Přejít na obsah

johnns

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    13
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Informace

  • Auto
    Octavia III

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

johnns's Achievements

0

Popularita

  1. POTVRZUJI. Mě vrže na Octa III od nového vozu. Jediné, co mě napadá, že to způsobuje (malý-velký?) tlak (pružina) působící na sklo. Ve Škodovce prostě musí dávat jinou sílu pružiny a bude...:)
  2. johnns

    Problém s DSG 7

    Ahoj, podobná zkušenost. Děje se na kostkách. Řeším manuál 1. Jinak funguje OK.
  3. Ahoj všem, objevil jsem na OIII na zadním víku cca 4 "puchýřky" viz foto. Auto mám od nova, teď stáří 2,5 roku (záruka 5 let). Jakým způsobem toto servis řeší? Komplet víko do barvy? Nebo jen nějaký rozstřik? Máte někdo zkušenost s vadou na laku u vozu v záruce? Díky za reakce
  4. Přispěji svými zkušenostmi. Octavia 3 1.5TSI 7DSG - od nového po teď 27tkm. Zatím žádné problémy neregistruji. Abych však byl přesnější, tak určitý ne-komfort pociťuji. Dle informací od mechaniků i všeobecně dostupných info na netu se dle všeho jedná o vlastnost. Jedná se o "chrastění" při řazení 1-2, 2-3 nebo 3-2, 2-1, které není úplně vždy, ale tak v 50% případů ano (spíš mezi 1-2). Další ne-komfort se projevuje při pomalé jízdě na nerovnostech ve městě, kolony apod.(ideálně kočičí hlavy), kdy převodovka zmateně řadí mezi 1-2. Řeším tak, že známé úseky s tímto efektem projíždím na 1 v manuálu. Nevím, jestli je to vlastně férové stěžováni si na DSG, protože jsem předtím vždy měl HDM, které jsou v oleji a řadí velmi jemně (a jsem tudíž zmlsaný plynulostí) a zde se jedná o robotizovanou převodovku, která jede nasucho. Faktem ale je, že DSG jsou pod plynem extrémně rychlé a hladce řadí. Při parkování a jiných manévrech na místě mohou však autem trochu cukat a vydávat pazvuky.
  5. johnns

    Zkušenosti

    Ani na sport se to nevypíná. Zkušenost u mě na DSG. Při nízkých otáčkách to občas lehce duní, je to ale výjimečně a hlavně při velmi jemném šolíchání plynu. V tom případě stačí přišlápnout plyn na podřazení (DSG) a pohoda. Jinak už to mám naposlouchaný a většinou poznám, kdy je ATC aktivní i bez kouknutí na board. Faktem je, že okamžitá spotřeba při aktivním ATC je zhruba poloviční.
  6. johnns

    Zkušenosti

    Super. Dekuju vám oběma chlapi![emoji106][emoji6]
  7. johnns

    Zkušenosti

    Foto by bylo ještě lepší. Díky moc. [emoji106]
  8. johnns

    Zkušenosti

    Ok, díky. A 5w30 longlife nebo “nelonglife”?
  9. johnns

    Zkušenosti

    jar_da, jaký olej jsi doléval? Sehnal jsi 0w-20, nebo zajel do servisu? Nebo se může do toho prvotního oleje dolít 5w-30? Resp. jaký olej dolévat, pokud chci do budoucna zachovat longlife olej?
  10. Díky za info. Zajímá me jak se ten výmysl dá deaktivvovat. Resp. jaký to pak má vliv na chování dobíjení. Díky
  11. Ahoj všem. Zajímá mě napětí baterie u nových aut. Mám voltmetr do zapalovače, který ukazuje momentální napětí na baterii. Nová Octavia v létě dobíjela jen při rekuperaci (z kopce bez plynu). Teď v zimě při zvýšeném odběru kvůli všem těm vyhřívacím serepetičkám, bez kterých se neobejdeme[emoji16] nabijí v podstatě pořad. Není výjimkou napětí 11,7V před startem, když mám třeba více zastávek po městě a kratší trasy. Zkusil jsem ji dobít inteligentní nabíječkou i pro AMG aku. Výsledek byl, že po nabití měla aku 12,4V a po pár zastávkách jsem byl zpět na hodnotách jako před nabitím. Při jízdě mi v podstatě stále voltmetr ukazuje 15 a více voltů. Nabijí stále. Takže mě zajímá, jestli je normální tento stav, hlavně proč se aku nenabila nabíječkou jako klasická baterie. Má nějakou ochranu? Nebo jim fakt nevadí takto nízké napětí? Uvítám jakékoli info a zkušenosti. Díky
  12. johnns

    Zkušenosti

    Po nějaké době se hlásím a doplňuji. 1.5 TSI 7DSG momentálně 4tis km. Potvrzuji co píše jar_da. Dvouvalcovy režim skáče často a už jej často rozpoznam i podle zvuku. Též dojezd 820km při 50l nádrži zažívám poprvé. DSG vydava zvuky při rychlostech blízkých zastavení a při pomalem rozjížděni. Hlavně v manualnim režimu. Četl jsem však z vícero zdrojů, ze je to normální. Pro mě však první DSG, předním jsem měl vždy HDM, což je komplet v oleji a tichy projev. Tohle je polosucha robotizovana dvojspojka, takže zvuky jsou. Jde o zvyk. Celkově auto zatím ok, slabší podvozek (16 letý passat byl znatelně komfortnější). Již jsem zkusil ostřejší jízdu a pokud srovnam s passat 1.8T 110kw tak o mnoho lepší. Při dalkach na tempomat (130km/h, 2350otacek, 7 stupeň) a zatím nebyl kopec, kdy musel podřazovat. Turbo tlačí nadherne, při větší zátěži má zajímavý zvuk. Zatím stále zkoumam a zjišťuji. Budu reportovat zase za čas.
  13. johnns

    Zkušenosti

    S 1.5TSI s DSG zatím najeto 800km. Zatím jsem nezkoušel plný výkon, zajíždím. I tak cítím sílu při půlce plynu. A to předchozí auto nebyl žádný loudal (Passat 1.8T- taky 110kw). Dvou válcový režim poznám jen na palubovce. Po sešlápnutí plynu se ihned deaktivuje (nelze zpozorovat ani když se soustredim). Měl jsem obavy s DSG převodovkou a jejím nechvalnym podtacenim motoru známé z jiných motorizací. Zde v režimu D řadí mezi 1400 až 2000 otáčkami a zatím jsem nezpozoroval žádné třesení vozidlem apod. Je to samozřejmě hodně o práci s plynem. Jelikož s automaty jezdím dlouhou dobu,pro mě nic nového. Zato režim S je opravdu vhodnější pro svižnější jízdu. Zde se nejeví vhodný pro kompenzaci otáček v režimu D, jak někteří pisatelé avizovali že tak používají. Protože pokud máte režim S a šolíchate plyn řadí DSG opravdu nelogicky. Pokud má někdo opravdu potřebu, je lepší zvolit manuální režim.
×
×
  • Vytvořit...