Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


LadikRS

OctaviaClub
  • Content count

    1 223
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About LadikRS

  • Rank
    hodnost: ELEGANCE
  1. Nemáš někde prasklou nějakou hadici? Tlak paliva je v pořádku?
  2. palivove cerpadlo

    Pokud zachováš sériový 3 bar regulátor, mělo by to být v pořádku. Tenhle tlak by měl zregulovat.
  3. palivove cerpadlo

    Já měl mít Magnetti Marelli, ale nebylo skladem, tak poslali nějaké polské Gazette za 500Kč a funguje mi už čtyři roky bez problémů. 3 barové čerpadlo bohatě stačí, uživí i výkon 300ps.
  4. Ztráta výkonu

    Tohle normální náběh není, pokud tak není nastavený SW. Řekl bych, že je to zpožděné o cca 500 ot.
  5. špatný regulátor paliva?

    A měřil jsi tlak paliva? Jinak špatný regulátor by mohl pozlobit při startu.
  6. Tohle Ti při rozvodech na 99% nikdo neměnil. Ten zvuk dělá uvolněný řetěz, který spojuje vačky.
  7. Olej na bloku může mít na svědomí i těsnění pod víkem ventilů. Kouknul bych na něj. Kouř po startu je u těchto motorů celkem normální. Ve výfuku kondenzuje voda, mně třeba při běhu sekundáru auto kouří. Pokud se neztrácí voda a nekouří to za tepla, nebál bych se toho. Pokud to cuká v určitém spektru otáček, zkusil bych svíčky nebo cívky. Na cívky byla svolávačka ve Škodovce. V autoriáku Ti řeknou, zda se Tě to týká. Svíčky bych dal originál NGK PFR6Q a nelaboroval s nějakými pokusy. Jinak samozřejmě zlobit můžou i popraskané hadice nebo PCV. Ale takle na dálku Ti tu nikdo víc asi neporadí, než aby jsi si to prošel. PCV ventil bych klidně preventivně vyměnil. Tyhle závady rozhodně nejsou na GO motoru. V manuálu je i zmíněná spotřeba oleje 1l/1000km. Pokud je ale motor ve 100% kondici, olej nebere. Ty máš tak spotřebu 1l/5000km. Myslím, že kde kdo by Ti to záviděl :D
  8. Tohle mi jako zdvihátko nepřipadá, tipnul bych to na ten řetěz od vaček. Ale těžko soudit pouze podle videa.
  9. Ztráta výkonu

    Ten náběh mi připadá pomalejší, potom je to v pořádku. Na jaký rychlostní stupeň jsi to dělal?
  10. Já bych to taky viděl spíš na ten řetěz vaček/napínák/tesnění pod ním. Při zahřátým oleji klesá jeho tlak a proto by ho potom nedostatečně napínal. Rachot řetězu se právě může objevit i po výměně oleje nebo když auto déle stojí. Odpovídalo by tomu i zvýšení otáček, kdy se zvedne tlak oleje. Akorát bych teda ten zvuk nepopsal jako cvakání. Zkus natočit video. Edit: Samozřejmě pokud máš nízký tlak oleje, napínák se nemusí plně napnout. Nech to někde změřit.
  11. Taky to není olej primárně určený pro 1.8T. Olej se v 1.8T pohybuje 90-105°C podle ročního období. Můžeš zkusit laborovat s oleji, ale bude to podle mě opět jen na chvilku. Nechci Tě od 5W50 a 10W60 odrazovat, jsou tu lidi, co na tyto oleje jezdí a budou tvrdit, že to motoru nic neudělá a najeli na to xx tisíc km. Jen jsem poukázal na to, že pro motor je předepsaný 5W40 a 5W30, protože tyto oleje mají v provozních teplotách požadovaný tlak. Ta 50 a 60 bude mít tlak vyšší a nebude pořádně ohřátý. Motor na to několik desítek tisíc km nejspíš najede.
  12. Tak je jich tam 20, takže to něco stát bude. Mně třeba při startu po výměně oleje občas zarachtá řetěz vaček. Zdvihátka věršinou cvakají za studena a za tepla přestanou, ale tím nechci říct, že to nemohou dělat zdvihátka. Olejem 10W60 motoru moc neprospěješ. Možná tím utišíš zdvihátka, ale pro 1.8T byl předepsaný olej 5W40 a 5W30 z nějakého důvodu. Ten 10W60 má vyšší pracovní teplotu, na kterou se nedostaneš.
  13. Ale tím hustším olejem problém opět jen oddálí a nevyřeší.
  14. Vyloženě vadný ventil to neukáže. Ale pokud to dělá i bez plynu, zaměřil bych se na to, jestli není poškozená nějaká hadice.
  15. Tlak na motoru 1.8T s 3 barovým regulátorem tlaku paliva při volnoběhu by měl být kolem 3 barů s odpojenou hadičkou podtlaku na regulátoru tlaku, s připojenou hadičkou podlatku se tlak paliva pohybuje minimálně kolem 2,5 baru.

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

RR Tonery

Kvalitní alternativní tonery za skvělé ceny. Vyzkoušeno s doporučeno OctaviaClubem. Pro členy a uživatele diskuzního fóra OctaviaClubu sleva 10%

  • RR Tonery Eshop
  • Potisk triček a mikin

    Sítodílna - Ekologický potisk textilu, šití triček z českých látek.Tiskneme již od 1 kusu.

  • SÍTODÍLNA
  • Prostor pro reklamu

    Zde může být i vaše reklama.

    ×

    Important Information

    Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Guidelines, používáním We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. a politikou ochrany osobních údajů - Privacy Policy.