chvíli a kapalina byla bez zjevných problémů, bez pěny, bez zápachu spalin, bez mastných OK a bez sazí. Po otevření byla opět cca 1-2 cm nad ryskou max a po vychladnutí motoru opět sedla jak byla. Dále jsem udělal jednoduchý test s lahví vody a hadicí z přepadu nádoby do ní a bez bublin, takže jsem to trošku přehnal, když jsem říkal, že jdou bubliny... měl jsem na mysli, že nejde souvislý proud vody ale jen takový "čůrek". Takže mi jde jen o to, proč se jednou za čas objeví pěna na hladině kapaliny, jasně bílá a po vychladnutí zmizí aniž by zanechala nějakou stopu. Stává se to jednou za čas.
×
×
  • Vytvořit...