Přejít na obsah

ostradik

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

ostradik's Achievements

0

Popularita

  1. Mohu se zeptat jestli e tato závada nějak vyřešila? Není to čidlo spojkového pedálu jak zde zmínil někdo později?
  2. Dobrý den. Chci se zeptat na odpověď na můj problém. Při řazení povolím plyn sešlápnu spojku a otáčky samy vyletí ke 3000 až 4000 tis...To samé, puštěný tempomat sešlápnu spojku a zas to vyletí nahoru....Jako bych držel plyn. Netušíte kde může být problém? Motor BGU 1,6 Mpi Děkuji za případné odpovědi.
  3. Pánové chtěl bych se zeptat. Je po výměně rozvodů normální že auto trošku víc žere? Sedne si to pak nebo je to špatně nastavené? Jel jsem včera dálkovku hned po výměně rozvodů sic dojel se spotřebou 5,5 ale nějak mám pocit že to prostě žralo víc než před rozvodama......
  4. Vše nejlepší v novém roce vám přeje Ostradik a jeho pomalu se uzdravující černý autobus :-)
  5. Takže nové zprávy z bojiště. Octulenka dostala prakticky pod stromeček repas turba a nový N71.....Jinak to nešlo a finančně to zabolelo. Ještě jsem zaslepil EGR protože to co jsem našel v tom vedení byl pěkný hnus. No jo ten přede mnou si to vesele dva roky pochrochtával akorát po Praze......
  6. Takže kočka úspěšně překonala STK s poznámkou koroze karoserie (no jo je tam) ale chtělo to trošku poopravit. Klasika olej, filtry ale taky zadní desky a kotouče, komplet puky, klouby a čepy na přední nápravě. No a v neposlední řadě se mi podařilo opravit vystřelováky které měl předchozí majitel rozlámané na hadry. Ted by mělo začít decentní odrezování....nechce se mi do toho hrabat před zimou, jleikož mám strach že by na tom neuschla žádná barva nemaje garáž.
  7. Do Áček je prodal první majitel. Já ji mám od druhého. Mám ty podběhy všude jenom vpředu toho bordelu byla halda. Přitom to stačí vystříkat tlakovou pistolí a je to prakticky čisté.....
  8. Mně jo. Levá strana blatník dole.....Snad tu kapsu za nadkolím nikdy nevyčistil. Byl tam bordel tak do výšky 40 cm......
  9. Nejvíc mne sere že ta stříbrná byla v tomhle ohledu úplně ok.... No co než to opravovat.....
  10. Black Jack: první fotka vpředu zimáky barum vzadu michelin energy. Druhá po nehodě barumky ale letní :-) a třetí zase na sjetých zimákách tak jak jsem jí dovez, ale už se tam budou nasazovat Klébry.... Jináč po té nehodě ve 30km/h prasklá těhlice, vyvleklé kolo které narazilo až na přední stěnu, a trošku pokroucené výztuhy celé to uhlo asi o 5 cm doprava. Já na to koukám taky, ale už jen tak 4 dny v měsíci. Hrdinně jsem emigroval ku Praze. Jo díval jsem se že ty hadičky od toho N75 jsou rozcupované tak doufám že to je tím. Předchozí majitel tím jezdil přes celou Prahu do práce tak si nedělám iluze o to jak to auto protáhnul.....
  11. Jsem tady nový zatím jsem jen pilně pročítal a nacucával informace. Takže naše rodinné auto byla tahle stříbrná okta 1.9tdi 66kw. Byl to mazel kupovaný se 145tis km (chachá) s neskutečně zasraným interiérem který jsem čistil týden. A pak jsem v Polsku na pěkně vymytém asfaltu nebo co to bylo uhnul v zatáčce čoklovi a skončil jsem takhle. No a teď jsme se stali majiteli téhle černé krásky která je však poněkud zanedbaná co se týče údržby. (1.9tdi 81kw 2001 138tis no věřte tomu co?) Hned se mění přední kotouče protože to jsou pěkné vlny a taky občas padne v kopci na 4 do nouzáku takže se modlím aby to byly nějaké prkotiny. K zemi určitě nepujde. Je to auto na ježdění do Polska a kdo někdy viděl vyjeté koleje okolo Katowic a Rybniku tak by chtěl nějakou zvedlou čtyřkolku. Těď můj dotaz. Chci na ní hodit hagusy. Dělají se ty horní lišty s dírama nebo jsou normálně sprostě nařezané?
×
×
  • Vytvořit...