Přejít na obsah

Jiří Kouba

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    22
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Jiří Kouba's Achievements

0

Popularita

  1. Na Oktávce I 1,9 66kw někdy, ale ne vždycky, při startu studeného nebo mírně vychladlého motoru je slyšet periodický hvízdot, opakující se frekvencí, která je zlomkem volnoběžných otáček. Když zvednu haupnu a postavím se čelem proti autu, je to na levé straně. Co by to mohlo být ? Najeto mám 170 000.
  2. Před týdnem mi začalo totéž. Jak jste dopadl s opravou? Je to vyřešené ? Kolik těch podložek mám koupit a jak se ke krytu dostanu ?
  3. Pravé zadní dveře Oktávie I jednou za 5-10 odemknutí ovladačem neodemknou a zablokují se. Otevření je možné zevnitř dvojím zatažením za kličku: první uvolní kolík, druhé otevře. Zámek je při elektronickém zavírání mnohem hlučnější než ostatní, doslova při zavírání "zařve". Co by to mohlo být a co s tím ?
  4. Včera mi začala blikat kontrolka žhavení během jízdy a servis mně po dotazu ujistil, že to se žhavením nesouvisí, ale že to je indikátor chyby, nejčastějí u Oktávie I spínače brzdových světel. Což jsem si s pomocí manželky šlapající na pedál promptně ověřil, že je můj případ. PO druhém odpočinku a startu to blikat přestalo a pedál světla rozsvěcel. Od té doby se chyba neopakovala. Dnes ráno při startu nastala ale druhá anomálie: řídící jednotka neprovedla obvyklý kontrolní cyklus se 6 zvukovými signály. Až po trojím vytažení, vsunutí a otočení klíčem se vše vrátilo do normálu. Servis nemá kapacity, spínač je už na cestě ke mně. Co když to ale nepomůže ? Co dál ?
  5. Nakonec jsme kabel přece jenom koupil (neměl jsme čas ho po vypreparování spravovat) , vyměnil, a všechny funkce jsou v normálu.
  6. Navíc se mi přidala další chyba související s dveřmi u řidiče a jejich elektronikou - nastavování zrcátek v obou polohách L i R nastavuje jen pravé zrcátko,a to v poloze L obráceně vzhledem k pohybům ovladače. Protože kabelový svazek měl už v minulosti 2 žíly přerušené, což bylo spojeno s 2 staršími chybami - indikace otevření a bezpečnostní světlo - a protože ve chvíli, kdy se tyto chyby objevovaly, nebyly žíly ještě mechanicky přerušené, to přišlo později, že to upadlo definitivně, tak i výsledek dnešní kontroly, kdy také ještě nikde není drát přerušený, mně neodvracejí od myšlenky, že kabelový svazek je kandidát číslo jedna. KOupit se dá, i když je dost drahý, dveře umím rozdělat, konektory vycvaknout a zacvaknout nové, ale problém mám s druhým koncem svazku, který vstupuje do karoserie - nikde nevidím, kam vede a kde je hlavní konektor. Nemohli byste poradit ?
  7. Tento příspěvek jsem našel. když jsme hledal radu pomocí klíčových slov. Ve stejné době se mi totiž vyskytla stejná chyba na Oktávii I, ročník 2004. Pravda tolik jsem toho nevyměňoval, v minulosti mi prasky 2 žíly v kabelovém svazku do dveří, takže jsme ho kontroloval, ale nic vidět není. Shrnu to: -dálkové ovládání zavře všechny dveře kromě dveří u řidiče. -Tlačítko zevnitř to samé -dveře pro řidiče lze zavřít jen mechanicky klíčem -ani potom se nerozbliká dioda -indikace otevření dveří u řidiče na panelu funguje
  8. Dneska na to skočil kamarát s diagnostikou, nic nenašel, zato po skončení začalo chodit varování při otevřených dveřích u řidiče. - KOmfortní stahování nejde furt.
  9. Vypadá to na zámek. TAk další poznatek je jasnější: nejde detekce zavřených dveří u řidiče, u ostatních dveří to jde. Tím by se vysvětlovaly i ty další věci. Teď ale, kde je ten spínač ? Kamarád říká, že je součástí zámku. K čemu jsou ale ty trny na dveřích, co zajíždějí do dutin v prahu ? Na pohmat tam je spínač, ale u zdravých dveří jeho stisknutí nevede ke zhasnutí symbolu otevřených dveří.
  10. Tak to už teď nevím, protože co jsem začal rozebírat dveře a odpojil a připojil konektor tech spínačů, co s nima řidič ovládá okna a dveře, tak tenhle příznak vymizel a chodí to dobře. - Zůstávají 2 problémy , oba spojené se zámkem řidiče : nejde nic dalšího, k čemu je potřebný signál od spínače řidičova zámku: 1) vytažení oken 2) nezamknou ostatní dveře poté, co řidičovy se zamykají klíčem. Takže asi ten mikrospínač nebo plošňák.
  11. Díky, tam začnu. -Ještě jeden příznak - nejde zamknutí zevnitř tlačítkem u řidiče, kolíky zajedou dolů a pak se jakoby odrazí zpět.
  12. Dobrý den, ze dne na den přestalo jít komfortní ovládání oken , tj. vytažení při ručním zamykání klíčkem. Další rozdíl je v tom, že když při zavřených oknech zamknu klíčkem místo DO, nerozbliká se kontrolka ve dveřích řidiče. JInak je vše další OK, ostatní dveře se zamykají oběma zámky, tj. řidič i zadní dveře. Jde o Oktávii 1 1.9 TDI. CO by ot mohlo být, a kde mám začít ?
  13. Ahoj, myslím, že kandidát je ten termistor - viz můj post o pár řádek výše.
  14. Díky, vypadá, že ten je v pořádku. - Takže postoupím k předním světlometům , jeslti přívod plusu k parkovačkám je v pořádku. Nejdřív sejmu konektor - schema už mám a změřím přívod k parkovačkám proti kostře. Měl bych opět otázku , jak konektor stáhnout , zvenčí v tom stísněném prostoru nevidím žádné zajištění, zácvak, ale prostému stažení silou se taky brání , nechci nic poničit.
×
×
  • Vytvořit...