Přejít na obsah

PetrAT

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    45
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

PetrAT's Achievements

0

Popularita

  1. v TP 4. majitel Ale podle info předchozího majitele je 1. a 2. majitel tentýž řidič Autem jezdil v práci a pak si ho odkoupil domů Takže v podstatě jsme 3. majitelé
  2. Sklo je na výměnu . Nemám pojištěné skla, jinak bych to vyřešil VIN TMBKL41U128569162 STK 16 04 0843
  3. Omlouvám se , byli jsme na dovolené Auto "stojí" na Severní Moravě (Frýdek Místek) Starty jsem řešil po zakoupení vozidla. Řeší se to napříč koncernem, kde se tyto motory používaly (audi, vw, škoda) Koupil jsem nové origo čerpadlo za 8 000,- . Vstřiky jsou vyčištěné ultrazvukem. Nové svíce, zapalovací moduly. Nechal jsem opravit rez na PP blatníku . Za nás žádné bourání . Na přední kapotu asi něco spadlo. Jsou tam viz foto patrné 2 drobné promáčkliny. Nám to nepřišlo důležité. Je to vidět na foto číslo 10.
  4. Koupeno v ČR, r.v. 2002, najeto 219 500 km (dohledatelné ve Škodovce a na STK) , STK do 04/2018. Pohon 4x4, ESP, kontrola trakce , automatická klimatizace klimatronic, okna komplet v elektrice, zrcátka vyhřívaná a nastavitelná v elektrice. Nové brzdy (komplet kotouče, desky, brzdové hadičky), palivové čerpadlo + filtr (originál Škoda), olej v haldexu, svíčky, filtry, výfuk (zadní díl), zadní tlumiče + pružiny, ložiska v předních kolech. Nový zámek zpátečky Construct, radio/CD/MP3/USB, vana do kufru, originál gumové koberečky. Tažné zařízení zapsané v TP. Prasklina na čelním skle. Komplet dokumentace a klíče k vozidlu. Startuje na 2-3 natočení, viz věčné téma těchto motorů Servisované, nekuřácké auto. Cena 69 000,- Tel 602 553 830. Mail: rpc4(zavináč)volny.cz
  5. Startety už zlobí mnoho lidí Více to je slyšet v zimě Můžeš nechat udělat " repas " promazání, ale je to na chvíli A nebo koupit profi repasovaný za cca 3tkč A nebo origo a ten je hodně drahý Případně nějakou náhradu To foukání vpravo .... co klapka klimy ? Nešahal někdo do toho ?
  6. woskiřeším něco podobného píšeš, že to na LPG nedělá tzn., že by se mohly vyloučit ty popraskané hadice já také koupil nové čerpadlo a tím to nebylo něco v přívodu benzínu ? ? nějaký problém
  7. Taky registruju něco podobného Přijde mi, že studený motor jde líp za plynem (od 2200 ot.) Po zahřátí jakoby přišel zátah až při vyšších otáčkách
  8. Nejspíš dochází ke zavzdušnění Pokud pomůže opakované sešlápnutí , tak by tam mohl být vzduch, který tím vytlačíš Řešil jsem to u Fordu
  9. Starty řeší hodně lidí Já už do toho nasypal hodně tisíc a zatím mám pocit, že spíš živím mechoše Pokud nedovezeš 1,9TDI, tak si s tím neví rady Jo a mimochodem Loni jsem byl na svolávačce , zapalovací moduly Najel sjem na nich od loňska nějakých 8tkm a jeden z nich, už zase zlobil Takže další reklamace ve Škodovce
  10. Pozoroval jsi, že ta stará pumpa nedostatečně tlačila vodu ? Hřálo se auto ? Jakou pumpu jsi tam dával ? Díky
  11. Luky963 , neměnila to škodovka bezplatně na svolávačku ?
  12. Chovalo se to stejně jak popisuješ 4x4 má jiné čerpadlo než předohrab Nádrž na 4x4 je rozdělená kardanem a proto má čerpadlo navíc vstup aby vysosalo taky benzín z té části nádrže co ja za kardanem Auto mám doma 5 dnů a zatím startuje na první natočení (myslím start ráno resp po delší odstávce) Nech si změřit tlak který čerpadlo dává (3bary) A taky průtok Mě tlakovalo jakš takš, ale průtok byl slabý Co mě překvapilo, že po výměně čerpadla klesla spotřeba podle PC Nevím jestli to má souvislost s čerpadlem a nebo redukčním ventilem na palivové liště
  13. Tak u mě to nakonec vyřešilo nové čerpadlo Bohužel to vypadá, že na 4x4 neexistuje druhovýroba Ikdyž řada e-shopu má v nabídce čerpadlo pro 4x4 , tak nakonec napasuje Takže origoš za 6500,-
×
×
  • Vytvořit...