Přejít na obsah

jirik01

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    14
  • Registrace

  • Poslední návštěva

jirik01's Achievements

0

Popularita

  1. Také se přidám. Děkuji.Je to výborná věc.Jen tak dále.
  2. Tak se mi zdá že jsi mi tajně vlezl do garáže. :D Ono to s těmi svíčkami bylo takové nemastné a neslané mírně to blafalo při volnoběhu, až jsem preventivně koupil i origo cívku a dal ji na 2,válec.No a od té doby to jede jako drak....
  3. Ano souhlasím.Originální svíčky od Škody jsou totiž také NGK ale označení na nich není.Pouze na krabičce je něco o "laser platinum" a longlife :D a hlavně mají jedno jiskřiště a ne tři jako ty co nefungovaly......
  4. Tak hotovo.Byly to svíčky.Dnes jsem měnil svíčky za originály a zároveň prohodil cívky.Auto jede jako z praku.Čistě pro info vloni jsem tam dal NGK V-LINE24 BKUR6ET-10 a vydržely pouhých 3000 km a jen deset měsíců (v zimě nejezdím).Všem zúčastněným moc děkuji za pomoc a rady. Jirik
  5. Fajn.Dnes jsem koupil origo svíčky za 412 Kč kus a zítra jdu měnit.Zároveň prohodím cívku.Mám se zaměřit i na svorkovnice na cívkách když už tam budu mít strčenej rypák??Dá se nějak vizuelně zjistit že jim něco je??
  6. Svíčky rok staré NGK V-LINE 24. Turbo fičí normálně- je slyšet i při cukání.Vag Made in China hlásí vynechání zapalování 2.válce.Při stání na místě a protočení motoru naprázdno to nic nedělá.Hadice zkouknu je to jedna z možností..
  7. Mám 1,8 20V T AUM r.v.2008 Včera jsem jel na krátký výlet klidnou jízdou a po 20km mi začal cukat motor a to pouze při přidání plynu na víc jak 1/3 nad 2500 ot/min.Motor ani tak necuká jako spíš drnčí a problikává kontrolka ŘJ motoru.Po ubrání plynu a jízdě s opravdu lehkou nohou se auto chová normálně nic nesvítí a nedrnčí.Po zastavení jsem předpokládal ,že kontrolka ŘJ bude svítít a hlásit chybu, ale nesvítí. Protočil jsem motor naprázdno před garáží a normálně se nechal vytočit.Chtěl bych se jen zeptat než to dám na VAG jestli to někoho už taky potkalo-jen kvůli úsporám za diagnostiku, abych nezjistil že mám hledat jen nějakou hadici . Díkes Jirik
  8. Omlouvam se dlouho jsem tu nebyl.Jinak jsem to vyresil tim,ze jsem si koupil k autu i garaz.
  9. Kdeže,bylo čistě odemknuté a pouze vylomená spínačka na podlaze.ŘJ v poho prostě ho zaplať bůh někdo vyrušil. Hodlám ted hodně investovat do ochrany vozu.
  10. Pozor. Dne 25.7.2013 se tvrdě kradlo v Liberci. Tak všichni co tam bydlí a nebo pojedou -dávejte pozor kde parkujete, mě stačil jen strom ,který mi auto částečně kryl a bylo hotovo.Auto stálo 5 metrů před domem na rušné ulici a pod lampou !!! a nestačilo to.Naštěstí zloděj byl vyrušen,ale škodu nadělal pěknou.
  11. Dobrý den. Mám 14 dní koupenou O1 1,8T 20V motor AUM r.v.2007 a při jízdě na nízké otáčky v rozmezí 1200-1800 např. při dojíždění do křižovatky apod.mi cuká motor.Volnoběžné otáčky jsou v klidu. Netušíte na co se podívat? Kontrolka žádná nesvítí! Nijak zvlášť jsem ji zatím nekontroloval myslím hadice a tak.Díky Jirka.
×
×
  • Vytvořit...