Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


LadikRS

OctaviaClub
  • Počet příspěvků

    1 198
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli LadikRS

  • Hodnost
    hodnost: ELEGANCE
  1. Nová lepší videa - Horší start, cvakání

    Včera bylo cvakání slyšet úplně výstavně. Zpozoroval jsem, že není stálé ale vynechává.
  2. Ztráta výkonu

    Já chápu, že Tě to štve, ale pomalý náběh turba může způsobit několik věcí. Jak jsem už psal, WG už nemusí fungovat tak, jak má; svody můžou být prasklé; špatné palivo; klapka nemusí otvírat tak, jak má; lambda atd. Zrovna porovnávat 1.9 a 1.8T nejde. Za prvé u 1.9 jsou léta praxe a problémy se opakují, tak už lidi vědí. To stejné platí pro 1.8T, ale těch možností je tam tolik, že se to nedá říct se 100% jistotou. U 1.8T je třeba více hadic a obecně je ten motor náchylnější na závady. Zmiňuješ třeba to natlakování hadic. Já pokud natlakuju vedení kompresorem, únik nenajdu, ale jednou za čas slyším za jízdy únik tlaku a nejsem schopný ho už 2 roky najít. Zkus napojit DV přímo na svody. K tomu odvětrání, tak další ventil odvětrání je na sací hadic, ten černý "puk" za DV. Přes něj jde do motoru čerstvý vzduch a při tlačení turba (pokud tlak turba přesáhne atmosferický tlak), se tenhle ventil musí zavřít. Koukni na něj a případně ho vyčisti. Ten log by mě zajímal, protože když ve 2000 ot sešlápnu pedál na podlahu, tak se mi požadovaný tlak a aktuální srovná někde kolem 2800 ot. Samozřejmě se bavíme o chipnuté jednotce. A nerozumím tomu atmosferickému tlaku, turbo začíná plnit někde 1700 - 1800 ot., pokud se nepletu. Takže než se to sebere, tak je klidně možné, že za cca 250 ot se to teprve z podtlaku v sání dostane na nulový tlak (atmosferický). Teď se bavím o hodnotách, co ukáže budík tlaku turba. Jak dlouho trvá turbu srovnat tlak zrovna vypozorované nemám.
  3. Nová lepší videa - Horší start, cvakání

    Případá mi, že špatné starty se objevují, pokud je vlhko a auto stojí přes noc. Dřív byly dlouhé starty výjimečné, teď jsou výjimečné krátké starty. Nenapadá někoho něco? Je to opravdu od té doby, co se dělalo těsnění pod hlavou a měnily žhavičky. K tomu alternátoru, tak z místa rozvodu alternátor/rozvody je slyšet něco, ale nejde identifikovat, z kterého rozvodu zvuk pochází. Stejně tak se nedá zjistit, odkud vychází to bouchání/klepání. Dobře je to slyšet pokud stojím u řidičových dvěři. Dawe81: Ty tam máš jiný zvuk. Máš spíš cvakání oproti mně.
  4. Ztráta výkonu

    Výměna napínáku atd nějak složitá není. Pokud někdo umí udělat rozvody, tak má půl práce hotové. Ale tím nechci říct, ať to necháš dělat. Zkus sem hodit log turba. Jinak kdo vyřešil tenhle problém. Pomalý náběh turba není zrovna výjimečná závada, takže někomu to dělá turbo, někomu N75, hadice atd. Víceméně Ti nic jiného nezbyde, než střílet od boku. Nenajdeš mechanika, který Ti řekne, že na 100% je to tohle.
  5. Ztráta výkonu

    Vím, o čem mluvím. Prořezaný podběh se na teplotách neprojevil, je to jen placebo. Kdyby jsi vyndaval DRL, nech změřit i nasávaný vzduch. Jen teda zmiňuješ pomalejší náběh turba, to mi na problém s chlazením moc nesedí.
  6. Ztráta výkonu

    Ten podběh zrovna znát nebude. Ale pro dobrý pocit to udělat můžeš. Pokud máš v mřížce i DRL, tak bych ho asi vyhodil. Je to ale divné, se seriovým IC se uchladí i chipnutý motor. Výfukové svody jsou dobré?
  7. Ztráta výkonu

    Na diagnostiku bych se rozhodně nespoléhal. Kolikrát neukáže, co by měla. Pokud byl problém z ničeho nic, mohl klidně přeskočit řetěz vaček, pokud už je vytahanější. Stačí kvalitní servis, co umí benziny. Motor 1.8T není něčím výjimečný. Kdysi jsem měl auto u údajně nejlepšího servisáka na 1.8T v Praze a okolí, no auto bych tam už nedal. Kolikrát se bohužel nedá dělat nic jiného, než střílet od boku. Nemůžeš mít třeba přicpaný kat? Jednou jsem i četl o případu, kdy problémy s turbem způsobovala ucpaná olejová hadice od turba. WG funguje tak, jak má?
  8. Ztráta výkonu

    Ještě mě tak napadlo, rozvody jsou dobře nastavené? Slyšel jsem o případu, kdy jelo auto blbě a byly skočené rozvody snad o 2 zuby.
  9. V tomhle Ti bude diagnostika k ničemu. Jinak co znamená, jak se má? U 1.8T bych přes 15t km nešel, ideální je 10t km.
  10. Souhlasím s příspěvkem výše. Pokud si na tohle netroufneš sám, jiné rady se nedočkáš. Předpokládám, že oleje je dostatek, popřípadě že ho měníš včas. Ideální by bylo změřit tlak oleje.
  11. Výfuk Remus

    Možná zkus sportovní filtr. Ale počítej, že filtrace bude oproti papíru horší. Kat je takový, jaký je, kvůli emisím. Lépe Ti asi nikdo neodpoví. Co jsem ale slyšel většinu homologovaných výfuků, tak mi moc zvučné nepřipadaly.
  12. Výfuk Remus

    Ten Remus je přímo pro 1.8T? Jinak největší tlumič zvuku je kat.
  13. Nová lepší videa - Horší start, cvakání

    To já vím. Mám pocit, že tohle je původní. Altík byl měněný asi 2 roky zpět, ale myslím, že se nic jiného neměnilo. Až budu u auta, tak kouknu, jestli je rozvod altíku tichý.
  14. Nová lepší videa - Horší start, cvakání

    To máš na mysli na ten zvuk nebo starty? Rozvody měly najeto před výměnou těsnění cca 10 tisíc km, takže se nekupovaly nové. Momentálně mají rozvody asi 11 tisíc km. Ale klínový řemen se nedělal. Jinak pokud by byly blbě nastavené rozvody nebo vačka, startovalo by to vždy špatně nebo by to mohlo být jen občasné? Děkuju
  15. Ztráta výkonu

    Však jsem to říkal, ať uděláš log turba Ale pochopil jsem, že před chipem to bylo v pořádku. Pokud to dělalo i před ním a turbo má pomalej náběh, zaměřil bych se na turbo. Někde jsi psal, že máš budík JOM, nic ve zlém, ale na ten bych se nespoléhal. Tohle bych monitoroval přes VAG, kde vidíš, co se děje a mělo by se dít.

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

×

Důležitá informace

Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Pravidla, používáním cookies na vašem zařízení pro správnou funkčnost této stránky (nastavit cookies si můžete zde, pokud tak neučiníte, bereme v potaz, že s jejich použitím souhlasíte, a politikou ochrany osobních údajů - Ochrana osobních údajů.