Přejít na obsah

Omegus

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    53
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontakty

  • Website URL
    http://

Návštěvy profilu

1 079 zobrazení profilu

Omegus's Achievements

0

Popularita

  1. Zdravím hoši, píšu sem, do tohoto tématu jsem psal před nějakým rokem, že jsem měl problém se starty, tenrkát jsem vyměnil vstřiky a bylo po problému. Nyní se to opakovalo a já sehnal starší vstřiky z bouraného dvoulitru, tak jsem je vyměnil a vše ok. Teď ale k problému, pozoruji delší dobu cukání (Když jsem na plynu, pustím plyn, tak to hrozně cukne), otáčky na volnoběhu jsou jakoby nerovnoměrné, občas poskakují. Říkal jsem si, jestli mi to někde nepřibírá falešný vzduch, tak jsem se rozhodl, že vyměním komplet těsnení na sání (vrchní i spodní), těsnění na škrtící klapce, ale nepomohlo. A napadla mě ještě jedna věc. Když jsem měnil posledně ty vstřiky, tak na jednom vstřiku byl ulomený ten plastový prstenec (viz foto a šipka) a tak mě napadlo, mohlo by to dělat problém, že by třeba špatně těsnila gumička, když to bylo vylomené a nefunguje třeba vstřik správně nebo špatně to těsní? Co myslíte?
  2. Omegus

    Spojka

    Zdravím pánové, posledních pár dní se mi ozývá od motoru pískání. Myslel jsem, že je to klínák, ale po sešlápnutí spojky pískání přestane, takže nejspíš spojka/ložisko... Teď otázka, vím, že to nemůže nikdo vedět, ale vydrží to ještě něco, ptám se protože v pátek jedu na dovču (Itálie - alpy, moře atd) a nerad bych, kdyby se mi to někde cestou rozsypalo... Dík za případnou odpověď
  3. Zdravím hoši, mám teď zrovna sundané vrchní i spodní sání u svého dvoulitru a rozhodl jsem se, že při jedné práci vyměním i těsnění pod víkem (prosakuje už poměrně hodně..). Chtěl bych se zeptat jen na některé detaily. Jen by mě, prosím, zajímalo, čím odmašťujete hlavu a víko? Ředidlem, technickým benzínem nebo něčím jiným? Když se nanese tmel (nanesu na obě strany), jak dlouho se má čekat než se dá těsnění a začne utahovat? Co jsem pochopil, tak se nejprve jen trochu utáhne a pak po nějaké době dotáhne. Opravdu dotáhnout až po dvanácti hodinách, jak je zmíněno výše? V autodílech jsem koupil tady tento tmel (viz foto), bude to dostačující? Díky
  4. Přesně, jak píše michal55, mě to dělalo kdysi to samé a pomohla výměna zapalovacího modulu + kabelů
  5. Omegus

    2.0 + LPG

    @zdenda2.0 pokus - start na LPG jsi dělal za studena (první denní start)??
  6. Omegus

    2.0 + LPG

    @zdenda2.0 Řeším teď u dvoulitru úplně stejný problém. Špatné studené starty, někdy nastartuje až napotřetí + ne vždy, ale často se po nastartování auto zalyká, nemůže se rozjet, po přidání plynu má tendenci se dusit -> což zmizí po "ujetí" pár metrů... Řeším to ve vedlejším tématu "jak na vstřiky", které si myslím dokonce ty sám před časem zakládal... LPG jsem z tohoto problému vyřadil, nejen, že to startuje na benzín, ale zkoušel jsem i na radu lpg servisáka odpojit pojistku lpg systému + odpojil hadici vedoucí k plynovým vstřikům, abych si byl jistý, že tam nejde vůbec žádný plyn. Problém byl stále stejný, takže si myslím. že lpg v tom "prsty" nemá... Takže, kdybys na něco přišel, tak budu rád, když dáš nějaké info...
  7. @michal55 díky za nabídku, rád bych jí využil, ale jsem od Ostravy... zítra jdu přeměřit tlaky paliva, tak dám vědět výsledek. Snad už se k něčemu dopracuju
  8. Tak čidlo chladící kapaliny vyměněno, teplotu teď drží, tak jak má, ale starty jsou stále stejné špatně. Dnes ráno napotřetí... Včera jsem vyzkoušel před prvním startem jsem otočit klíček, vypnout a opět otočit, aby se čerpadlo natlakovalo a motor chytl ihned napoprvé, i když trochu škytl, ale udržel se. Mohu z 5oho odvodit, že se mám zaměřit na čerpadlo nebo něco jiného?
  9. Konny: už včera jsem porovnával teplotu, jaká jde do budíků a do řj motoru, bylo to +- 3°C. JInač dnes ráno zkoušeno na vagu při studeném motoru a po dvaceti minutách jízdy se teplota nepřehoupla pře 78°C. Když jsem zastavil a chtěl porovnat teplotu řj a teplotu v budíkách, tak vyšplhala a držela se na 90, po rozjetí opět spadla na cca 78°a tam se držela (viz obr.1 teplota řj a obr.2 teplota do budíků) Tak nejspíše zkusím vyměnit s čidlem i termostat...
  10. oukej, já se jen ptal 🙂 Teď jsem to měl píchnuté na vagu a jak při jízdě, tak i na neutrál se teplota nepřehoupla přes 79°C (po dvaceti minutách jízdy), takže KO, vyměním a uvidím...
  11. Proč by měly problémy se startováním souviset s čidlem chladící kapaliny? V garáži, ale mám jedno navíc, tak to vyměním, za zkoušku nic nedám...
  12. Zdravím, dotaz směřovaný na zdenda2.0, vyřešil jsi nějak ty vícenásobné starty? Mám teď v poslední době podobný problém, kdy při studených startech musím startovat dvakrát až třikrát (vždy po startu chcípne a musím opakovat). Po druhém, někdy třetím startu se motor dusí a při sešlápnutí plynu se chytne a už drží chod pěkně. Dělalo mi to už loni v zimě (to mám někde natočené i video), kdy jsem nastartoval napodruhé až napotřetí - pak už udržel chod, ale po rozjetí se auto cca 100-200 metrů strašně dusilo a nechtělo vůbec jet. Toto mi po zimě ale přestalo dělat a teď se mi vrátil "jen" problém se starty... Prozatím jsem zkoušel nabrat plnou nádrž Vervy 100 + jsem přidal aditivum na pročištění vstřiků a jezdil jen na benzín bez lpg, ale zatím bez nějaké zásadní změny... Dík za případnou odpověď
  13. ok, dík za odpověď. Dostanu se ke kabeláži přes B sloupek? Dveře jsou totiž zavřené/zamčené a nevím, jak sundat tapecírunk...
  14. Zdravím, nechci zakládat nové téma, tak se přidám tady. Problém levé zadní dveře. centrál celou dobu fungoval, nedávno začal blbnou tak, že se muselo zamčení na dálkači zmáčknou vícekrát, aby se LZ dvěře zamkly, ostatní fungovaly napoprvé. S autem však jela manželka a nechtěly se jí LZ dvěře zamknout, tak zamkla manuálně tak, že zatlačila kolík na dveřích. Od té doby dveře nejdou odemknout ani dálkačem, ani manuálně klikou zevnitř... K tomu přestalo jít i el. stahování okna na těchto dvěřích... Nevíte, co by to mohlo být? Díky
×
×
  • Vytvořit...