Přejít na obsah

drippera

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

drippera's Achievements

0

Popularita

  1. No. A ja koupil 2009 za 350tis! Udelam to radeji hned a snad to bude slapat. To sani uz mam nove, prenastavovac vackove hridele taky. A OIIIrs bych chtel, ale to bych musel prodat ledvinu! A nebo se vzdat motorek a to se mi vazne moc nechce.
  2. Tak to robím a chladím turbo jako by to byla nafta. Dodrzuji vsetky pokyny. Aj tak nechám urobit tu kontrolu a popripade aj tie rozvody preventivne urobim. Mam nabehane 75tis od fungla..
  3. Tak jsem si to myslel. Diky..
  4. Rozumim a omlouvam se. Ale ja myslel totoznost agregatu 1.8TSI a 2.0TSI! Nikoliv TFSI! Dvoulitr a jednaosmicka tsi se lusi jenom zdvihem a ojnicemi. Jinak jsou to uplne stejne motory. I objednaci cislo bloku motoru je totozne a poruchy taky. Tak proto jsem se chtel zeptat i tady.. Tak me za to nekamenujte.. :-(
  5. Aha. Tož to je ligika jak prase. Trosku u ubohe, nemyslis? Precti si muj predchozi prispevek prosim jeste jednou, pomalu, potom se hluboce zamysli... Pořád nic...?
  6. P2P a skromny dotaz, proc se na tuto problematiku nemuzu zeptat tady? Kdyz problemy s agregaty jsou naprosto totozne, tady se prispiva mnohem casteji a v sekci poruchy s motorem 2.0tsi je posledni prispevek z roku 2013.. :-(
  7. To ano. Ale 2.0TSI je naprosto totozny agregat, jen s vetsim zdvihem a silnejsimi ojnicnimi cepy. Poruchy to same..
  8. Chlapi mám takový dotaz. Kůpil jsem si Svět motorů (5/2016) a tam pší o problémech mojoho TSI. Mám 2.0TSI 147KW (CCZA) rok výroby 2009. Což znamená ještě úzké stírací kroužky a ten blbej šponovák rozvodů. Auto má najeto 75tis. km. Jezdím jen na VERVU100 a olej dělám preventivně 2 x do roka. Mobil1 5W30, samozřejmě po každé s filtrem. Jezdím normálně. Rodinka, občas ho protáhnu, pochopitelně. Už se řešilo... 1. Přenastavovač vačkové hřídele 2.přetočené klapky sání (výměna celého sání) 3.P164E-00 Porucha snímače tlaku oleje ventilu - kontrola čerpadla, sacího koše, rozvodů anakonec oprava asi 6500Kč. A nějaké píčoviny... Zcela vážně se ptám těch, co autům opravdu rozumí (já dělám spíš do motorek). Má smysl jet hned teď do servisu a nechat pro sichr udělat ty rozvody? Kámoš má to samé ale rok 2011 a jemu se to ve 140tis. "potkalo" hned po nastartování a ve 160tis. mu odešlo turbo. Jak to vidíte vy? Rád bych si auto nechal, nevím, za kolik je to vůbec prodejné a co jiného - výrazně lepšího bych za ty love kúpil, že. Děkuji za tipy, rady a doporučení. Martin
  9. Chlapi mám takový dotaz. Kůpil jsem si Svět motorů (5/2016) a tam pší o problémech mojoho TSI. Mám 2.0TSI 147KW (CCZA) rok výroby 2009. Což znamená ještě úzké stírací kroužky a ten blbej šponovák rozvodů. Auto má najeto 75tis. km. Jezdím jen na VERVU100 a olej dělám preventivně 2 x do roka. Mobil1 5W30, samozřejmě po každé s filtrem. Jezdím normálně. Rodinka, občas ho protáhnu, pochopitelně. Už se řešilo... 1. Přenastavovač vačkové hřídele 2.přetočené klapky sání (výměna celého sání) 3.P164E-00 Porucha snímače tlaku oleje ventilu - kontrola čerpadla, sacího koše, rozvodů anakonec oprava asi 6500Kč. A nějaké píčoviny... Zcela vážně se ptám těch, co autům opravdu rozumí (já dělám spíš do motorek). Má smysl jet hned teď do servisu a nechat pro sichr udělat ty rozvody? Kámoš má to samé ale rok 2011 a jemu se to ve 140tis. "potkalo" hned po nastartování a ve 160tis. mu odešlo turbo. Jak to vidíte vy? Rád bych si auto nechal, nevím, za kolik je to vůbec prodejné a co jiného - výrazně lepšího bych za ty love kúpil, že. Děkuji za tipy, rady a doporučení. Martin
  10. Čau kluci. Chtěl jsem se zeptat. Mám Octavii RS 2.0TSI 147Kw (motor a interiér po faceliftu) najeto 53tis. km a po důsledné prohlídce jsme přišli na to, že se objevuje olejová stopa (vzlíná to) na výtlaku z turba. Je to na konci turba směrem k výfuku. Neteče to tak, že by mi mizel olej, ale je to v tom místě "spocené" a vzlíná to až dolů k "šusplechu". Nemáte někdo s něčím podobným zkušenost? Dá se to řešit a co to může znamenat? Děkuju, budu vděčný z ajakýkoliv názor, tip či radu. Martin.
×
×
  • Vytvořit...