Přejít na obsah

NFS

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

NFS's Achievements

0

Popularita

  1. To přeštípnutí kabelu nepomůže, Safelock je mechanické blokování uvnitř centrálu, ovládá se to stejným kabelem jako zamykání. Celé jsem to studoval když jsem rušil Safe u mýho auta, a určitě jde nějak oblbnout celá řídící jednotka, aby zamykala pouze jednou. (To druhý cvaknují při zamykání je právě přeskočení do Safe modu).
  2. Ahoj Safelock nejde jednoduše odpojit (teda alespoň jsem nepřišel na to jakým způsobem). Já to upravoval přímo v každém centrálu a funguje to. Každopádně ote Typuji že to má zamčené v Safelocku a to fakt může mačkat co chce a 120 z toho neudělá. Nejdříve to chce přepnout safelock do normálu, odpojit konektory od centrálů a máš pak po starostech, safelock pak už řešit nemusíš. Problém ale bude přepnout ten Safelock do normálu, respektivě pokud nefunguje řídící jednotka budeš to muset přepnout ručně. Zadní dveře jsou "hračka" přední jsou hodně boj a to myslím vážně, ale dá se to. Sundat tapecírum, odpojit konektor a na nějaký 2 piny přivést 12V tím aktivuješ motor v centrálu a on ti otevře. Pokud máš zavřený auto, tak přední tapecírum (bez kompletního rozervání akorát trochu odtáhneš a dostaneš ke konektoru sotva ruku). Já měl nějakej starej kabel s konektorem z vrakoviště a dělal jsem to přepes něj. Chce to mít všechno připravený nastudovaný a pak dělat na jistotu. Možná bude existovat i nějakej jednodužší trik na otevření, já na něj ale nepřišel.
  3. Děkuji za rady, bohužel kdybych chtěl takovouhle radu šel bych si pro ní do autorizovaného servisu a ne do diskuzního fóra. Další dobrá rada mohla padnout, abych si koupil nové auto, tak na to rovnou odpovím ano mám druhé relativně nové a vše šlape jak má. Auto kde chcii vypnout u centrálu safeLock je staré a vozím s ním psa na cvičák. Kdyby to byla nějaká vymazlená kára, asi bych vše určitě vyměnil. Akorát jsem zde poprosil o radu, zda jde deaktivace skrz vag, nebo je třeba mechanicky upravit centrály v každých dveří. Nyní mám centrály mechanicky odpojené a otvírám klíčkem. Děkuji za přínosné rady , třeba by to mohlo pomoci i jiným majitelům starších Škodovek.
  4. Odchází centrály, kabelový svazky, prostě je to už babička. Nechce se mi zase páčit přední tapecírum když se centrál zasekne. Auto nikdo krást nebude a když si něco bude chtít vzít, tak si to vezme skrz okno.
  5. Zdravím, nemá někdo návod jakým způsobem deaktivovat Safe Lock zamykání dveří u O1? Díky
  6. No podělím se o zkušenost podložky jsem měl myslím 20 nebo 25 asi 4 roky. Stabilita vozu skvělá ale pokud jsem měl i na předku, tak mi po dálnici nad 100 km/h začínaly (vlnit kola asi nárazy vzduchu při vyčuhujících kolech) nepříjemné pokud se jelo dál. V zatáčkách to bylo jak přibitý a s novýma tlumičema úžasný !!!! Hlavně v zatáčkách . Pak jsem sundal předek a nechal rozšířenou jenom zadní nápravu, od té doby mi začalo zlobit v autě LPG a nikdo nevěděl proč. Před měsícem jsem podložky sundal ( spíš odsekal majzlíkem i ze zadní nápravy) LPG od té doby nevypadlo ani jednou a kupodivu na dálnicích je v autě ticho. (rozšířené zadní kola mi hučely) myslel jsem že to jsou vždycky pneumatiky. Takže po městě podložky skvělý na dálnici nic moc.
×
×
  • Vytvořit...