Přejít na obsah

Chadwick

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    548
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontakty

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    205556744

Návštěvy profilu

1 201 zobrazení profilu

Chadwick's Achievements

11

Popularita

  1. Jednoznačně Waze. Všechny ostatní navigace šly z mobilu. Ale co se týká pevné do auta, tak za mě Igo Primo. Nejnovější mapy jdou stáhnout z netu. 3D teren samozřejmostí apod.
  2. Můžu doporučit IGO 8 nebo IGO PRIMO. Stačí jen sehnat navigaci která jede na Windows Mobile a můžeš si s tím vyhrát do nekonečna. Jsou to podle mě jedny z nejlepších navigací. Navíc pokud jsi trošku zdatnější v programech, tak tyto dvě navigace jdou co se týče menu a nastavení samotného navigování upravit dle Tvé libosti.
  3. Nevím co tady řešíte. Je to moje garáž ? Není. Tak před ní přece nebudu parkovat. A jestli v ní má jen bordel nebo ne není podstatné. Nikdy by mě nenapadlo to zaparkovat před cizí garáž. A pokud bych tam chtěl parkovat, tak za dotyčným v klidu zajdu a slušně se ho zeptám, jestli tam můžu parkovat. Je to vždy o dohodě. Ale hold aut je víc a víc i lidé jsou líní udělat víc kroků a zaparkovat to dál.
  4. Tak pokud se jezdí podle toho že vím že mám zimní, tak je to v pohodě.
  5. Přesně tak. Zimní a je to. Pokud v létě nebude gumovat při rozjezdu na křižovatce, tak jí i ty zimní dlouho vydrží.
  6. Zdravím pánové. Dokáže někdo z přiloženého dokumentu vyčíst, jek na tom byla geometrie na vozidel ? Jestli už to bylo vážné, nebo jen "malá" ránan do kola ? 07600_S_2003952420141119151958.pdf
  7. Takže polopřevod = 10 pracovních dnů. Protože polopřevod jako takový zákon nezná.
  8. A polopřevody někdy byly ? Asi ne. Zákon hovoří jasně : zákon jasně stanoví, že změnu vlastníka v registru vozidel je povinen podat nový vlastník vozidla do 10 pracovních dnů od vzniku skutečnosti, která zakládá přechod práv k tomuto vozidlu. Tzn. od datumu kupní smlouvy. Tzn. že jakmile auto koupíte, tak do 10ti dnů musíte přihlásit. Do teď je ve správním řízení pokuta až 10 tis. Od nového roku to bude 50 tis.
  9. Jen doplním. Pokud je propadlá technická a majitel vozidla je zároveň i řidič, tak na místě lze uložit pokuta až do 5tis. blokově na místě. To samé bude od nového roku s vozidlem v převodu. Pokud bude vozidlo v převodu déle jak 10 pracovních dnů, tak na místě bude možné uložit pokutu až do 5tis. Ale zase, řidič a majitel vozidla musí být jedna a ta samá osoba.
  10. Prodávám jednotku pro benzínové motory. Objednal jsem dvě, ale pro druhou už nemám využití. Jedná se o jednotku s konektory vstřiků Bosch EV1. Jednoduché zapojení a několik možností programovaní. Zvládnete i doma pokud se vyznáte v autech. Cena : 1000,- Kontakt : tel. 776281746 email. : octavian1978@seznam.cz Objednáno přímo odtud http://www.autoethanol.cz/autoethanol/eshop/0/0/5/3-Prestavba-na-E85-BOSCH-EV1-v4-2-AKCE
  11. Pokud to máš origo od škodovky, tak zajeď do origo servisu. Stalo se mi to na první škodovce a bez problémů. Přijel jsem do origo servisu, přišel mechanik s kufříkem a dohledal mi ten správný. Tak jsem mu dal něco na kafe a bylo po problému.
  12. Musíš tam mít i ty nálepky s Atesty. Protože na atestované sklo, nemůžeš dát neatestovanou folii. A tou nálepkou ti to potvrdí, že máš atestovanou folii. Jinak zatmavit si ji můžeš jak chceš vzadu.
  13. Jinak už i u nás nejsou potřeba žádné měřiče na propustnost. Ministerstvo dopravy už vydalo stanovisko. Stanovisko MD k ztemňování skel vozidel Vzhledem k tomu, že se objevují v provozu ve zvýšené míře vozidla, která mají provedeno nepřípustné úpravy zasklení ztemněním předních bočních skel a čelních skel, nebo jsou na těchto sklech používány neschválené reklamní a obdobné nálepky vydává odbor schvalování vozidel a předpisů Ministerstva dopravy (dále jen „ministerstvo“) toto stanovisko: Všechny úpravy a opravy zasklení vozidel, které mají za následek snížení světelné propustnosti zasklení, je možné provádět pouze za dodržení podmínek daných předpisem EHK č. 43, resp. směrnicí 92/22/EHS a musí podle nich být schváleny. Podle těchto technických předpisů nesmí být celková propustnost světla čelního skla nižší než 75 % a celková propustnost světla předních bočních skel nižší než 70 %. Dodržování výše uvedených technických požadavků je zajištěno při schvalování technické způsobilosti úprav ministerstvem za pomoci pověřených zkušeben a na mezinárodní úrovni homologací skel podle předpisu EHK č. 43. Ztemnění skel je provedeno buď výrobci vozidel již v prvovýrobě, nebo pak v provozu dodatečnou úpravou (kromě čelního skla, u kterého jsou jakékoliv dodatečné úpravy nepřípustné). Tyto požadavky byly stanoveny s ohledem na bezpečnost provozu na pozemních komunikacích. Jestliže v důsledku zatemnění skel řidiči druhých vozidel a chodci nemohou rozpoznat řidiče a ztrácí tak možnost reagovat na jeho chování, je jasně porušeno jedno ze základních pravidel bezpečného provozu, tj. že řidič musí co nejlépe vidět a být viděn. Snižuje se i možnost rozpoznávat a reagovat na dopravní situaci za snížené viditelnosti. Dodatečné úpravy provedené v souladu se schválením ministerstva musí pak být označeny na jednotlivých sklech nálepkou, kde vedle informací o výrobku je i schvalovací značka ATEST 8SD xxxx. Protože však bylo zjištěno zneužití a nesprávné použití schvalovací značky, je vždy nutná i kontrola technických parametrů skutečného provedení úpravy zasklení. Pro srovnání uvádíme, že při ztemňování v prvovýrobě např. u vozidel tovární značky ŠKODA je využito maximální povolené hranice, toto limitní zatemnění se blíží při běžném pohledu sklu čirému. Naopak, ztemnění, kdy řidič není ve vozidle vůbec vidět, odpovídá propustnosti 15 až 20 % a je nad jakoukoliv pochybnost (tj. není nutno provádět optická měření), že takové zatemnění neodpovídá příslušným předpisům. Minimální propustnost je stanovena jako celková. Z toho jednoznačně plyne, že je nepřípustné použít ztemňovací fólie i s vyhovující propustností na zasklení, kde již bylo provedeno ztemnění jinou technologií. Základní závady vozidel ohrožující bezpečnost provozu na pozemních komunikacích jsou uvedeny v ustanovení § 36 odst. 3 B) vyhlášky MDS č. 341/2002 Sb. o schvalování technické způsobilosti a technických podmínkách povozu vozidel na pozemních komunikacích (dále vyhláška č 341/2002 Sb.), podle kterého je „ztemnění čelního skla na propustnost zjevně nižší než 75 % nebo ztemnění předního bočního skla na propustnost zjevně nižší než 70 %“ hodnoceno jako závada, která ohrožuje bezpečnost provozu na pozemních komunikacích a vozidlo nesmí být, s výjimkou nouzového dojetí užito v provozu na pozemních komunikacích. Policie ČR při silničních kontrolách vozidel postupuje podle tohoto ustanovení. Obdobně se postupuje podle vyhlášky MDS č. 302/2001 Sb. o technických prohlídkách a měření emisí vozidel, kdy při pravidelné technické prohlídce v STK musí být nesprávné ztemnění skel hodnoceno jako vážná závada - typ B, která musí být ve stanovené lhůtě odstraněna. Dále bylo zjištěno také používání bezpečnostních čirých fólií na čelních sklech. Tato úprava, jako i jakákoliv jiná dodatečná úprava čelního skla, je nepřípustná. Množí se i používání reklamních a podobných nálepek na sklech; pokud tyto nálepky nejsou schváleny ministerstvem, je nepřípustné je používat mimo případy uvedené v § 34 odst. 3 vyhlášky č. 341/2002 Sb. Zrcadlové fólie nesmí být také použity na čelním a na předních bočních sklech vozidel. V ostatních oknech mohou být použity pouze zrcadlové fólie schváleného typu, které mají v obou směrech částečnou propustnost a jejich odrazová schopnost není zaměnitelná se světelnými zařízeními vozidel – odrazkami nebo jinými znaky používanými ve vyhlášce MDS č. 30/2001. Podmínky zde uvedené jsou obdobně aplikovány ostatními státy a v případě jejich nedodržení při cestách vozidel do zahraničí lze očekávat uplatňování sankcí místními kontrolními orgány. V rámci nově zahajovaných správních řízení ministerstvo dopravy zpřísňuje podmínky při schvalování technické způsobilosti pro organizace, které mají schválenou technickou způsobilost pro provádění úprav světelné propustnosti zasklení vozidel. Jde zejména o zpřísnění povinností označování provedených úprav. Držitelé Osvědčení o schválení nebo jejich pověřená montážní pracoviště mají povinnost upravené zasklení označit štítkem se schvalovací značkou (ATEST 8 SD xxxx) s číslem svého schválení, způsob úpravy a minimální celkovou propustností. Dále jsou povinni dodat majiteli vozidla dokument (Certifikát, osvědčení či typový list) ve kterém jsou uvedeny tyto údaje: Typ a výrobní číslo vozidla (VIN, č. karosérie), číslo schválení MD, způsob úpravy, minimální celkovou propustnost, vyznačení míst provedených úprav, datum provedení úpravy skel a podpis oprávněné osoby s razítkem montážního pracoviště. A fintu s tím, že vám najednou nejdou vytáhnout přední okna bych taky nezkoušel. Toto je považováno za závadu, za kterou vás může policajt poslat na technickou. Je to bráno jako závada typu "B", takže by vše šlo z vaší peněženky. A vzdálenost pro technickou se bude zvyšovat na dojezd 35 km.
×
×
  • Vytvořit...