Chlapi mám takový dotaz. Kůpil jsem si Svět motorů (5/2016) a tam pší o problémech mojoho TSI. Mám 2.0TSI 147KW (CCZA) rok výroby 2009. Což znamená ještě úzké stírací kroužky a ten blbej šponovák rozvodů. Auto má najeto 75tis. km. Jezdím jen na VERVU100 a olej dělám preventivně 2 x do roka. Mobil1 5W30, samozřejmě po každé s filtrem. Jezdím normálně. Rodinka, občas ho protáhnu, pochopitelně.
Už se řešilo...
1. Přenastavovač vačkové hřídele
2.přetočené klapky sání (výměna celého sání)
3.P164E-00 Porucha snímače tlaku oleje ventilu - kontrola čerpadla, sacího koše, rozvodů anakonec oprava asi 6500Kč.
A nějaké píčoviny...
Zcela vážně se ptám těch, co autům opravdu rozumí (já dělám spíš do motorek). Má smysl jet hned teď do servisu a nechat pro sichr udělat ty rozvody? Kámoš má to samé ale rok 2011 a jemu se to ve 140tis. "potkalo" hned po nastartování a ve 160tis. mu odešlo turbo.
Jak to vidíte vy? Rád bych si auto nechal, nevím, za kolik je to vůbec prodejné a co jiného - výrazně lepšího bych za ty love kúpil, že. Děkuji za tipy, rady a doporučení.
Martin