Přejít na obsah

lajosek2

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

lajosek2's Achievements

0

Popularita

  1. Ahoj kolegové, Octaváci, před měsícem jsem se stal majitelem Octavie Combi III L&K 4x4 DSG s motorem 2.0 tdi 135 KW. Před tímto vozem jsem měl asi dva roky Octavii III sedan TDI 110 Kw s manuálním řazením a bez 4x4. Musím říct, že rozdíl je celkem velký ve prospěch současné Octavie, i když předchozí jezdila také velmi pěkně... Ale ta akcelerace a celkové zrychleni hlavně při předjíždění je dost znát. S autem jsem spokojený, pouze ta spotřeba je bohužel někde jinde. Ale to je daň za 4x4 a automat. S manuálem jsem jezdil dlouhodobě za 5.3 l, teď jezdím za 6,5 l. Jinak ve Světě motorů - speciál DIESEL, který vyšel v 1/2016 je porovnání motorů 2.0 TDI 135 kw v Octavii Combi III DSG 4x4 a 2.0 TDI 140 kw DSG 4x4 v Superbu Combi III. Je to velmi zajímavé čtení včetně měření obou motorů na válcové zkušebně ( podle grafu naprosto příkladná křivka točivého momentu i výkonu.. ). Této Octavii naměřili zrychlení z klidu na 100 km/h za 7.1 s a Superbu 8.0 s.
  2. Ahoj. Taky by mě docela zajímaly informace k chipu pro tento motor. Moc tomu nerozumím, ale co třeba spojka, vezme ten výkon v pohodě? Díky.
  3. Zdarec lidi. Nevíte někdo náhodou jak je to s mot. olejem, když si nechám změnit interval výměn z prodlouženého na pevný? Musí se tam stále lít ten samý olej ( long life ) nebo může jiný? Jezdím do autorizovaného servisu v České Lípě, nechal jsem si tuto změnu intervalů udělat, ale servis mi tvrdí, že tam musí dávat ten samý olej, co před změnou. Je to pravda? Nebo si jenom na mě mastí kapsu? Litr Shellu mi účtují 599,- bez DPH... Dík.
×
×
  • Vytvořit...