Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


DjRaptor

OctaviaClub
  • Počet příspěvků

    189
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Počet nej dní

    1

O uživateli DjRaptor

  • Hodnost
    hodnost: AMBITION

Contact Methods

  • Website URL
    http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=20578
  1. Přezouvání na zimni 2018

    Mám Pilot Sport 4 na 225/45/18 první sezonu a za mě super když porovnám s tím co jsem tam měl předtím .
  2. Přezouvání na zimni 2018

    S WR D4 podobná zkušenost , první zimu na výbornou hlavně čistej sníh kopec nekopec u nás v polohorách jsem byl nadmíru spokojen ale ta druhá už to nebylo nic slavného. Koupený jsou 2016/2017 takže tohle bude jejich 3 zima , vepředu cca 5 a vzadu přes 6 a najeto asi něco kolem 14 000 km . Nejvíc mě překvapilo jak byly z boku dezénu popraskané když jsem je na jaře sundaval i když jsem je první zimu krmil tradicí od Valetu .
  3. STK a EMISE 2016

    Od listopadu mají být ještě na emisích nějaké změny , údajně bude kamera i na rukojeti sondy co jsem se dozvěděl + nějaké úpravy toho online měření .
  4. Vyšší spotřeba že dne na den

    VAG udělat log do dlouhého mírného kopce na 4st. od 1500ot do aspoň 4000 na plnej plyn, dále juknout na teplotu chladící kapaliny rádo odchází a je dvouokruhové takže podle budíků nemusíš poznat , dále zkontrolovat volnoběžnou dávku a předvstřik dokáže se seknou regulátor v čerpadle, další teplota vzduchu za IC a teplota paliva jestli není KO termoventyl na filtru . A nebo taky muže přibrzďovat nějaké kolo, zkus odjet nějakou trasu jen s brzděním motorem a pak zkus opatrně teplotu kotoučů jestli je nějaký teplejší nejspíš přibrzďuje.
  5. Vždy brzdí víc přední je to asi cca 70 : 30 pro přední už vetší velikosti kotouču na předních nápravách tomu napovídají . Kdyby měly zadní kola větší brzdnej účinek tak máš celkem v zatáčkách problém jelikož by ti utíkal zadek ven. Obecně se dá i říct že bez zadních se dá celkem jezdit ale bez předních bych asi nezkoušel , jasně že nejlepší je to mít v pořádku . Ohledně toho klepání ve volantu mam teď stejný problém ale dělá to jen občas brzdy 312/256 tedy RS a připisuji to vůli v řízení .
  6. Je muj motor mrtvej? Zvuk + Video

    Odkaz nefunkční .
  7. Startovací powerbanka

    Proudem si myslím to není :) To max můžeš zničit baterku když jí budeš dávat víc než těch 10 % z kapacity po delší dobu , jde o průběh výstupu z nabíječky. Některé pulzní mají na výstupu doslova pilu a deltu amplitudy třeba 8 V při 100Hz a to někteří el. pasažéři na palubě fakt nedaj . Třeba tenhle odkaz : https://www.youtube.com/watch?v=q-plMjIVBBc
  8. Startovací powerbanka

    Ultrakapacitory jsou hodně zajímavá věc tam kde baterky s vybíjecím proudem končí kondenzátor vesele dává daleko víc :) Na youtube jsou kolikrát docela úsměvné bastly které kupodivu fungují na výbornou .
  9. Jakou baterii?

    Ahoj , už kondenzátor co máš na audio do auta jako buffer pro zesilovač o něco zlepší starty u ulehčí baterce avšak pravá sranda začíná s tzv. superkondenzátory třeba 3000F 2,7V nebo 2,85V od firmy Maxwell bohužel jejich cena není moc lidová jelikož to je vcelku novinka a výroba není moc levná sama o sobě + těží z toho že jsou dá se říct jedničky na trhu . Jeden tento kondenzátor stojí 1500 a potřebuješ jich 6 , takže momentálně jsem ve stavu pátraní po lepším poměru výkon/cena :) A odkaz jukni na youtube nebo google a dej si vyhledat prostě Ultracapacitors je tam dost zajímavých věcí .
  10. Jakou baterii?

    Ahoj bylo to myšleno že kvůli její větší kapacitě budeš při stejném proudovém odběru delší dobu fungovat . Ale je to i z pohledu životnosti Pb akumulátorům vadí jakýkoliv stav pod 90% nabití v ideálním případě a pod 80 % (12,2 V) už začíná celkem rychle ztrácet životnost . Třeba vybíjení akumulátoru na 50 % snižuje jeho životnost na 1/5 a plné vybíjeni na 1/10 . Tyto stavy ještě potom zhoršují teploty jak velké tak male ale jak už jsem psal výše , modelový příklad abys udržel tech ideálních max 10% vybití při mrazech třeba -20 tak mávnutím kouzelného proutku máš z 90 Ah třeba 54 Ah a cyklické vybíjeni tedy 5,4 Ah kdežto u tvého vzpomínaného 62 Ah je to při - 20 jen 37,2 a složka 10 % vybíjeni je tedy jen 3,7 Ah . To co jsem tady napsal je fakt jen jednoduše shrnuto chování Pb aku na závislosti nabití při nějakých podmínkách . + ještě vetšinou čim vetší aku tím mu méně vadí špičkové odběry třeba starty . Ta baterka si to za ten čas provozu nasčítá a výsledkem je třeba těch 3,5 roku u mě , ono je taky dosti možný že si můžeš koupit už celkem mrtvou baterku z obchodu v domnění že je nová a jen ji před odesláním prodejce dobil . Ideální je prostě občas ji změřit (třeba voltmetr do zapalovače za pár kaček) a jak padne pod 12,4 okamžitě na nabíječku aby zůstala dlouho fit , ideálně dokoupit malej FV panel přímo pro to určenej kterej ti bude dorovnávat baterku ale víc jak půlka vyráběnejch je nepoužitelná z důvodů slabého výkonu , přebijení nebo dokonce spíš vybijí akumulátor při nepřízni počasí , tedy potřebuješ solární nabiječku která je ideálně amorfního typu s výkonem cca aspoň 6 W spíš více chráněná diodou pro zpětné vybíjeni a stabilizátorem cca na 13,6V .
  11. Jakou baterii?

    Tak já zase nechápu tvojí reakci mischicka baterie se tam podle rozměru vejde , rozdíl ceny je zanedbatelný a kapacita k dobru , nehledě k tomu že při mrazech kapacita se zpomalující se chemickou reakcí celkem snižuje při -20 třeba až o 40 % . A s tvrzením že to nebude stíhat nabijet to ani nezkoušej to je kravina na entou , to co z ní sebereš tak tam musíš stejně znova nalejt (+ nějaké ztráty ) ať je ta baterka taková či maková ale s tím rozdílem že z vetší budeš fungovat déle třeba starý Zetory měly stejnej altík jako Š120 a baterky stejný opravdu nebyly. A výbava nic extra elegance + nez. topení a audio . PS: opravdu se ti nikdy nestalo že bys potřeboval vetší kapacitu ? Mě osobně jo ještě před ovcí jsem měl Vectru B a při hlídání RZ jsem radiem baterku vymlátil a už nenastartoval jakpa by se mi tech pár AH tehdy hodilo . Raději ti snad nebudu ani psát že si chci k baterce paralelně dopojit superkondenzátory pro lepší proudovej náběh při startu .
  12. Startovací powerbanka

    Já jsem taky radči odpojoval :) ono možná záleží na nabíječce jestli hrne krásný stejnosměr a nebo pulzy .
  13. Jakou baterii?

    Ahoj, tak včera odpoledne se mi nepovedlo nastartovat sotva to jednou otočilo motorem . Baterie Varta silver 77Ah 3,5 roku stará a nabíjená přes 3 týdny. Dal jsem to na nabíječku a nacpalo to jen necelých cca 10 Ah což mě celkem zarazilo :( . Tak hledám novou a při vnitřním rozměru kaslíku 315 x 175 x 190 mě zaujaly Exide Premium 85 Ah 800 A EA852 která má 315x175x175 a nebo Exide Premium 90 Ah 720 A EA900 315x175x190 . Celkem škoda že baterka stejného výrobce stejné řady s vetší kapacitou a rozměrem mé menší startovací proud .
  14. Startovací powerbanka

    Už jsem po tom taky koukal docela pěkný test pár jump starteru je tady https://www.youtube.com/watch?v=DDob_VFrlPk&t , dneska by se zrovna hodila po 4 letech mě opustila varta silver 77AH . Osobně se mi celkem líbí ten Stanley , má i kompresor a muže bejt v autozapalovači .
  15. ZIMNÍ PLETENÉ ČEPICE OCTAVIACLUBU

    Také jednu beru :)

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

RR Tonery

Kvalitní alternativní tonery za skvělé ceny. Vyzkoušeno s doporučeno OctaviaClubem. Pro členy a uživatele diskuzního fóra OctaviaClubu sleva 10%

  • RR Tonery Eshop
  • Potisk triček a mikin

    Sítodílna - Ekologický potisk textilu, šití triček z českých látek.Tiskneme již od 1 kusu.

  • SÍTODÍLNA
  • Prostor pro reklamu

    Zde může být i vaše reklama.

    ×

    Důležitá informace

    Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Pravidla, používáním cookies na vašem zařízení pro správnou funkčnost této stránky (nastavit cookies si můžete zde, pokud tak neučiníte, bereme v potaz, že s jejich použitím souhlasíte, a politikou ochrany osobních údajů - Ochrana osobních údajů.